wtorek, 14 kwietnia 2020

Segregator

Witajcie kochani!
Minęły Święta. Były spokojne i zdrowe, były też samotne. W niedzielny poranek spotkaliśmy się z dziećmi i wnusią na skype i to tyle w kwestii spotkań rodzinnych. Nie narzekam bo wszyscy są zdrowi a przecież to najważniejsze. Staramy się być zdyscyplinowani i nie narażać się na niekonieczne kontakty z innymi. Lany poniedziałek był, woda leciała głównie z nieba:) To dobra nowina bo susza  była już straszna. Ogród odżył a zieleń w końcu nabrała wiosennego blasku. Szkoda tylko, że zrobiło się zimno. Dziś zamiast deszczu prószył śnieg. Cóż, kwiecień plecień.
Wielką radość sprawiły mi wszystkie życzenia od Was, za pamięć i mnóstwo ciepłych życzeń serdecznie Wam dziękuję. Bycie częścią tej wspaniałej społeczności sprawia, że nie czuję się tak bardzo odizolowana. Sama też starałam się dotrzeć do Was z życzeniami, jeśli kogoś pominęłam to proszę o wybaczenie. Jak większość z Was kartek nie wysyłałam . Do mnie jednak jedna dotarła:)
Niespodziankę sprawiła mi Arletka, która do ślicznej kartki dołączyła jeszcze oryginalnie ozdobione jajeczko.
Jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję Arletko.

Tuż przed świętami przedstawiłam Wam Gabrysię i wpis w dzienniku emerytki z jej udziałem.
W ramach podziękowania przygotowałam dla Gabrysi segregator. Wypełniłam go kolorowymi kartkami na zapiski a może nowe wiersze:) Mediowa okładka pełna jest symboli, które być może będą namiastką poetyckiej weny.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Miło mi, że Gabrysi spodobał się mój segregator.
To wszystko na dziś. Dziękuję za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa, które tu zostawiacie.
To ważne, żeby czuć obecność innych ludzi, choćby tylko wirtualną.
Gorąco pozdrawiam!

48 komentarzy:

  1. Okładka jak zawsze zachwycająca! Piękne metaliczne kolory i fantastycznie wkomponowane elementy z masy i cekiny :-) U nas słabo padało, a susza też niestety jest.
    Pozdrawiam cieplutko, właśnie tulipany szykują się do rozkwitnięcia a tu takie zimno :-O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się martwię o tulipany, pąków jest sporo i mam nadzieję, że nie zmarzną.
      Dziękuję Ewuniu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. U nas święta też minęły spokojnie i co najważniejsze zdrowo. Bardzo brakowało bliskich, ale jeszcze nadrobimy :). Segregator jest śliczny Ewuniu! Zapewne sprawił wiele radości :)). Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i również posyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  3. Piszę dopiero dziś, bo na chwilę mam komputer. Podziwiam Twoje prace wykonane z takim pietyzmem. Segregator bardzo mi się podoba. Jest taki oryginalny, piękny. U nas było podobnie czyli samotnie, bo dzieci są daleko dla mnie za daleko. Spotkaliśmy się wirtualnie i musi to wystarczyć, bo teraz zdrowie jest priorytetem. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wystarczyć, przyjdzie czas że jakoś to nadrobimy:)
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Niezwykła okładka! Twoje prace są zawsze dopracowane, dopieszczone w każdym szczególe.
    Czekam na deszcz i jak zwykle nic:( U nas tak co roku..., jakiś trójkąt bermudzki czy co? Najprawdopodobniej to wina okolicznych kopalni.
    Trzymaj się Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za ciepłe słowa. U nas też rzadko pada i często się zastanawiam dlaczego deszcz nas omija gdy w okolicy pada. Tym razem się udało ale dziś znów jest sucho. Sucha wiosna to nic dobrego:) Buziaczki!

      Usuń
  5. Ewuniu, ten artystyczny segregator będzie idealnym miejscem na wiersze. Okładka jest niesamowita i daje ogromne pole do interpretacji. Podziwiam!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  6. Kolejny piękny prezent w podziękowaniu Ewuniu przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, piękny segregator w ramach podziękowania zrobiłaś,na pewno przyniesie mnóstwo radości obdarowanej :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło:) Dziękuję Marylko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  8. Teraz to już z zachwytu nie wyjdę. Przepiękna mediowa praca Ewuniu. Jestem zauroczona. Coś wspaniałego. Tyle różnorodnych drobnych elementów, złocenia i kolorystyka. Na bogato i przecudownie. Pozdrawiam Ewuniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Haneczko, dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa.
      Gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Ewuniu, u nas świąteczny czas minął ponownie, ale stwierdziłam że nie ma co narzekać, trzeba się cieszyć z tego że wszyscy zdrowi a spotkania rodzinne nadrobi się w bardziej sprzyjających okolicznościach.
    Okładka segregatora jest przepiękna, podoba mi się zarówno kompozycja jak i dobór kolorów. Wszystko świetnie ze sobą współgra a obdarowana z pewnością bardzo ucieszy się z takiego prezentu :-) Pozdrawiam milutko i życzę dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam Halinko, jestem szczęśliwa że wszyscy moi bliscy są zdrowi:)
      Cieszę się, że okładka Ci się podoba - dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  10. Za każdym razem zachwycasz mnie coraz bardziej! cuuuuuuuuuuuuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow this is very cool! I really like cover. Very interesting and cool.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka działa na wyobraźnię, a segregator - bajka! Cieszę się też, że dostałaś tak cudowną kartkę i jajeczko.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  13. Śliczny dostałaś prezent, jajeczko super. Ja kocham Twoje prace i ten segregator jest dla mnie idealny i już. Ma w sobie samo piękno i ja powtarzając się strasznie, muszę zaś napisać, że czuję totalną magię i ogrom miłości z każdej Twojej pracy! :)

    Dla mnie również kontakt z moją blogową rodzinką jest bardzo pomocny. Zasiadam przed komputerem, czytam, podziwiam i piszę, jak teraz do Ciebie, to mnie uszczęśliwia, pomaga. Ja raz płaczę i to bardzo, jestem wrażliwa i tęsknię za bliskimi. Dużo tez się uśmiecham, bo jakby poznaję siebie jeszcze bardziej, otwieram serce i mam nadzieję, że wiele dobrego się nauczę, a także umocnię, życzę Nam tego z całego serca. :) Pozdrawiam, no i znów się rozpisałam. hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Agnieszko jak się rozpisujesz:) Dobrze, że mamy takie okno na świat i możliwość kontaktu z ludźmi, w końcu człowiek to stworzenie "stadne". Nie wolno narzekać bo wiele osób ryzykuje życie pomagając innym, my mamy tylko nie przeszkadzać i nie szkodzić. Kiedyś pandemia minie i nadrobimy zaległości.
      Dziękuję za ciepły komentarz i serdecznie przytulam.

      Usuń
  14. Och tak Ewuniu, jest tak piękny, że jeszcze nie miałam odwagi w nic nic napisać :) Stoi na honorowym miejscu i w końcu muszę zacząć go używać, bo przecież nie ma większego święta , niż dzień dzisiejszy - prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Gabrysiu:) Używaj koniecznie, kartek zawsze można dołożyć albo je po prostu wymienić- segregator jest znacznie praktyczniejszy od notesu.
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  15. Ewciu, każda Twoja praca wzbudza u mnie pełen zachwyt oraz podziw. Tak jest i tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt Ewuniu, ślicznie dziękuję:)

      Usuń
  16. Ewa piękne podziękowanie przygotowałaś dla Gabrysi. Segregator jest genialny a okładka.. mistrzostwo świata. Masz niewątpliwy talent do wszystkiego za co się złapiesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ani, to bardzo miłe:)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Samą okładke można "czytać" wieczorami :) w środku z pewnością będą piękne słowa :) u nas troche wczoraj popadało, dzisiaj ziąb. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś Aguś, podoba mi się:)
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Gabrysia na pewno jest zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam okładka jest cudowna segregator suuuuper

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety deszczu brak, ledwie pokropiło :-( ale cóż, miejmy nadzieę że jednak ten kwiecień trochę wody nam daruje. Piękna praca Ewuniu, jak zwykle pełna nieuchwytnych detali, masz niesamowity dar do takich kompozycji. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko za serdeczny komentarz:) Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  21. Ewuniu Twój segregator jest zachwycający !!!
    Cudna okładka !!! No jak już u mnie czytałaś,też miałam smutne bardzo święta...
    Ale trzeba iść do przodu i wierzyć,że będzie lepiej :)
    Miłego weekendu Ewuniu mimo wszystko ;) Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Ilonko, że będzie lepiej - to tylko zwykłe, ludzkie niepokoje.
      Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  22. Podobnie my też tylko z dziećmi wnukami widzimy przez komputer. Podziwialiśmy nawet ich dekoracje jakie wykonali w ramach zajęć szkolnych i przedszkolnych. Piękny segregator. Mój segregator jaki otrzymałam od Ciebie parę lat temu jest w ciągłym użyciu. Gromadzę w nim różne zdjęcia kwiatów, obrazów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ogromnie mi miło Ewuniu! Ja też pielęgnuję wszystkie pamiątki od blogowych przyjaciół, są pięknym wspomnieniem.
      Serdecznie dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  23. Pięknie wykonany segregator .Twoje mediowe prace Ewuniu zawsze mnie urzekają i cieszę się widząc kolejny ślad Twojej pracy wykonany w tej technice .Cudowny prezent podarowałaś Gabrysi.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Grażynko za ciepłe słowa i ściskam bardzo mocno:)

      Usuń
  24. Okładka segregatora jest niesamowita, ciekawa i piękna :) Wspaniały prezent przygotowałaś dla Gabrysi, same piękne słowa będą tam z pewnością zapisane :) Ewuniu nasze święta też były takie wyciszone, trochę zamyślone i spokojne. Z rodziną spotkaliśmy się na jednym z komunikatorów, gdzie było 6 okienek min. córcia, rodzice, teście, siostra. Miło było ich zobaczyć przynajmniej w ten sposób i troszkę porozmawiać i nawet się pośmiać. Teraz wróciło wszystko do normy poświątecznej, mąż do pracy ja w domku. Ważne, że jesteśmy zdrowi, czego Tobie również życzę :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mamy chociaż taką możliwość:) Cieszę się Basieńko, że jesteście zdrowi - to najważniejsze. Dziękuję za serdeczny komentarz i również przesyłam uściski!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.