niedziela, 18 lutego 2018

Lutowe zabawy kartkowe

Witajcie kochani.
W tym miesiącu dość późno zabrałam się za robienie kartek na wyzwania u Ani i Ulci. Remont kompletnie pozbawił mnie sił ale parter prawie gotowy :) Ciągle jeszcze porządkuję różne kąty ale najgorsze już za mną. Jest świeżo, czyściutko i jasno - jestem bardzo zadowolona z efektu.
Wracając jednak do tematu, z ogromną przyjemnością wróciłam do pracowni - jak ja za tym tęskniłam! Miałam wręcz problem za co się zabrać bo wiele prac czeka na skończenie. Postanowiłam jednak zacząć od wyzwań bo luty przecież krótszy a nigdy nie wiadomo co czas przyniesie.
U Anusi w lutym znów mamy bingo. Tradycyjnie zrobiłam trzy kartki, od przybytku głowa nie boli :)
Jako pierwszą prezentuję Wam kartkę okolicznościową:
Zgodnie z tabelką:
wybrałam kokardę, serce i perełki. To dość prosta kompozycja, która powstała ze złożenia dwóch ścinkowych baz. Kokarda odrobinę się zamotała ale właśnie taki był zamysł - co o tym myślicie?
Kartka wielkanocna tym razem z użyciem pergaminu, według linii królik (zając)-listki (w tle)-kokarda (na szyi zajączka). Jako tło wykorzystałam ilustrację z tygodnika ogrodniczego.
I zrobiło się wiosennie, co? Niestety muszę na koniec klimacik zmienić bo czas na BN.
Zaśnieżona karteczka powstała według linii pionowej, kolor czerwony-ramka-perełki.
Obowiązkowo kolaż:
i banerek lutowy.
Pozostając w zimowym klimacie jeszcze jedna karteczka na BN, tym razem według mapki Ulci:
I banerek

Tak więc lutowe wyzwania mam opanowane, mogę teraz spokojnie zabrać się za inne projekty.
Dziękuję Wam za odwiedziny i życzę wszystkim udanego tygodnia.

66 komentarzy:

  1. Piękne kartki ! Zachwyciła mnie najbardziej kwiatami i delikatnością ta z zamotaną kokardką :-) A gwiazda z pejzażykiem też mnie się zamarzyła -piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ciekawe kartki! Najbardziej podoba mi się pierwsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki przygotowałaś Ewuniu. Ta z połaczonym pergaminkiem prtezentuje się cudnie. Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i wzajemnie - miłego tygodnia :)

      Usuń
  4. Jestem zachwycona, a zajączek podbił moje serce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba z tej kartki jestem najbardziej zadowolona :) Dziękuję Basiu!

      Usuń
  5. Moje serce też podbił zajączek:) Słodziak z niego:))) Ale wszystkie karteczki śliczne i dopracowane, jak to zwykle u Ciebie Ewuniu!
    Miło, że już po remoncie i możesz robić to co lubisz najbardziej:) Sciskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niezupełnie ale mogę sobie już pozwolić na małe co nieco :)
      Dziękuję Anusiu za miły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  6. Piękne karteczki! Z serduszkiem i zajączkiem rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewciu, wszystkie Twoje kartki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki , podziwiam kolorystykę ,ręczną pracę i pomysł .Miło słyszeć ,że wracasz częściej do pracowni .Zmęczenie po remoncie minie ,a efekt będzie cieszył znacznie dłużej .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku ale wracam :) Dziękuję Grażynko za ciepłe słowa i serdecznie przytulam.

      Usuń
  9. Ewuniu jestem pełna podziwu jak Tobie udaje się wykorzystywać te ścinkowe bazy i różne obrazki z odzysku. Tak to fajnie się ze sobą komponuje , Dziś jestem zachwycona najbardziej zajączkiem pergaminowym i gwiazdką dla Uli . Ale oczywiście dwie pozostałe kartki też są świetne !!
    super , że widać już koniec remontu .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Ci pięknie za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam odpuścić Anusiu, nawet remont nie jest w stanie mnie zatrzymać :)
      Bardzo się cieszę, że kartki Ci się podobają - robiłam je z ogromną radością.
      Mocno ściskam!

      Usuń
  10. Zajaczek jest odjazdowy, misterna robota :) wszystkie karteczki śliczne :) twoje kwiatuszki to cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Wspaniałe karteczki, Ewuniu!
    Pergaminowy zajączek jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Iwonko, ślicznie dziękuję i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. witam przeurocze karteczki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu! Przeurocze są wszystkie karteczki, Ale zajączek mnie zauroczył jest taki słodki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewuniu karteczka do mapki wyszła Ci cudnie :) Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle u Ciebie Ewuniu - samo piękno! Okolicznościowa podoba mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko, bardzo mi miło :)
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  16. Jakie śliczności.... nie wiedziałam na którą kartkę mam patrzeć, bo każda cudna, ale chyba jednak zajączek dziś wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statystycznie tak! To pewnie z tęsknoty za wiosną :)
      Dziękuję Lidziu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewciu, kartki są przecudne. Świetny pomysł z tą wstążką, powstała ciekawa kompozycja. Bożonarodzeniowe mają niezwykły klimat, karteczka z zajączkiem rozkwita wiosenną radością.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za serdeczny komentarz i również mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  18. Śliczne karteczki, a najbardziej mi do serca przypadł króliczek na wielkanocnej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko! Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  19. Kolejne przepiekne pracę :-) Super !

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful cards, Ewa. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki wszystkie u Ciebie przepiękne i pomysłowe.
    Zajączek na tle grafiki ogrodowej cudowny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  22. Jak zwykle przygotowałaś piękne kartki- wszystkie przemyślane co do ułożenia, kolorystyki i szczegółów
    zachwyciła mnie i zaciekawiła ta ostatnia z wykorzystaniem resztek papieru, bo właśnie wczoraj robiłam porządki i tak sie zastanawiałam co z e ścinkami zrobić:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda wyrzucać ścinki, odrobina cierpliwości i powstają świetne bazy do kartek - polecam :) Dziękuję Reniu za serdeczny komentarz i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Urocze karteczki!!!Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i równie ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  24. Ewciu... pisałam... że uwielbiam Twoje prace ?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Joasiu, dziękuję z całego serducha :)

      Usuń
  25. Dziękuję Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. powtórzę za Agnieszką cudne kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewuniu śliczne karteczki,a ta z zajączkiem taka słodka 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko i mocno ściskam.

      Usuń
  28. Prześliczne, szczególnie ta okolicznościowa- delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakże udane karteczkowanie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne karteczki przygotowałaś Ewo:) Co jedna to piękniejsza, aż napatrzeć się nie można;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko, to bardzo miłe.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  31. Przepiękne, zajączek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne karteczki :) szczególnie w oko mi wpadła wielkanocna... ze słodkim króliczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.