piątek, 27 stycznia 2017

Zbombardowane okienko

Witajcie kochani.
Chyba nie ma wątpliwości jaki będzie temat dzisiejszego posta. Od 1 stycznia, kiedy to Danusia ogłosiła nowy temat wyzwania w kreatywnym bombardowaniu szukałam pudełka z okienkiem. Przekopałam się przez swoje zbiory rzeczy niezbędnych. Mam mnóstwo różnych pudełek ale ani jednego okienka. Nawet zastanawiałam się czy nie pójść do sklepu i nie kupić czegoś, co jest zapakowane w pudełko z okienkiem. Aż tu kiedyś, na półce z książkami wypatrzyłam coś, co książką zdecydowanie nie było i (hura!) okazało się pudełkiem ze ślicznym okienkiem. Zanim jednak pokażę Wam pierwotną wersję zobaczcie produkt finalny. Pomysł nie jest zbyt oryginalny - pudełko z okienkiem przerobiłam na ładniejsze pudełko z okienkiem. Jest na razie puste, jeszcze nie zdecydowałam na jaką okazję go wykorzystam.
A zaczęło się tak:
Nie jestem pewna ale to było chyba opakowanie na pamiętnik córki. Pudełeczko jest solidne i sztywne a okienko ma ciekawy kształt. W pierwszej chwili okienko skojarzyło mi się z jajkiem ale jakoś nie miałam ochoty na wielkanocne klimaty. Dodatkową zaletą jest mały magnesik w ściance bocznej dzięki któremu pudełeczko bardzo ładnie się zamyka.
Najpierw całe pudełko pomalowałam białą farbą i przy użyciu prostego szablonu nałożyłam wzorek z pasty strukturalnej.
Pastą pokryłam też kwiatki i listki. Nakleiłam to wszystko na pudełko dodając kawałek gazy i kilka wycinanek. Potem użyłam mgiełek i troszkę pochlapałam różnymi kolorami. Na koniec mały szlif z użyciem pasty w kolorze antycznej miedzi. Fajnie się przy tym bawiłam i nieskromnie powiem, że jestem zadowolona z efektu a pudełeczko na pewno się przyda na jakąś okazję.
A jak Wam się podoba?

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego, spokojnego weekendu!

87 komentarzy:

  1. Ewuniu, jest to najpiękniejsze pudełko z okienkiem, jakie widziałam.
    Mocno i serdecznie ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło Małgosiu, ślicznie dziękuję! Ja również mocno Cię ściskam.

      Usuń
  2. Ja za Małgosią to samo mogę powtórzyc:) Śliczne!!! Wiadomo kto je zrobił:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, jesteś kochana. Przesyłam uściski!

      Usuń
  3. Pięknie sobie poczyniłaś z pudełkiem- bardzo mi się podoba :) Serdeczności życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu i również przesyłam serdeczności.

      Usuń
  4. Przepięknie zbombardowane pudełko!
    Ty to potrafisz, Ewuniu.
    Miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i wzajemnie - miłego weekendu!

      Usuń
  5. Ewuś cudne bombardowanie ,aż napatrzeć się nie mogę .Przewspaniała kompozycja,prześliczne kwiatki,rewelacyjne po mojemu ciapanie ,a po Waszemu mediowanie .
    Bardzo Ci dziękuję za tą pracę i czas poświęcony na moje zabawy,nawet nie masz pojęcia jakie to szczęście mieć Ciebie w obu zabawach.
    Buziaki i lecę dalej,bo mam straszne tyły na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwała szefowej to zawsze zaszczyt! Wiesz Danusiu, że lubię Twoje wyzwania i zawsze chętnie biorę udział. Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  6. przecudowne pudełko!!!!!!!!!!! pa pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne pudełko! Rewelacyjne przejścia kolorów! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. cuuudowne pudełko, wspaniała faktura, przepiękne kolory, jestemzachwycona cuuuudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu! Miłego weekendu.

      Usuń
  9. cudnie wyszło Ci pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności:) Wspaniale zbombardowałaś pudełko:) Wygląda cudownie:)
    Cieszę, że opisałaś jak to zrobiłaś:) Dziękuję...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko, że Ci się podoba. Wykonanie nie jest trudne a zabawa bardzo przyjemna. Przesyłam uściski.

      Usuń
  11. Normalnie no... Bombowe! ;-)
    Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu! Pudełeczko jest Prześliczne i tak bogato wygląda - A tak Wspaniałe Pudełko przyda się na pewno - Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne dorobię do niego kartkę i będzie na czyjeś urodziny.
      Dziękuję Krysiu i mocno ściskam.

      Usuń
  13. Piękne pudełeczko Ewuniu powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja, jak ono ślicznie wygląda, i te kolorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, jak zawsze pięknei CI to wyszło :) Buziaczki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudnie przerobiłaś to pudełko,jak wiesz media kocham szczególnie,więc tym większy mój zachwyt,szczęściarzem będzie ten kto je dostanie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Lucynko, jesteś mediową mistrzynią więc tym bardziej dziękuję za pochwałę.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  17. To czysta magia. Ewuniu cudnie. Widać, że polubiłaś mediowanie. Teraz ze zwykłego pudełka zrobiłas pudełko artystyczne. Ty to potrafisz. Buziaczki Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu, miło mi że tak myślisz. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. znowu sie powtórzę- piękna praca!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Reniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. Myślę, że w tym temacie większość pudełek z okienkiem, będzie nadal pudełkami z okienkiem, jednak jestem prawie pewna na stówę ( z całym szacunkiem dla innych :), że tak ślicznego jak Twoje nie zrobi nikt ! Ma śliczny kształt i jest przepięknie zmediowane, nie same kwiatki ciach trach i gotowe, dopracowałaś je w każdym detalu. Jesteś Wielka !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Bożenko, serdecznie dziękuję za tyle ciepłych słów.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  21. Tak mediować możesz w nieskończoność. Nawet znak nieskończoności zostawiłaś ;)) Mega kolorów, koralików, pasty strukturalnej, "schlapanych" kwiatków,"pajęczynka" i wszystko wyważone. Ślicznie!Serdeczności! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Irenko. Ja również przesyłam serdeczności.

      Usuń
  22. Aż się robi wesoło na widok tak kolorowego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz pudełko wygląda wspaniale! będzie miłym dodatkiem do prezentu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Piękne pudełeczko ,niesamowite kolorki i bardzo ciekawe tło .Ewuniu wygrałaś tą wojenkę , a Twój pocisk trafił w samo centrum .Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. To był taki mały odskok od księgi. Buziaczki.

      Usuń
  25. Pięknie zbombardowałaś i zmediowałaś. Prześliczne kolory! Zwykłe pudełko zamieniło się w prześliczne!
    A ja tak zbombardowałam pudełko, że nadało się tylko do wyrzucenia :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Jakoś trudno mi w to uwierzyć Beatko. Mam nadzieję, że się nie poddałaś?
      Serdecznie dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  26. Ewuniu pięknie zmediowałaś to pudełeczko . Widzę, że bardzo lubisz to ciapanie i pięknie Ci to wychodzi. Wyszło wiosennie i kolorowo i będzie to cudne opakowanie do jakiegoś ekstra prezentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu. To niewielkie pudełeczko, idealne na kartkę z życzeniami i chyba tak zrobię.
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  27. Przepiękne pudełko, podziwiam i podziwiać nie przestanę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! Przesyłam serdeczności.

      Usuń
    2. I witam Cię serdecznie wśród obserwatorów!

      Usuń
  28. Przepięknie ozdobione pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuniu Ty to ze zwykłego pudełka potrafisz zrobić dzieło sztuki,ja tak nie potrafię,więc zachwycam się cały czas Twoimi pracami:))
    Ściskam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również niedzielnie pozdrawiam.

      Usuń
  30. Ewuniu, u Ciebie jak zwykle, kolorowo, pomysłowo i pięknie. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i wzajemnie - miłego tygodnia.

      Usuń
  31. CUDNE pudełeczko. Fantastycznie je zbombardowałaś. Bardzo energetyczne kolorki. Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  32. Wow, piękne drugie życie pudełka! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie ozdobiłaś pudełko, jest wiosenne i pachnące, mnie się trochę kojarzy z wielkanocną ozdobą - owalne okienko, soczyste kolorki i jaskółeczka - cudo :-))) Miłego tygodnia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko. Tydzień mam niestety nie najlepszy, walczę z wirusami.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  34. Przepięknie ozdobione pudełko :) Moją uwagę przyciągnęły kwiaty- są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsze skojarzenie - Jaka piękna wiosna, za chwilkę tak będzie za "okienkiem". Jak zwykle śliczna kompozycja Ewuniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko. Jestem pewna, że wkrótce przybędzie do nas tak kolorowa wiosna.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  36. Ślicznie się teraz prezentuje!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe bombardowanie! Jestem pod ogromnym wrażeniem, wyszło rewelacyjnie i tak wiosennie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześlicznie udekorowałaś pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ewo piękne pudełeczko stworzyłaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  40. Przepięknie!!! zabawa mgiełkami jest wciągająca i chciałoby się mieć wszystkie kolory:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Mgiełki robię sama bo nie są tanie niestety.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  41. Przepiękne! a te kropeczki i mgiełki miodzio :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.