niedziela, 19 kwietnia 2020

Na czerwono

Witam Was cieplutko!
Czas wywiązać się z zabaw więc dziś będzie kartka. Tymczasowo biorę udział tylko w dwóch zabawach i odpoczywam od kartek ale pomalutku zaczynam tęsknić:)
Zrobiłam jedną kartkę na obie zabawy. Jest to składaczek według propozycji Ewci w zabawie "Tniemy i gniemy". To już 16 składaczek i jak dotąd spróbowałam wszystkich.
Formę nieco zmieniłam - zwęziłam boczne ścianki zwiększając szerokość ścianki tylnej. Na tylnej ściance zrobiłam dodatkowe zagięcie. Po co? A nie wiem, tak sobie kombinowałam:)
To dodatkowe zagięcie pozwala na ustawienie kartki w różnych kombinacjach i składania jej na kilka sposobów. Poza tym efekt jest podobny.
Wytyczne Ani na kwiecień to tulipan, czerwony i serce. Na moim składaczku znalazły się wszystkie trzy elementy. Kolor czerwony jako baza ( z efektem embossingu ) i barwa tulipanów, tulipany to grafika ze starej kartki i serca zrobione wykrojnikiem. Z tyłu kartki przywiązałam ozdobny tag z miejscem na życzenia, również z motywem tulipanów.
Mam nadzieję, że obie zabawy udało mi się zaliczyć:)
Banerek Ani:
Banerek Ewuni:
Serdecznie pozdrawiam!

52 komentarze:

  1. Ewo, jestem zachwycona! Pięknie i pomysłowo ją przerobiłaś,właśnie chodzi o to, żeby się bawić tą formą. A Ty zrobiłaś to fantastycznie:-) Tulipanki wspaniale wyglądają w tej kolorystyce :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewciu, że Ci się podoba. Miło mi się pracowało z tą formą i pewnie jeszcze kiedyś do niej wrócę. Dziękuję za kreatywną zabawę i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Oglądam te wszystkie prace na blogach i nadziwić się nie mogę, jakie piękne rzeczy powstają. Cudna kartka. Obdarowany na pewno będzie zadowolony.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem kogo nią obdaruję ale na pewno jakaś okazja się nadarzy:)
      Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  3. Ewuniu, bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tego składaczka. Poza tym jest taki radosny i wiosenny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, bardzo mi miło. Uściski:)

      Usuń
  4. Jakaż ona jest pomysłowa i śliczna. Podziwiam Twoją kreatywność. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Brawo Ewuniu, przepięknie, pomysłowo, radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu przyznam że Twoje zmiany bardzo mi się podobają, zwłaszcza to zagięcie na środku tyłu. Kartka jest mega !! bardzo mi się podoba zarówno forma jak i elementy które się na niej znalazły.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zbawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że Ci się podoba moja kartka. Dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  7. Uśmiecham się na widok takiej ślicznej kartki. Piękna ! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała recenzja Ewuniu - dziękuję i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Prześliczna karteczka!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  9. Ależ się zrobiło czerwono :) Wspaniała tulipanowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, naprawdę prześliczna karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko, bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Kartka niesamowita! Taka energetyczna! I takiej energii nam potrzeba:) Przynajmniej mnie.
    Intensywna czerwień na tej karteczce razem z dodatkami stanowi piękną całość.
    Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Anusiu, bardzo potrzeba nam teraz energii, tej dobrej:)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  12. Świetna jest, super Ci Ewuniu te kartki zawsze wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna kartka , u mnie tulipany tez w pełni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu:) Moje tulipany dopiero zaczynają kwitnienie, w tym roku później niż zwykle.

      Usuń
  14. Ewuś, piękna jest! Zachwycające połączenie czerwonego, białego i tulipanów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zgodnie z wyzwaniem:) Dziękuję Martusiu.

      Usuń
  15. Ewuniu wspaniała kartka! I fajnie, że pokombinowałaś z dodatkowym zgięciem :). Prezentuje się pięknie :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ta forma kartki i dobrze się przy niej bawiłam.
      Dziękuję Justynko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  16. Piękna i pomysłowa karteczka. Małe zmiany wyszły jej na dobre.
    Śliczny bukiet tulipanów.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Przecudowna kartka składaczek wyśmienite kolorki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ozdobiłaś i udekorowałaś ten składaczek ,i cudnie dobrałaś kolorki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  19. Świetny składak, taka kartka z niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna kartka, Ewuniu!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Ewuniu składaczek-parawanik jest bardzo ciekawą formą, wyszedł Ci świetne :) Skojarzyłam go z miłością może dlatego, że jest piękna czerwień :) Bardzo podobają mi się Twoje wszystkie składaczki :) Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Basiu, ślicznie Ci dziękuję. Buziaczki!

      Usuń
  22. świetna forma, ale i wykonanie, kartka prezentuje sie wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  23. No i uśmiechnęłam się widząc taki piękny składaczek :) Prześlicznie wygląda :) Serduszkowe motywy, szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny składaczek :)
    Ta forma ciągle przede mną :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam kciuki:)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  25. Przepiękna i bardzo pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewa, jestem zauroczona tym składaczkiem. Pięknie Ci wyszedł, subtelna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tino, jest mi bardzo miło:)))

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.