piątek, 6 kwietnia 2018

Kwietniowe kartkowanie

Witajcie kochani.
Wróciłam! Przede wszystkim wrócił mój komputer :) Po generalnym remoncie śmiga jak nowy i mam nadzieję, że nie zrobi mi już takiego numeru. Nie myślałam, że to powiem ale  - bez komputera jak bez ręki. Teraz spokojnie nadrobię sobie zaległości. Czas przeznaczony na serfowanie wykorzystałam "twórczo" i mam już karteczki na kwietniowe bingo u Anusi! W tym miesiącu będzie u  mnie pergaminowo.
Jako pierwsza karteczka urodzinowa - połączenie pergaminowej ramki, kawałka kolorowej strony z ogrodniczego miesięcznika i foamiranowych gnieciuszków, oczywiście własnej produkcji.
Według kwietniowej tabelki
wybrałam kolor biały (pergamin), ecru (kwiaty) i tekst.
Kartka na Boże Narodzenie:
Tym razem wybrałam kolor biały (pergamin), prostokąt (szybki w okienku) i tekst.
I na koniec wspomnienie minionych Świąt Wielkanocnych - karteczka z kurczakami z żółtego pergaminu.
Wybrałam drób, kolor biały i tekst.
I kolaż:
Jeszcze małe uzupełnienie. Przez to całe zamieszanie z komputerem przegapiłam jedną karteczkę od Gosi. Bardzo Cię Gosieńko przepraszam, Twoja śliczna karteczka oczywiście dotarła - ślicznie dziękuję!
A wczoraj dotarła jeszcze jedna zabłąkana karteczka od Madzi - i Tobie Madziu serdecznie dziękuję za pamięć.
To na dzisiaj wszystko. Wiosna nas dopieszcza, w ogrodzie szaleją krokusy a przed nami piękny weekend. Życzę Wam kochani dużo słoneczka i wspaniałego wypoczynku!


55 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) te pergaminowa fantastyczna :) pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś i również wiosennie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ewuniu - jakież piękne karteczki tworzysz...nieustannie jestem nimi zachwycona:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agatko, dziękuję z całego serca!

      Usuń
  3. Piękne kartki! Mnie oprócz gnieciuszków zachwyciła kartka ze świątecznym elfikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Szybko się rozprawiłaś z kwietniowym BINGO co mnie cieszy ogromnie. Twoje kartki jak zawsze zachwycają , zwłaszcza te pergaminowe elementy. Mnie dziś zauroczyła szczególnie kartka bożonarodzeniowa. Uwielbiam okienka a ten Elfik jest przepiękny.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadek sprawił, że miałam więcej czasu :)
      Cieszę się Aniu, że podobają Ci się moje propozycje.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  5. Śliczności wyszły spod Twoich rączek, bardzo ładne karteczki też dostałaś. Spore opóźnienia ma poczta. Pozdrawiam Ewuniu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu, że choć z opóźnieniem ale karteczki docierają :)
      Bardzo dziękuję za serdeczny komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Fantastyczne- wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu zachwycily mnie kwietniowe karteczki. Sa sliczne wszystkie a ta BN cudna.
    Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agniesiu, ślicznie dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  8. Ewuniu piękne kartki,takie wiosenne,cały czas podziwiam Cię za talent w pergaminkach i wiele innych talentów którymi jesteś obdarowana,Pan Bóg się nie pomylił,bo wykorzystujesz je wszystkie,a my dzięki temu możemy podziwiać te cuda :))
    Wiosenne pozdrowienia Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Marylko, serdecznie Ci dziękuję za tyle ciepłych słów - aż się zaczerwieniłam :)
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  9. Ewuniu, zauroczyły mnie Twoje kartki. Pierwsza jest taka radosna i delikatna - cudowna ta rameczka. Elfik wyglądający przez okno jest taki słodki. A dwa wesołe kurczaczki wyglądają prześlicznie.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  10. Każda inna, każda z charakterem. Niesamowicie mi się podobają. Dodajesz do tworzenia kartek szczyptę magii. :)

    Cudownych dni Ci życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się staram, żeby tak właśnie było :) Ślicznie dziękuję Agnieszko i życzę Ci wspaniałego weekendu.

      Usuń
  11. Prześliczne bardzo oryginalne :) Od świątecznego duszka? nie mogłam oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. To mały elfik albo dobry duszek Świąt Bożego Narodzenia - jak kto woli :) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. fantastyczne karteczki buziak wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bożonarodzeniowa kartka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Przeurocze są te Twoje karteczki, Wszystkie mi się bardzo podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, ślicznie dziękuję. Przesyłam uściski!

      Usuń
  15. Prześliczne!!! Wszystkie elementy pergaminowe dodane do każdej kartki są cudnie wykonane i wkomponowane. Podziwiam i podziwiam. Napatrzeć się nie mogę. Zachwycające karteczki. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwała od mistrzyni pergaminu to dla mnie prawdziwy zaszczyt :) Serdecznie dziękuję Elusiu i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  16. Niesamowite kartki zrobiłaś, Ewuniu! Podziwiam i napatrzeć się nie mogę!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Danusiu, dziękuję!
      Miłej niedzieli.

      Usuń
  17. Zachwycam się Twoimi karteczkami Ewuniu! Pergamin to jest to, czego się jakoś dziwnie boję i nie zmierzyłam się jeszcze z tą techniką. Efekty pergaminowego kartkowania znakomite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie Alinko, to znakomita zabawa i całe mnóstwo ciekawych możliwości.
      Cieszę się, że moje karteczki Ci się podobają.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ta delikatność pergaminków jest zachwycająca i jak zwykle wszystko ślicznie skomponowane i połączone w piękne kartki. Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i również wiosennie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  19. Nie mogę oczu oderwać. Wszystkie piękne, świetne połączenia i estetyka wykonania. Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Ewuniu, ślicznie Ci dziękuję i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. No jak dobrze że masz już swój komputerek z powrotem, bez niego rzeczywiście jak bez ręki :) A karteczki Ewuniu są śliczne, uwielbiam te Twoje pergaminki, ta druga jaka super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze mnie zachwycały pergaminowe kartki,są przepiękne,delikatne,podziwiam mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana karteczki są przeurocze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i przesyłam uściski :)

      Usuń
  23. Piękne, delikatne, urocze .... można bez końca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Ewuniu, serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  24. Ewuniu kartki są piękne, ale ta druga z pergaminowym skrzatem jest tak zachwycająca, ze mi brak słów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  25. Mnie tu nie było? Ewuniu karteczki przecudnej urody, wszystkie. Pergaminki mnie zachwycają od dawna, ale jakoś czasu brak, choć zestaw startowy czeka. Skrzat jest boski, ale te kurczaczki? Cud, miód i malinka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Haniu, że Ci się podobają karteczki. Dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.