sobota, 5 maja 2018

Okolicznościowo na różowo :)

Witajcie kochani.
Pogoda nas nadal rozpieszcza co niewątpliwie widać na blogach. Mam nadzieję, że wypoczywacie wspaniale bo zostały nam już tylko dwa wolne dni.
Ja spędzam czas raczej pracowicie bo w ogrodzie dużo się teraz dzieje ale dziś wyjeżdżamy na te ostatnie dwa dni - mam nadzieję, że pogoda się nie popsuje.
Wpadłam na szybko z karteczką okolicznościową. Jest cała różowa! Rzadko robię tak różowe kartki ale wpadł mi w ręce uroczy, różowy kartonik z piwoniami i nie mogłam się powstrzymać :) Powstała taka ekspresowa karteczka:
Życzę Wam kochani wspaniałego wypoczynku!

50 komentarzy:

  1. Ewuniu jaka radosna karteczka i piękny kwiatek na niej:)
    życzę udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękna i kolorowa, lubię takie :-) Piwonie wyglądają cudnie! Kartka bardzo na czasie, serdeczności Ewuniu. Udanego i przyjemnego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie mają już spore pąki, tylko patrzeć jak się rozwiną :)
      Dziękuję Andrzejku i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Kartka iście wiosenna :) Przepiękne foamiranowe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te piwonie i Twoje kwiatki Ewo:-) Udanego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewciu, wyjazd był udany choć nieco za krótki.
      Serdeczności!

      Usuń
  5. Urocza :) piękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, podoba mi się ten odcień różu no a kwiatki foamiranowe to wisienka na torcie. Udanego wypoczynku i pięknej słonecznej pogody życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agniesiu :) Pogoda się udała, było wspaniale.
      Mocno ściskam!

      Usuń
  7. Piękna kartka, różowe robię dziecięce, ale te piwonie są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Tereniu, że Ci się podoba - ślicznie dziękuję!

      Usuń
  8. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. A ja uwielbiam różowy i kocham zapach piwonii, więc dla mnie ta karteczka jest strzałem w dziesiątkę :) Miłego wyjazdu Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lidziu, dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  10. Przyznaję, że jest piękna. Mnie dziś przywitała o poranku róża pomarszczona- cudnie rozkwitła i pachnie zniewalająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam obejrzeć Basieńko, raj dla oczu!
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Cudowna praca, kwiaty są genialne. <3 Życzę miłego wyjazdu, dużo radości i pięknej pogody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i przesyłam uściski :)

      Usuń
  12. Ewuniu, przepiękna kartka z piwoniami, aż zapachniało latem.
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Było wspaniale ale wszystko co dobre szybko się kończy :)
      Buziaki.

      Usuń
  13. Śliczna karteczka. Udanego wyjazdu Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka! Miłego wypoczynku Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu! Bardzo Śliczna karteczka, Lubię kolor różowy - Pozdrawiam Serdecznie i Miłego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu! Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Such a beautiful card, Ewa! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mia i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękna, cukierkowa karteczka :-)
    Sama słodycz!
    Pozdrawiam serdecznie, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, ponoć słodyczy nigdy za wiele :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Ewciu... radosna, kolorowa karteczka :)
    u mnie też ciepła aura tyle tylko, że trochę deszczu brakuje chociaż wolę chyba suszę od gradu i wichur
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też bardzo sucho i jakoś na deszcz się nie zanosi :)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Też nie przepadam za różowym intensywnym kolorkiem , ale tutaj inaczej być nie mogło . Do tych piwonii nic innego by nie pasowało. Świetna radosna kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miły komentarz i serdecznie przytulam.

      Usuń
  20. Prawdziwie wiosenna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały miałaś Ewuniu pomysł na karteczkę z tyk kartonikiem .Kwiaty są cudne i te na kartoniku i te ,które sama wymodelowałaś.Cudnie opanowałaś intensywność różu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się wahałam z tą różową tekturką ale w końcu postanowiłam spróbować :)
      Dziękuję Grażynko i mocno Cię ściskam.

      Usuń
  22. Dziękuję Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuniu! jakże u Ciebie uroczo. Choć mało sie ostatnio wpisuję, to musisz uwierzyć, iz zagladam i podziwiam Twoja każdą nową pracę. Tworzysz tak różnorodne , niepowtarzalne rzeczy. Jestem pełna podziwu. Cudownie wyglada ta karteczka. Przepieknie ja skomponowałaś. Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Eluniu, dziękuję :) Ja też ostatnio cierpię na kompletny brak czasu, każdą wolną chwilkę spędzam w ogrodzie.
      Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  24. Dlaczego pomyślałam o truskawkach....? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kartka jest przesliczna kwiatki super pozdrawiam buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  26. Dziękuję Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.