piątek, 13 maja 2022

Chrzest Święty Basi

 

Witam serdecznie!

Na Chrzest Święty maleńkiej Basi miałam przyjemność wykonać pamiątkową kartkę. Jest to prosty składaczek w wiosennych odcieniach zieleni. I to właściwie wszystko co mogę napisać, reszta na zdjęciach:) 








Pogoda sprzyja więc większość czasu spędzam w ogrodzie. Mój pracoholizm jednak ostatnio mnie pokonał, nadwyrężyłam sobie prawą rękę, że o kręgosłupie nie wspomnę. Ot, człowiek stary i głupi:))) Wciąż mi się wydaje, że mogę wszystko ale moje ciało najwyraźniej jest innego zdania. Obiecałam sobie leniwy weekend, może się uda. 
Wam również życzę dużo słoneczka i miłego wypoczynku. 
Serdecznie pozdrawiam!



41 komentarzy:

  1. Ewuniu, przepiękna kartka, bardzo podoba mi się jej kolorystyka.
    Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam, że na kwietniowy chrzest pasują wiosenne kolory:) Dziękuję Małgosiu i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. ładna kartka , będzie dobrą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie. Dziękuję Tereniu:)

      Usuń
  3. Fajnie Ewa że miewasz takie zamówienia, a to znaczy że Twoje kartki się podobają! Zresztą mimo że to dziewczynka to ten miętowy kolor tu pasuje tym bardziej że to mój ulubiony w przeciwieństwie do różu. Świetna kartka Ci wyszła!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie nie robię na zamówienie, tylko dla przyjaciół i znajomych ale to rzeczywiście bardzo miłe. Za różem też nie przepadam, to takie oczywiste skojarzenie:) Dziękuję Aniu za miły komentarz i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękna Ewuniu kartka. Super kolorystycznie się prezentuje, nieco inna niż te różowiaste, które zazwyczaj widuję.
    Co do ogrodu, to ja od 3 tygodni ciągle w ręku mam graczke, szpadel i łopatkę😂 Jeszcze lewy bark mi nie odpuścił do końca, to dziś nadwyrężylam sobie prawy nadgarstek. Zasadzilam ponad tysiąc sadzonek truskawek. Kto to opieli nie wiem. A ciągle coś nowego do opielenia, jak nie w rabatach to w warzywniaku. Dziś wreszcie nam trochę pokropiło, choć to znikomy deszcz w tej suszy. Miłego weekendu Ewuniu życzę 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że to ja mam duży ogród:))) Podziwiam Cię Agniesiu, nie mam pojęcia jak Ty to wszystko ogarniasz? Ja wypowiedziałam wojnę jałowcom na skarpie bo zajęły nam ścieżki. Twarde są do cięcia i ręka nie wytrzymała:) Co najgorsze, nie doszłam nawet do połowy. Dziękuję Ci za miłe odwiedziny i również życzę udanego, weekendowego wypoczynku.

      Usuń
  5. Piękna wiosenna kolorystyka i moja ulubiona forma Z-fold. Ja walczę z sadzonkami pomidorów, kopię, palikuję i wiążę. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tą formę, robi się szybko a wygląda efektownie. Dziękuję Ewuniu:) Pomidory już posadziłam, w szklarni można wysadzać wcześniej. Ale sama wiesz, że w ogrodzie zawsze jest co robić. Uściski!

      Usuń
  6. Jaką delikatną kolorystykę dobrałaś do okazji, śliczna.
    Wszyscy teraz wyruszyli do ogródków, a ja staram się jak najmniej wychodzić :) Życzę Ci spokojnego weekendu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i wzajemnie - spokojnego weekendu!

      Usuń
  7. Przepiękna kartka komunijna a kolory świetne. Ewo też zauważyłam u siebie, że ,,starość to nie radość". Miłego majowego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Tereniu. Serce i dusza wciąż młode ale ciało coraz częściej odmawia posłuszeństwa. Cieszę się, że kartka Ci się podoba. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  8. Cudna Ewuś kartka. A te kolory - zachwycające! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kartka to wspaniała pamiątka tego ważnego wydarzenia. Kolory subtelne i piękne.
    Miłej niedzieli Ewo. A rękę oszczędzaj, bo tworzysz rękoma prawdziwe cudeńka- i plastycznie, i w ogrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Izabelko, dziękuję za te ciepłe słowa. Powinnam trochę zwolnić, muszę nad sobą popracować. Uściski!

      Usuń
  10. Piękna karteczka. Kiedy mój chrześniak 'przystępował' do chrztu też koleżanka zrobiła mi ręcznie robioną karteczkę. Jestem zawsze pod wrażeniem prac typu handmade. Sama mam lewe ręce do tego, więc podziwiam każdego twórce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Edytko:) Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ewuniu kartka jest piękna! Śliczna kolorystyka, taka świeża :). Oj tak, pogoda sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Justynko, trzeba korzystać z pięknej pogody. Dziękuję i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  12. Cześć Ewa,
    wyobraź sobie, że mnie też wciągnęło do ogrodu i to wcale nie metaforycznego, ale jak najbardziej prawdziwego. Poszukuję roślin do całkowitego cienia. Co można posadzić tam, gdzie słońca nie ma wcale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo - to na prawdę Ty??? Co za niespodzianka! Cieszę się, że znowu jesteś i w dodatku z nową pasją ogrodową. Roślin do cienia wbrew pozorom jest sporo. Wszystko zależy od tego, jak duży obszar masz do zagospodarowania. W cieniu świetnie sobie radzą paprocie, bukszpany, tawuły, berberysy, juki a nawet irysy i hosty. Wujek Google z pewnością podpowie Ci wiele ciekawych rozwiązań a ja mam nadzieję, że się pochwalisz swoim kawałkiem zielonego raju. Może to pomysł na nowy wizerunek bloga?:) Uściski!

      Usuń
  13. Bardzo się cieszę, że moja Imienniczka będzie mieć tak cudną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu, prześliczna ta pamiątka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Piękna karteczka:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kartka :) Zdecydowanie udana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna pamiątka ❤️❤️❤️❤️😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Przepiękna kartka! To zdecydowanie cudowna pamiątka :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Klaudio i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  19. WOW! Wszystko tak genialnie do siebie pasuje. Super! Z chęcią obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam Cię serdecznie wśród obserwatorów:)

      Usuń
  20. A ja miałam przyjemność karteczkę wręczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy25 maja, 2022

    Miałam już wcześniej napisać, ale nie mogę się zalogować żeby zostawić podpisany komentarz... Dlatego zostawię "anonimowy". Karteczka jest piękna :) i u mnie sezon ogrodowy otwarty, ale z roku na rok mam coraz mniej pielenia, bo staram się sadzić rośliny okrywowe między innymi roślinami -właśnie po to żeby mieć mniej roboty :) pozdrawiam serdecznie- akrimeks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co się dzieje z tym bloggerem, nie zmieniałam żadnych ustawień. U mnie pielenia zbyt dużo nie ma bo większość rabat jest wyściółkowana korą. Za to cięcie na każdym kroku:) Dziękuję Mireczko za serdeczny komentarz. Mam nadzieję, że problemy wkrótce miną. Buziaki!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.