niedziela, 17 września 2017

Tanie mediowanie

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Zgodnie z zapowiedzią dziś zapraszam Was na kursik z mediami w roli głównej. Wiele osób pisze w komentarzach, że chciałoby się pobawić mediami, spróbować swoich sił ale nie wiedzą od czego zacząć i co gorsze, nie mają potrzebnych akcesorii i preparatów. Dziś chcę Wam pokazać, że można się świetnie bawić tanim kosztem. Zanim zaczniemy kupować różne preparaty pozwalające uzyskać ciekawe efekty powinniśmy się upewnić, że całe to mediowanie będzie nam się podobało i zechcemy spróbować ponownie. Kurs jest publikowany równolegle na blogu DIY, gdzie mam zaszczyt dziś wystąpić jako gościnna projektantka w nagrodę za zajęcie II miejsca w "Koronkowym wyzwaniu".
Dziękuję organizatorkom za wyróżnienie, nagrodę oraz możliwość zaprezentowania swojej pracy.
No to zaczynamy!
Oto notes, który będziemy dziś robić krok po kroku.
Zaczynamy oczywiście od wyboru przedmiotu, który będziemy ozdabiać. Może to być dowolny notes, zeszyt z twardymi okładkami, album, segregator lub po prostu kalendarz, jak w moim przypadku.
Kalendarze szybko się dezaktualizują ale to nie znaczy, że będą nieprzydatne. Ja tworzę w nich artjournale, możecie je zobaczyć na moim blogu.
Kolejny krok to wyszukanie odpowiedniej grafiki. Możemy wykorzystać w zasadzie każdą, według własnego uznania. Ja wybrałam grafikę Alfreda Muchy, uroczą damę z kwiatami.
  Wydrukowałam ją na zwykłej, atramentowej drukarce, w wersji czarno - białej, wcześniej dopasowując rozmiar grafiki do wielkości notesu. Po wydrukowaniu wycinamy motyw, który będzie swoistym szablonem naszej pracy.
Skoro mamy już gotowy pomysł zabieramy się za przygotowanie naszej okładki. Oklejamy brzegi zwykłą taśmą malarską która zabezpieczy nam notes przed przypadkowym zabrudzeniem, np. farbami.
Powierzchnię okładki malujemy białą farbą.
Po wyschnięciu farby możemy nakleić naszą grafikę. Użyłam do tego rozwodnionego wikolu. Kartkę z grafiką przed przyklejeniem moczymy w wodzie i delikatnie osuszamy ręcznikiem papierowym.
Teraz spróbujemy nadać naszemu obrazkowi bardziej przestrzenną formę. W pierwszej kolejności wyeksponujemy szal i fragment sukni. Można do tego celu użyć dowolnego materiału. Fragmenty nie są duże więc wybrałam zwykłą gazę, która jest cieniutka i plastyczna.
Fragmenty sukni smarujemy solidnie klejem i układamy gazę.
Kolejny etap to włosy. Tu wybrałam zwykły, dość gruby sznurek.
Przycinamy odpowiednie kawałeczki sznurka i naklejamy je w sposób, w jaki układają się pasma włosów.
Po wyklejeniu całej fryzury nasza panna wygląda tak:
Czas na bukiet, zrobimy to oczywiście w formie przestrzennej. Nie będziemy jednak idealnie odtwarzać grafiki bo to byłoby dość trudne. W takiej pracy grafikę możemy traktować jak swoisty szablon, tworząc na nim swoją własną kompozycję.
Z uwagi na rozmiar grafiki potrzebne nam będą niewielkie kwiatuszki. Zrobiłam je po prostu z papieru, korzystając z najprostszych dziurkaczy. Papier powinien być na tyle gruby, żeby można go swobodnie malować farbą. Nie ma tu znaczenia kolor czy wzór bo i tak całość zostanie pomalowana.
Gdy już mamy przygotowane kwiatki i listki naklejamy je na naszą grafikę.
Jak widzicie na zdjęciu w niektórych miejscach kwiaty przyklejane są jedne na drugich co daje ładniejszą głębię i przestrzenny wymiar bukietu. Dokleiłam też kilka stokrotek pasmanteryjnych. Listki są z tworzywa ale równie dobrze można wykorzystać wycięte z papieru.
Teraz podbijemy sobie odrobinę tło żeby nadać mu trochę wymiaru. Możliwości jest wiele, ja wykorzystałam kawałki zwykłej taśmy budowlanej.
Przycinamy odpowiednie kawałki i wyklejamy nimi niezagospodarowane kawałki tła.
Dla ciekawszego efektu na mokry jeszcze klej rozsypałam swoje ulubione, domowe mikrokulki czyli zwykłą, drobną kaszę.
Czas na malowanie. Wszystko poza skórą, włosami i suknią pokrywamy białą farbą. Dla usztywnienia pomalowałam też elementy z gazy ale tak, żeby nie zalać faktury materiału.
​Kolejny krok to kolor skóry. Do nadania mu bardziej naturalnego wyglądu użyłam mocno rozwodnionej, brązowej akwareli. Zmienił się tylko odcień, rozwodniona akwarela nie przykryła naturalnych cieni grafiki.
Jak widać na zdjęciu zaczęłam też malować tło. Na tym etapie musimy zdecydować w jakiej kolorystyce ma być nasz obrazek. Mój notes jest niebieski więc postanowiłam pozostać przy tym kolorze. Do malowania użyłam farb akrylowych. Kolor niebieski złamałam nieco szarością. Malowanie zaczynamy od krawędzi. W miarę przesuwania się do środka dodawałam nieco żółtej i białej farby rozjaśniając obszar wokół głowy.
Tak wygląda obraz po pomalowaniu całego tła. 
Czas na kwiaty - cały bukiet pomalowałam jasno niebieską farbą.
Na listach dodałam odrobię zieleni a krawędzie płatków zaznaczyłam białą farbą. Takie zaznaczenie daje ładny efekt odbicia światła.
Suknię zdecydowałam się pomalować bardziej intensywnym, głębokim odcieniem koloru niebieskiego, szal zrobiłam znacznie jaśniejszy.
Pozostało jeszcze "przygasić" odrobinę włosy kolorem jasno - żółtym i białym.
Teraz nasz obrazek jest prawie gotowy.
Pora zdjąć taśmy i zabezpieczyć naszą pracę lakierem. Można użyć lakieru z połyskiem lub matowego - kwestia gustu i tego jaki efekt chcemy uzyskać. Ja użyłam matowego. Pamiętajcie, że lakier zawsze zmienia odrobinę kolory, stają się troszkę ciemniejsze i bardziej intensywne.
Nasza okładka po lakierowaniu:
Zostały tylko ostatnie szlify i ozdabianie. Przede wszystkim wyostrzamy kontury twarzy i rąk, świetnie nadają się do tego markery. Dodajemy błękitny błysk w oku i odrobinę różu na usta.
Dokleiłam też ozdobny drobiazg na szyję i we włosy. W środki kwiatków wkleiłam kolorowe perełki i półperełki.
Na koniec niektóre elementy na sukni, włosach i w tle wykończyłam pastami woskowymi dla uzyskania ładnego połysku. Nie jest to jednak konieczne.
I to już koniec kochani, nasz notes jest gotowy.
Prawda, że to nie jest takie trudne? Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do zabawy z mediami. Bawiąc się w ten sposób możecie ożywić dowolną grafikę, wystarczy odrobina wyobraźni.
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie, chętnie odpowiem.
Na koniec jeszcze troszkę się pochwalę. Od zespołu DIY dostałam fajną nagrodę. To uroczy notes z akcesoriami.
Udało mi się też po raz kolejny zająć zaszczytne II miejsce w wyzwaniu "Cyrk" za "Samotność klauna". W konsekwencji będę miała okazję na kolejny gościnny występ, na który muszę przygotować kolejny kursik. Nie mam jeszcze pomysłu, może Wy mi coś podpowiecie?
Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkim udanego i spokojnego tygodnia.

85 komentarzy:

  1. Ewciu, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy, kreatywności i perfekcyjnego wykonania. Zadbałaś o każdy szczegół swojej panny. Wszystko jest śliczne, i bardzo pracochłonne. Dziekuję , ze się podzieliłaś :) Gratuluje tego wyróżnienia- zasłużyłaś w pełni :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agusiu, ślicznie Ci dziękuję. Przesyłam uściski!

      Usuń
  2. Ewo, gratuluję wyróżnień! A kurs bardzo czytelny, zachęcający do zabawy z mediami. Piękny notes stworzyłaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnień, w pełni na nie zasłużyłaś! Przeczytałam cały post, chociaż na razie nie planuję zaczynać zabawy z mediami, kartkami itd, bo mi po prostu na to życia nie wystarczy, ale bardzo mnie ciekawi jak powstają takie piękne rzeczy, które tworzysz. Kursik opracowałaś bardzo przejrzyście i szczegółowo, no i faktycznie widać z tego, że nie jest to aż taka czarna magia jak się laikowi wydaje. Na pewno zachęciłaś wiele osób do podejmowania własnych prób. Fajna zabawa i prześliczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Małgosiu, będzie mi miło jeśli ktoś zechce z kursu skorzystać.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wow, super kurs. Przeczytałam z zapartym tchem, bo zawsze (mimo, że już co nie co próbowałam) mediowanie wydaje mi się trudne, a tutaj proszę, wszystko łatwo i przyjemnie, Bardzo dziękuję, za takie obrazowe wytłumaczenie. Gratuluję nagrody i cieszę się na kolejny kurs :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, nie taki diabeł straszny :) Cieszę się Justynko, że kursik Ci się spodobał. Dziękuję i życzę Ci dobrej zabawy z mediami.

      Usuń
  5. Ewuniu, gratuluję z całego serca wyróżnienia, tak bardzo zasłużonego.
    Kurs bardzo jasny i czytelny, a efekt - po prostu zachwyca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgoniu i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  6. Gratuluję wyróżnień! W pełni zasłużone :) Bardzo fajny i czytelny kurs przygotowałaś :) Ja mam pytanie odnośnie lakieru: Jakim lakierem lakierujesz? wodnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko. Używam wyłącznie wodnych lakierów. Najczęściej sięgam po lakier rustykalny firmy Magnat - daje bardzo naturalny efekt.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję Ewuniu :)

      Usuń
  7. Ewuniu, świetny występ w roli Gościnnej Projektantki - zaproponowałaś i pokazałaś nam bardzo ciekawy sposób na mediowanie z użyciem tego, co każdy właściwie ma w zasięgu ręki - fantastyczna praca. W imieniu DT DIY chcę Ci jeszcze raz serdecznie podziękować za tak genialne i szczegółowe opracowanie kursiku - jestem nim zachwycona i jak tylko złapię więcej wolnego czasu, z pewnością spróbuję połączyć świetną zabawę z wykorzystaniem tego tutorialu. Z niecierpliwością czekam na Twój kolejny występ - z pewnością będzie to coś niezwykłego. Pozdrawiam cieplutko i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie! Cieszę się, że sprostałam temu trudnemu wyzwaniu. Szczerze mówiąc nie mam jeszcze pomysłu na kolejny kurs ale na pewno coś wymyślę :)
      Dziękuję Halinko i przesyłam uściski.

      Usuń
  8. Gratuluję!! A kurs przygotowany bardzo dokładnie, z przyjemnością się czyta i ogląda:)I piekna praca!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!!!!!! Wspaniała praca i wspaniały kursik. Na pewno jest bardzo przydatny nie tylko dla mnie.
    Ty tworzysz tylko dzieła:) Z niczego powstało piękne COŚ!
    Miłej niedzieli.
    U mnie pada od dwóch dni i jest przykro. Ale jeszcze kwiaty kwitną, wystarczy tylko spojrzeć przez okno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, jesteś kochana!
      U nas też od wczoraj pada bez chwili przerwy i zrobiło się zimno. A miałam nadzieję na ładny weekend :)
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  10. Zachwycająca okładka, Ewuś. Gdybym tak mogła, jak niestety nie potrafię:/
    Gratuluję zasłużonego wyróżnienia! Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Jadziu i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  11. Ewuniu świetny kursik i piękna praca,wszystko uważnie przeczytałam,ale i tak nie zmienię zdania że to nie moja bajka :))) wolę oglądać Twoje piękne prace,dopracowane w każdym calu :)
    Gratuluję wyróżnienia !!!!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Marylko, że mediowanie nie każdego "kręci" i nic w tym dziwnego.
      Cieszę się, że podobają Ci się moje prace. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. Świetny kurs :) W dodatku notes dzięki temu wychodzi nietuzinkowy, godny zapamiętani i ciekawy wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudne są Twoje prace.
    Kursik jest super.
    Gratuluję Ci nagrody- jesteś genialna, zasługujesz w pełni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie zasługuję na takie pochwały ale jest mi bardzo przyjemnie je czytać i czuję się bardzo zmotywowana do dalszej pracy.
      Dziękuję Basieńko!

      Usuń
  14. Śliczna okładka. Dla takiego laika jak ja to czarna magia. Po przeczytaniu Twego kursiku to nie jest takie trudne.Kursik przejrzysty świetnie wszystko pokazałaś.Gratuluję nagrody. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to chciałam pokazać Tereniu, mediować można w bardzo prosty i tani sposób. Ślicznie dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  15. Dziękuję Ewuniu, że chciałaś się podzielić swoją wiedzą. Trochę mam już jaśniej, na czym polega praca z mediami. Bo do tej pory było to bardzo tajemnicze. Na razie nie planuję takich prac, będę podziwiać Twoje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje piękne, filcowane prace Ewuniu są dla mnie równie tajemnicze.
      Dziękuję za ciepły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Cudnie odmieniony notes .Kurs jest bardzo czytelny , zachęcający do różnych mediowych eksperymentów i przyznam ,że staram się jakoś za Tobą nadążyć.Miło czasem coś podpatrzyć.Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wyróżnień.Zastanawiam się co daje moczenie papieru przed klejeniem ?Ja czasem po klejeniu mam dziwne,, bańki,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko. Moczenie zmiękcza papier. Tak postępujemy przy tradycyjnym papierze do decu i przy papierze do drukarki też polecam. Bańki mogą się tworzyć gdy zbyt mocno namoczymy papier. Wystarczy tylko go zanurzyć w wodzie i szybko odsączyć ręcznikiem. Trzeba też szybko ułożyć na posmarowaną klejem powierzchnię i docisnąć. Buziaczki!

      Usuń
  17. Ewuniu! Notes jest Przeuroczy ,jak zawsze zresztą - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. Nie spodziewałam się, że zabawa z mediami może być taka prosta (no, wiem pracochłonna, wymagająca cierpliwości i staranności, ale prostsza niż myślałam :D)! Napisałaś bardzo przejrzysty, fajny kursik, na pewno kiedyś z niego skorzystam. Mam tylko pytanie: jakiego lakieru użyłaś i gdzie taki można ewentualnie dostać? :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tylko lakierów na bazie wody, nadaje się każdy. Najczęściej kupuję w marketach budowlanych dużą puszkę lakieru bezbarwnego, wychodzi tanio i wystarcza na długo. Może być błyszczący albo matowy. W tym przypadku użyłam lakieru rustykalnego Magnat, daje bardzo naturalny efekt. Lakier można też kupić w każdym sklepiku z artykułami do decu.
      Mam nadzieję Ann, że będziesz się dobrze bawić! Przesyłam uściski.

      Usuń
  19. Dzięki Ewuniu za wszystkie wskazówki, muszę koniecznie kiedyś coś zmediować bo strasznie mnie kusi i nie wydaje się takie trudne... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie jest takie trudne Oleńko, koniecznie spróbuj.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewuniu powiem krótko. ..jesteś mistrzynią:-):-)
    Dziękuję za piękny i bardzo czytelny kurs...na pewno skorzystam. ..mam tylko jedno pytanie. ..a może i dwa....piszesz o białej farbie - jakiej używasz jeśli można wiedzieć? I czy później jak juz malujesz elementu i kwiatki to używasz akrylowych czy też może innych?
    Ewuniu jestem zachwycona Twoim notesem.
    Ściskam Cię mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko.
      Najczęściej używam farb akrylowych a do gruntowania powierzchni zwykłej Śnieżki. Często robię zakupy właśnie w marketach budowlanych :) Biała Śnieżka (lub podobna do niej farba akrylowa) jest też fajną bazą do uzyskania ładnych kolorów, wystarczy kupić barwnik do farb akrylowych - buteleczka kosztuje zaledwie kilka złotych. Czasem łączę akryle z akwarelą, która ładnie się "rozlewa". Na okładce np. niebieskie tło to farba akrylowa a żółte miejsca to akwarela rozlana na mokrej farbie tła. Do malowania elementów też używam farb akrylowych.
      Miło mi Agatko, że spodobał Ci się mój kursik. Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  21. Wow, Ewa!!!! Soooooooo beautiful! Amazing! Thank you for sharing the instructions, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia, cieszę się że kursik Ci się podoba.
      Serdeczności!

      Usuń
  22. Ewuniu dziekuje- ja z tych co chciałyby, ale sie boją;D
    na pewno kiedyś spróbuję, bo efekt jest rewelacyjny, ale teraz mało czasu na nowe techniki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czas to główny problem Reniu. Może kiedyś znajdziesz chwilkę i spróbujesz.
      Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. Wow, jestem pod ogroooooomnym wrażeniem! Notes wyszedł przepięknie!!! Mistrzostwo.
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i równie cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Ewuniu cudna jest ta okładka i świetny kursik przygotowałaś. Wydaje się proste , ale wiem że potrzeba jeszcze odrobinę talentu żeby to tak pięknie wykonać.
    Gratuluję gościnnego występu i kolejnego miejsca na podium .
    A na kolejny kursik , może coś z wikliny papierowej .. dawno nic nie było w tym temacie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu! Papierowa wiklina to jest fajny pomysł tylko nie wiem czy jeszcze coś pamiętam :) Rzeczywiście dawno już nic nie plotłam.
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  25. Coś niesamowitego! Na pewno nie umiałabym tego powtórzyć, ale podziwiam ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Kasiu, że poradziłabyś sobie bez problemu, to nic trudnego.
      Miło mi, że Ci się podoba :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  26. Kto by pomyślał, że to wcale nie jest takie trudne :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jest a w dodatku to fajna zabawa.
      Dziękuję Moniczko!

      Usuń
  27. Ewo, super kursik! chciałabym ale chyba nie mam gdzie wcisnąć w moją jakże już krótką dobę, ale notes jest cudowny i mieć taki to marzenie! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, jest mi bardzo miło.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  28. Ewuniu, zrobiłaś to po mistrzowsku,idąc krok po kroku po kursiku wydaje się to łatwe, ale wiem, że to nie do końca tak jest, przede wszystkim trzeba mieć pomysł a Tobie pomysłów nie brakuje, ciągle zaskakujesz czymś ciekawym! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko. Najlepiej wyszukać sobie ciekawą grafikę a potem krok po kroku ją ozdabiać - efekt wyjdzie sam. Ja właśnie tak robię, nigdy nie wymyślam całej pracy od początku do końca.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  29. No szczęka mi Ewuniu opadła. Jaka fantastyczna jest ta okładka. A do tego taki super kursik. W Twoim wykonaniu to wszystko wydaje się być takie łatwe i proste... Co prawda media to nie moja bajka i pewnie się tym nigdy nie zajmę, ale fajnie jest w ogóle wiedzieć z czym to sie je :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo Lidziu co przyniesie czas, może kiedyś zmienisz zdanie :)
      Serdecznie dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  30. Tą pracą to mnie zachwyciłaś. Zabieram się za mediowanie jak pies do kota :-)A tu taką przystepną pracę pokazałaś. Cudowny artystyczny obrazek z tego wyszedł. Jestem zaskoczona, że moczenie tego obrazka nie powoduje zejścia tuszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Papier nie może być zbyt mokry, po wyjęciu z wody szybko go osuszam ręcznikiem. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby tusz schodził, czasem grafika lekko się wybarwia ale przy takiej pracy to nie ma znaczenia.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Ha! Jestem Ci niezmiernie wdzięczna za tę lekcję! Nie mogę się zabrać do mediowania, chcę, ale przecież to trudne, nie dam rady! Z Twoimi wskazówkami będzie mi o wiele łatwiej. Mam nadzieję, że w końcu się zmobilizuję i zacznę działać. Praca genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dasz rady Ewuniu. Najtrudniej zacząć ale jak się przełamiesz to pójdzie gładko. Trzymam mocno kciuki za Twój debiut :)
      Dziękuję i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  32. Ewuniu, kurs bardzo ciekawy, ale też inspirujący. Jednak, do wszystkiego trzeba mieć talent. Z doświadczenia wiem, że to co wydaje się u kogoś łatwe, wcale takie nie jest. Podziwiam więc efekt Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, ślicznie dziękuję. Nie raz próbuję zrobić coś nowego opierając się na kursikach i wiem, że nie od razu wszystko się udaje. Ale nie ma innego sposobu żeby nauczyć się czegoś nowego.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  33. Wow, you did an amazing job with it!!! Thank you so much for sharing.
    Henry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za odwiedziny i serdeczny komentarz :)
      Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  34. Gratuluję nagród :) A kurs czytałam i ogladałam z zapartym tchem - aż chce się spróbowac :). Jak zwykle mistrzostwo świata - precyzja z niebanalnym pomysłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Madziu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  35. przeczytałam od dechy do dechy...wiedzy nigdy za dużo; świetny kurs Ewo !
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  36. Witaj Ewuniu, przeczytałem cały kursik. Ale jak wiesz nie mam takich zdolności... Natomiast bardzo ciekawie i dokładnie wszystko opisałaś. Na pewno takie "szkolenie" przyda się wielu osobom. Pozdrowienia! PS. Czy u Ciebie też tak pada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Andrzejku!
      Pada u nas równo od tygodnia i końca nie widać. Weekend też raczej nie zapowiada się lepiej. Chyba zacznę czarować :)
      Serdeczności!

      Usuń
  37. Ewuś gratuluję wyróżnienia ,super kursik pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  38. Ewuniu jak dobrze, że posty nie znikają. Całe szczescie, że jeszcze tu trafiłam, bo zal byłoby nie zobaczyć Twojego kursu. Jest genialny i opisany w bardzo przystepny i zrozumiały sposob. Okładka wyszła przepieknie. Może kiedys sprobuje. Aż mnie korci. Pozdrawiam i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Haniu koniecznie, jestem pewna że będziesz się świetnie bawić.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  39. Ewuni jestem tu kolejny raz i dziękuję Ci kochana za ten post.Wszystko wspaniale wytłumaczone,nic tylko korzystać i mam zamiar to zrobić,bo parę notesów mam i może przydało by im się nowe życie :D
    Serdeczności najmilsze zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgoniu i trzymam kciuki. Mam nadzieję, że się pochwalisz efektem :)
      Przesyłam buziaki!

      Usuń
  40. Kochana notes wyszedł cudownie!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem!!!Super kursik!!! Gratuluję nagrody:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ewuniu jesteś kochana!Super kursik!!!W końcu mnie "namówiłaś" i zrobiłam swój pierwszy notes,a dokładniej zmediowałam okładkę.Jeszcze mi brak odwagi,no i tak dużej artystycznej świadomości jak Twoja to nie mam,ale coś tam zadziałałam.Bardzo dokładne są Twoje wskazówki i pomocne.Pewnie niejedną osobę zaraziłaś mediowaniem:)))
    Miłego weekendu Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Adusiu. że w końcu się przełamałaś. Sama zobaczysz, że z każdym projektem będzie łatwiej a pomysły same się pojawią. W każdej technice trzeba trochę czasu na oswojenie się z tym co nowe. Czekam więc na zdjęcia notesu i mocno Cię ściskam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.