niedziela, 11 lutego 2018

Na okoliczność urodzin

Witajcie kochani!
Bardzo się za Wami stęskniłam ale czas wciąż nie pozwala mi na aktywny powrót do blogowania. Myślę, że jeszcze tydzień i będę mogła ogłosić koniec remontu. Myślę i mam taką nadzieję, czas pokaże czy to się uda. Jestem teraz na etapie "szorowania powierzchni płaskich" czyli początek końca. Zmęczenie sprawia, że pracuję znacznie wolniej ale to już ten etap na którym widać efekty i to sprawia największą radość.
Dziś króciutko i konkretnie - mam do pokazania karteczkę wykonaną na okoliczność urodzin mojej serdecznej, blogowej przyjaciółki. Do jej wykonania wykorzystałam ścinkowe tło w odcieniach fioletu i tradycyjnie już foamiranowe gnieciuszki własnej produkcji.
Obiecuję, że już wkrótce postaram się nadrobić zaległości i poodwiedzać Wasze blogi.
Ściskam Was serdecznie i bardzo ciepło.

57 komentarzy:

  1. Ewuniu cieszę się, że remont dobiega końca i jesteś zadowolona. Karteczka jak zwykle urocza i tak ładnie skomponowana. Przypomniałas mi o ścinkach. Trochę się tego zbiera więc muszę wykorzystać Twój pomysł na bazę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmęczona ale zadowolona :) Jeszcze kilka dni i będę mogła trochę odpocząć.
      Dziękuję Haneczko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cudne te kwiaty , karteczka w nie ubrana wyglada wysmienicie :)Trzymam kciuki za remont

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że masz już z górki. Karteczka piękna, ale nic dziwnego bo spod Twoich rączek tylko takie wychodzą.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. przepiękna kartka a kwiaty mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ona jest przepiękna. Warto ją wstawić w ładną rameczkę, niech cieszy oczy wchodzących:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, to bardzo miłe!
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  6. Ewuniu trzymam kciuki za pomyślny i szybki koniec remontu. A karteczka jest super . Chyba siądę wreszcie do zagospodarowania moich resztek , bo te ścinkowe bazy są rewelacyjne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narobiłam hurtem cały karton takich baz i teraz tylko wybieram :) Cieszę się Aniu że Ci się podoba. Buziaczki!

      Usuń
  7. Piękna kartka, Ewuniu!
    Rewelacyjnie podmalowany kwiatuszek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Tym razem kwiaty barwiłam mazakami :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  8. Ewciu ale jak pięknie będzie jak już skończysz z tymi płaskimi powierzchniami !
    karteczka urokliwa :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać Joasiu :)
      Dziękuję i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Przepiękna :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, karteczka jest przepiękna i bardzo delikatna.
    Ściskam mocno i cieszę się, że jesteś już na remontowym finiszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, nie mogę się już doczekać końca i zasłużonego odpoczynku.
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Niesamowite połączenie kolorów,
    osobiście bałabym się go dlatego fajnie, że są inni "odważni" co pokażą, że nie ma czego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka .Przepięknie wykonałaś Ewuniu kwiaty i zaplanowałaś kolorystykę .Podziwiam Twoją umiejętność łączenia koloru i wzoru .
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  13. Piękna kartka - bardzo podoba mi sie kolorystyka i kompozycja
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Pięknapraca a kwiatek CUDOWNY...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo czyli z remontem już bliżej jak dalej, za chwilę będzie koniec i będzie pięknie :) Super karteczka Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lidziu, będzie pięknie i czyściutko - jeszcze kilka dni :)
      Buziaki!

      Usuń
  16. Ewuniu dobrze, że pieszczotliwie mówisz o swoich pięknych kwiatkach. Bo są śliczne a tu ... gnieciuszki, Wszystko do siebie pasuje, kolory i poszczególne elementy kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywam je tak od sposobu wykonania - foamiran trzeba po prostu gnieść na różne sposoby. Cieszę się Ewuniu, że Ci się podobają.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  17. Ewuniu! Karteczka jest prześliczna, Remont dobiega końca, Jak już koniec widać to chętniej się pracuje, Życzę Ci Siły i wytrwania do końca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Masz rację, jak już widać koniec to jakby sił przybyło :)
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  18. Skąd ja znam tę karteczkę? Jest śliczna i specjalnie dla mnie:) Jeszcze raz Ewuniu dziękuję.
    Uważaj na siebie w czasie tego remontu. Dorze, że widać już jego koniec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anusiu, że Ci się spodobała :) Serdecznie przytulam!

      Usuń
  19. Fajnie, że to już koniec remontu... tylko w tym wszystkim - nie zapomnij o chwili wypoczynku <3
    Kartka - prześliczna :-) Pawanna - prawdziwa szczesciara :')))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce odpocznę Dorotko, koniec już blisko :)
      Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. Piękną karteczkę zrobiłaś dla Ani 😃
    Wszystko pasuje i papier ze ścinek zagospodarowany,też mam parę baz zrobionych w ten sposób 🙂
    Super że remont zbliża się do końca i już niedługo będzie po :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również przesyłam serdeczności!

      Usuń
  21. Ewuś jesteś z remontem na końcówce a ja? A twoja karteczka piękna kwiatki cudowne.pozdrawiam cieplutko buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z Twoim remontem Arletko?
      Miło mi, że karteczka Ci się podoba. Buziaczki :)

      Usuń
    2. Ewuniu wnusiu ciągle katar kaszel 1 tydzień do żłobka a 2 tyg w domu i tak ten remont się wydłuża.Ale ja się nie załamuję dam radę.

      Usuń
    3. Dasz radę Arletko, trzymam mocno kciuki :)
      A wnusiowi życzę dużo zdrówka!

      Usuń
  22. Cudna karteczka:) Fajny pomysł ze "ścinkowym tłem"
    Życzę jak najszybszego odpoczynku po remoncie i radości z jego efektów:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  23. Karteczki przeuroczo komponujesz . Sam podziw, tym bardziej, że masz mało czasu na nie. Efekt remontu jak widać wyszedł imponująco. bardzo podoba mi sie biblioteka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elusiu! Ciągle jeszcze sprzątam ale już widać koniec, potem zasłużony odpoczynek :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  24. Piękna kartka,ścinkowe tło zaczyna się powoli robić Twoją marką,jest świetne,a ten kwiatek zachwycający.Życzę szybkiego finiszu remontu,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam o "marce" ale narobiłam cały karton takich ścinkowych baz więc teraz je wykorzystuję :)
      Dziękuję Lucynko za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  25. Ta karteczka jest po prostu zjawiskowa! Podziwiam Twoją umiejętność robienia takich fantastycznych kwiatów! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i również gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  26. Twoje kartki są zawsze magiczne, kolorowe, tak się na nie zawsze miło patrzy♥ Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Maksiu, serdecznie dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i przesyłam uściski.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.