niedziela, 17 czerwca 2018

Ikony

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Dziś chcę się z Wami podzielić swoim nowym pomysłem. Jakieś dwa lata temu kupiłam kilka arkuszy papieru do decu z małymi ikonami. Spodobały mi się choć nie bardzo wiedziałam do czego je wykorzystać. W końcu urodził się zarys pomysłu. Podczas remontu, przy sprzątaniu biblioteki odłożyłam kilka książek kompletnie nieprzydatnych. Jedną z nich był stary poradnik ograniczy dla rolników. Nie mam pojęcia skąd wzięła się u nas ta książka. Do czytania nieprzydatna i bardzo zniszczona ale jest szyta, ma grube kartki i solidną, twardą okładkę z płóciennym grzbietem. Wtedy właśnie wpadłam na pomysł z ikonami. Usunęłam część kartek i zajęłam się okładką. Oto efekt:
Teraz powoli będę książkę uzupełniać. Zrobiłam już nawet pierwszy wpis. Nie znam się na pisaniu ikon i nie mam odpowiednich preparatów do ich wykonania. Mam jednak swój własny pomysł polegający głównie na zabawie z mediami. Pierwszy wpis nie do końca uważam za udany choć w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach. Nie udało mi się ładnie uchwycić efektu past woskowych.
Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii :)
Moje urodziny wciąż trwają :))) Właśnie dotarła do mnie kolejna paczuszka od Agatki.
Oprócz cudnej karteczki z życzeniami znalazłam w niej śliczne papierki, kolorowe sznureczki i urocze kwiaty. Pozwoliłam sobie powiększyć zdjęcie kartki bo jest zachwycająca i warto obejrzeć ją z bliska.
Dziękuję Ci Agatko z całego serca!
A Wam kochani dziękuję za odwiedziny, życzę miłego popołudnia i równie miłego tygodnia.

67 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł Ewuniu, wszystko spod Twoich rączek wychodzi cudne.:) Śliczności do ciebie dotarły, a karteczka faktycznie wyjątkowa. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, bardzo mi miło :)
      Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pomysł miałaś świetny, a efekt jest fantastyczny. To jest, a jeszcze bardziej będzie, cudna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu, że Ci się podoba mój pomysł :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem, ikona śliczna i tak ją cudnie pokazałas na okładce :) pierwsza strona również pierwsza klasa! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, mam nadzieję że pozostały strony będą trochę lepsze :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł z taką książką. Próbując różnych technik jednocześnie powstaje coś niezwykłego i ładnego. Taki na swój sposób modlitewnik. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię media i mieszanie technik więc będę mogła trochę poćwiczyć :)
      Dziękuję Alicjo.

      Usuń
  5. Jak zwykle zaskakujesz pomysłem a efekt jest zachwycający, urzekła mnie szczególnie okładka. karteczka rzeczywiście piękna i bardzo mi do Ciebie pasuje:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam - bardzo w moim stylu :)
      Dziękuję Oleńko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super wykorzystałaś te arkusze,pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Na razie wykorzystałam tylko jedną grafikę ale wkrótce będzie więcej :)

      Usuń
  7. Jestem pod ogromny wrażeniem. Sam pomysł doskonały, a wykonanie - rewelacja!!!
    Prezencik super!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alinko i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Co prawda to praca nie w moim stylu, ale podziwiam Cię za jej wykonanie! I zdecydowanie czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, serdecznie Ci dziękuję :)))

      Usuń
  9. Piękna praca i sam pomysł bardzo dobry, ostatnio też coś robie pod ikony, ale na deskach, mam trochę preparatów, ale wciąż za mało, i ciągle mi nie po drodze z tymi mediami / mix- mediami/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja media uwielbiam ale mam tylko kilka podstawowych preparatów więc najczęściej kombinuję domowymi sposobami. Dziękuję Tereniu za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. Masz rację, stare szyte książki z materiałową okładką, mają swoją duszę, a Ty ją odkryłaś i stworzyłaś coś pięknego. Co tam pisanie ikon, Ty je piszesz po swojemu i to jak genialnie ! Chciałam kiedyś iść na kurs pisania ikon, bo miał u nas być w ramach bezpłatnych zajęć, ale niestety się nie odbył, więc wszystko jeszcze w sferze marzeń. Może kiedyś coś stworzę, zainspirowana Twoimi pięknymi pracami ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło Bożenko :))) Ja z natury już taka jestem, że robię wszystko po swojemu ale taki kurs to byłoby coś wspaniałego.
      Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  11. Ewuniu okładka wyszła rewelacyjnie. Gdy zobaczyłam pierwsze zdjęcie myślałam że namalowałaś obraz na płotnie lub drewnie a tu proszę ze starej nie przydatnej książki można takie cudo wyczarować. Pierwsza strona wygląda ciekawie choć czegoś mi w niej brakuje, może ten kolor mi jakoś nie podszedł no nie wiem. Czekam na kolejne strony, jestem ciekawa co będzie dalej jak się rozwinie ta księga z ikonami. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu. Z pierwszego wpisu byłam zadowolona dopóki nie zrobiłam zdjęć, na zdjęciach wygląda jakoś gorzej. Może kolejne będą bardziej udane :)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuniu! Wpadłaś na Wspaniały pomysł, Już dzisiaj widać że będzie to przepiękna Rzecz - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, cieszę się że Ci się podoba.
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  13. Ach Ewuniu Ty wszystko potrafisz pięknie przerobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Następna piękność,podziwiam Cię za pomysłowość :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również serdeczności przesyłam!

      Usuń
  15. Pomysł z wykorzystaniem ikon genialny , wykonie perfekcyjne i nikt by nie zgadł co było przedtem. Jesteś Ewo mistrzynią recyklingu . Media Cię kochają ze wzajemnością :-)
    Fajnie jest mieć urodziny tak długo :-) świetny prezencik dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu :) Rzeczywiście bardzo lubię zabawę mediami i mnóstwo nowych pomysłów tylko z czasem jakoś krucho.
      Buziaczki!

      Usuń
  16. Piękna praca, świetny pomysł, fantastyczne mediowanie. Uwielbiam oglądać ikony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Zosiu, serdecznie dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu co jak co ,ale pomysły masz wspaniałe,a pomysł z ikonami i książką genialny. Też kupiłam parę takich papierów i płótna,ale po za nałożeniem papieru jeszcze nic dalej nie zaczęłam,co prawda pomysł jest ale preparatów do wykonania brak,cóż zawsze jezt pilniejsza potrzeba😊
    Czekam z niecierpliwością na kolejne odsłony książki,to będzie piękna książka,bo Ty nie robisz nic banalnego,tylko same cudowności .
    Pozdrawiam serdecznie😚
    PS.
    Wszystkiego co najlepsze ślę w tym urodzinowym czasie😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu za miły komentarz i za życzenia!
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  18. Kocham ikony, mogłabym je podziwiać bez końca. Moim cichym, ale to naprawdę cichym marzeniem są warsztaty z pisania ikon. A te Twoje ikony wyszły znakomicie! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie ikon to prawdziwa sztuka, może kiedyś uda mi się zgłębić jej tajniki.
      Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Świetny pomysł książka z ikonami. Sama okładka mówi jakie cudowności są w środku.Podziwiam Cię. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, jest mi bardzo miło. Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. Mam kilka książek które już do niczego się nie nadają, ale oprawy mają solidne i szkoda mi je zwyczajnie wyrzucić, ale takiej rewolucji nie przewiduję- nie dam rady:)

    Pięknie Ewusiu to wygląda, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię wyrzucać książek, nawet tych kompletnie nieprzydatnych :)
      Dziękuję Reniu za miły komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  21. Ojejku !!! - ja jak zwykle pieję z zachwytu, ale tak na poważnie to jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co stworzyłaś. Po pierwsze - uratowałaś księgę, po drugie - dałaś jej całkiem nowe życie, po trzecie - raczysz nas prawdziwą sztuką !!! Niesamowite to jest ! Podziwiam... Uściski serdeczne posyłam Ewuniu :))
    Ach ! Jeszcze życzenia ! Ja to gapa jestem - o wszystkim dowiaduję się na końcu.
    Wszystkiego najlepszego ! Rozwijania swoich pasji, dobrych myśli i uśmiechu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Uleńko za tyle ciepłych słów i oczywiście za życzenia - jest mi bardzo miło. Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

      Usuń
  22. Ewuniu, księga z ikonami to wspaniały pomysł. Jak zawsze tchnęłaś duszę w swoją pracę - jestem pełna podziwu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny niecodzienny pomysł:) Jestem pod wrażeniem efektów i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna wspaniała praca!!!Jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  25. Pomysł rewelacja !!! Księga z ikonami wygląda pięknie, jestem naprawdę pod wrażeniem Twojego pomysłu i Twojej pracy :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, serdecznie dziękuję.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  26. Ewuniu, oczarowałaś mnie swoją pomysłowością - okładka książki prezentuje się obłędnie. Podziwiam każdy najmniejszy detal, każdą wypukłość struktury. I te spękania i przetarcia - wszystko bardzo spójne, zgrane i przepięknie wykończone. Jest stylowo i artystycznie, dużo pracy i serca włożyłaś w ten projekt - Efekt wyszedł wspaniale :-))) Pozdrawiam słonecznie i gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Halinko za tyle ciepłych słów, to bardzo motywujące :)
      Ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  27. Ewuniu, pomysł świetny, przypadł mi do gustu, książka będzie wyjątkowa, to co zrobiłaś dotychczas prezentuje się wspaniale! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko. Wciąż mam w głowie postarzane książki i notesy Twojej mamy i dzięki nim powstało kilka nowych pomysłów.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  28. Jak zwykle Ewuniu cudowne wykonanie i świetny pomysł. To będzie wyjątkowa rzecz! Jestem zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulko i pozdrawiam równie ciepło.

      Usuń
  29. Hejka witam Cię serdecznie po długiej nieobecności znowu byłam w podróży. Ewuś genialny pomysł i wykonanie,jestem pod wrażeniem tylko podziwiać pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie Arletko, mam nadzieję że wróciłaś wypoczęta?
      Dziękuję za miły komentarz i przesyłam uściski :)

      Usuń
    2. tak wróciłam wypoczęta Ewuś i bardzo zadowolona

      Usuń
  30. Wspaniały pomysł Ewuniu :) Ale Ty tylko masz takie ;)
    Cudowne ikony !!! Pozdrawiam Cię bardzo utalentowana Kobieto :)****
    Udanego,miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Ilonko, dziękuję z całego serca i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  31. Boski pomysł. Tworzysz tak klimatyczne prace, że czasami nie wiem, co napisać. Wspaniałą magię tworzysz, praca zachwycająca! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie magii wciąż szukam Agnieszko, dziękuję Ci za ciepłe słowa które dodają mi wiary w sens tych poszukiwań. Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  32. Cudowna ujmująca serce praca .Pomysł niesamowity idealny na zastosowanie bogatej gamy mediów .Okładka stanowi zapowiedz , a każdy kolejny wpis piękną wzruszającą realizację .Bezcenna księga i czekam niecierpliwie na każdą kolejna napisaną ikonę .Masz wielki talent i moc ,która trafia do serc .Pozdrawiam Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Grażynko z całego serca za każde słowo, czuję się bardzo zmotywowana do dalszej pracy. Mocno ściskam :)

      Usuń
  33. Ewo jestem pod ogromnym wrażeniem za każdym razem jak tu zaglądam, bardzo piękne Ikony, wspaniały pomysł i już wiem co bym pisała w takiej pięknej książce, same cudowności :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt Edytko, serdecznie dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.