sobota, 8 grudnia 2018

Mediowo i kolorowo

Witajcie kochani.
Moje ostatnie candy to już przeszłość. Paczuszki wysłałam i zapewne są już na miejscu. Tradycyjnie do każdej wysyłanej paczuszki załączam kartkę z podziękowaniem. Tym razem również tak zrobiłam i dziś chcę Wam je pokazać. Nie są to typowe kartki, zrezygnowałam z typowych przydasi i wykrojników i pobawiłam się mediami.
Pierwsza z nich jest w formie tagu. Jako bazy użyłam dość grubej tektury, brzegi przypaliłam wypalarką. Do dekoracji użyłam własnoręcznie robionego, gniecionego na mokro papieru z nadrukowaną grafiką. Zegar i dziurka od klucza to też zwykłe, czarno-białe grafiki potraktowane akwarelą. Kwiaty zrobiłam z użyciem szablonu i szpachlówki ( kursik tutaj ). Znalazł się tu jeszcze niewielki dekorek z masy Dass, kilka kolorowych kamyczków i listki wykonane metodą quillingu. Do dużego taga przywiązałam mniejszy z podziękowaniem. Całość jest kolorowa i mam nadzieję, że sprawia radosne wrażenie :)
Druga, tym razem kwadratowa kartka powstała w podobny sposób i z podobnych elementów, dołożyłam tylko foamiranowy kwiat z guziczkiem w środku.
I tym kolorowym akcentem żegnam się dziś z Wami życząc wszystkim miłej niedzieli :)

40 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to mediowanie wychodzi :) tło pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna zabawa, taka odskocznia od wykrojnikowego uzależnienia :)
      Dziękuję Aguś.

      Usuń
  2. Znakomite prace Ewuniu, aż robiłam duże oczy ze zdziwienia ile technik połączyłaś. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele technik ale wszystko prościutkie w wykonaniu. Cieszę się Madziu, że Ci się podobają :) Buziaki!

      Usuń
  3. Fantastyczne! Dużo się dzieje na tych pracach, a i tak wszystko ze sobą świetnie współgra :) Bardzo podobają mi się przejścia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jest mi bardzo miło. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Ewuniu, rewelacyjne prace - wszystko jest tak przemyślnie połączone i tworzy harmonijną ale też bardzo intrygującą całość.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Małgosiu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  5. przepiękne prace, wspaniałe kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać opisy jak pracujesz nad np. kartkami. Efekt piękny, dużo elementów a wszystko razem jest harmonijne i ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Ewuniu, dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ewuniu! Obie Twoje Prace są Wspaniałe - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i również cieplutko pozdrawiam :)))

      Usuń
  8. Ewo ! Ty jesteś tak kreatywna, że naprawdę jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności i przepięknych prac. Są bardzo inspirujące i niesamowite !!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Ulciu za ciepłe słowa. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  9. Fajne, takie niecodzienne i oryginalne. Ta pierwsza bardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały tag jest mój i mogę oglądać go na żywo, jest rewelacyjny!
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba:) Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  11. Śliczności! Bardzo podoba mi się pierwsza praca. Wygląda jak Big Ben z zegarem, ale taki trochę w stylu Art Nouveau :-) Cudo! Serdeczności Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ciekawe skojarzenie Andrzejku, dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Pięknie osfajasz te techniki. Cudeńka !!!1 Pozdrawiam i miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu nie masz sobie równych. Oba podziękowania są rewelacyjne. widać, że lubisz tę technikę. Media dają wiele możliwości, ale Ty potrafisz je doskonale zastosować. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Haneczko, to wspaniała zabawa. Dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ewa cudne te mediowe prace , zwłaszcza ten pierwszy podwójny tag. Masz do tego rękę, jak mało kto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie prawdziwy komplement Aniu, serdecznie dziękuję i przesyłam uściski!

      Usuń
  15. Piękne prace Ewuniu !Wypukłe odciski z odrobiną druku w tle kolejny raz bardzo mnie zachwyciły , obie prace mają wspaniały niepowtarzalny klimat .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, Ty zawsze zwracasz uwagę na detale :)
      Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  16. Śliczniutkie te karteczki, zwłaszcza ta z tagiem. Jestem nimi oczarowana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolino i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  17. rewelacyjne prace EWUŚ podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu, piękne są te mediowe kartki. Inne i bardzo ciekawe. Ja lubię takie inne, pełne wyobraźni prace. Co prawda wszystkie Twoje karteczki są kunsztownie wykonane:)
    Pozdrawiam Ewuniu bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Anusiu, dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  19. Bardzo pięknie i radośnie u Ciebie Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne!
    też czasami sięgam po mixmedia przy kartkach, zawsze to jakis taki nietypowy element i coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieśmiało dodam jeszcze - tanio! No i fajna zabawa.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.