poniedziałek, 21 października 2019

Junk Journal - 09/2019

Witajcie kochani!
Doganiam wpisy w Junk Journalu :) Dziś temat wrześniowy a ponieważ październikowego jeszcze nie było to można powiedzieć, że w końcu jestem na bieżąco.
Elementem wrześniowym są chwosty lub frędzle - pomysłowe wyzwanie.
Temat mojego wpisu oscyluje wokół książek. Czytanie to wyjątkowy stan w którym wędrujemy swobodnie w czasie i przestrzeni. Któż tego nie lubi :))) Frędzle są, zrobiłam je sama.
Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam na kolejny wpis, w którym zajrzymy znów do dziennika emerytki!

39 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi chwostami zamiast włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu wpis bardzo dajny a chwosty wyszły świetne. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ależ ty masz pomysły...super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powolutku zbliżamy się do mety ... trochę żal, że kończy się coś fajnego. U Ciebie kolejny ciekawy wpis. Trochę mi temat nie leżał bo i z frędzlami i chwostami u mnie krucho było. Świetny miałaś pomysł z tymi chwostami-włosami ... świetny pomysł, świetne wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej jestem ciekawa okładki :) Zabawa jest świetna i na pewno zrobię jeszcze nie jeden journal. Dziękuję Danusiu za miły komentarz i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. Coś wspaniałego, Ewo. Aż mi dech zaparło, kiedy oglądałam tą kartę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, ogromnie mi miło!
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  6. Ha ha fajne frędzelki na tej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, super wpis! Frędzle na głowie królują - niczym myśli ulotne lub marzenia :)) Super kochana! Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie Justynko :)
      Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  8. Ciekawy wpis, sporo się na nim dzieje , super pomysł na frędzle.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ewuniu,bardzo udany wpis :)
    Frędzelki wyszły świetne !!!
    Słoneczne pozdrowionka zasyłam 🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ilonko i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ewusiu, uwielbiam czytać książki i uwielbiam zaglądać do Twojego journala. Świetne frędzle zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  11. Jesteś nieocenioną mistrzynią w kombinacjach kartkowych. Tutaj tyle się dzieję. Frendzle są super!!. Podziwiam twoją wyobraźnię. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu za ciepłe słowa:))) Pozdrawiam cię bardzo ciepło!

      Usuń
  12. Ewuniu skąd czerpiesz wszystkie swoje pomysły?
    To co robisz, piszesz, pokazujesz to wszystko wskazuje jaką jesteś osobowością, piękno jest w Tobie a Ty przekładasz to na papier, kartki itp. I sama sobie chyba odpowiedziałam na pytanie. Pozdrawiam Cię i uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Basiu, Twoje słowa sprawiły mi ogromną radość :)
      Dziękuję z całego serca i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. Kazda Twoja praca mnie zachwyca. Jestes Ewuniu prawdziwa Artystka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, to duże słowo ale jest mi ogromnie miło :)))

      Usuń
  14. Zawsze jak oglądam Twoje journale to podążam wzrokiem "od ogółu do szczegółu". Z rozbuchanego, energetycznego pierwszego wrażenia wyłaniają się szczegóły i szczególiki. Super. Chwosty też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu, że Ci się podobają moje wpisy. Oglądanie journalu powinno być jak szalona i nieprzewidywalna wędrówka :) Przesyłam uściski.

      Usuń
  15. Jak zawsze mega ciekawie u Ciebie!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  16. I w dalszym ciągu pięknie się dzieje, super są tę frędzelki :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, u Ciebie zawsze bardzo ciekawie, twórczo, oryginalnie. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia dokumentujące ten wpis.Tyle ekspresji tu. Nie zaprzyjaźniłam się z tą formą, nigdy nie robiłam a może warto by było spróbować? Pozdrawiam. Dziękuje za odwiedziny u mnie i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto Zosiu :) To bardzo kreatywna forma i można swobodnie puścić wodze wyobraźni. Dziękuję za miły komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Rewelacja! Pomysł z odwróceniem czytelniczki i zrobienie z frędzli zwisających włosów-pierwsza klasa :) Rzeczywiście czytanie to uwolnienie się od schematów i odkrywanie nowych światów.
    Pozdrawiam Cię Ewo bardzo gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agnieszko, możemy przenieść się w całkiem inne czasy i miejsca nie znane - taka wędrówka daje mnóstwo radości.
      Dziękuję i równie gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Cześć Ewuś rewelacyjna pomysłowa praca pozdrawiam ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.