piątek, 18 października 2019

Swing i tekturka

Witam Was cieplutko.
Dziś chcę się wywiązać z kolejnych dwóch zabaw.
Pierwsza to zabawa z Ulą czyli kartki BN przez cały rok. W październiku tworzymy kartki w stylu swing - będzie więc mały debiut bo takiej kartki jeszcze nie robiłam. Z pozoru skomplikowana forma w rzeczywistości okazała się prosta w wykonaniu i fajnie się bawiłam przy jej tworzeniu.
Jest to kartka w bieli z zimowym widoczkiem. Dla podkreślenia świątecznego klimatu powiesiłam w okienku trzy mini bombeczki :)
I banerek do zabawy:
Druga zabawa to "Ćwiczymy kompozycję" u Ewci. W ósmym już wyzwaniu elementem koniecznym na kartce jest tekturka. Zrobiłam kartkę bombkę, zawieszkę - taka uniwersalna forma :)
Tekturka to rękawiczki na sznureczku.
I również banerek do zabawy:
Kartki poczekają na swój czas a my cieszmy się piękną i ciepłą jesienią. Miłego weekendu kochani!

53 komentarze:

  1. Ewuniu,jak na pierwszy raz wyszła piękna kartka, wszystko idealnie dobrałaś,jednym słowem kartka CUDNA !!!
    Druga również mi się podoba 🙂
    Serdeczności Ewuniu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i przesyłam jesienne uściski :)

      Usuń
  2. Ewuniu, kartki są wspaniałe!! Dałaś kochana radę i to z jakim efektem :). Bardzo fajnie wyglądają te bombeczki, dodały nastroju :). Buziaki i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, jest mi bardzo miło :) Tobie również życzę miłego weekendu!

      Usuń
  3. Świetny pomysł z wiszącymi bombeczkami :-) Piękne kartki!
    Dobrze, że pogoda nam sprzyja i w ogrodzie można spokojnie kończyć sezonowe prace :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu. I ja się cieszę z tej pięknej pogody, to dobry czas na ogrodowe sprzątanie. Buziaczki :)

      Usuń
  4. Ewuniu z każdym tematem świetnie sobie zawsze radzisz, kolejne fajne karteczki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace!!! Podziwiam przeogromnie!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeogromnie dziękuję Danusiu i również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ewuniu piękne prace. Karteczka do Ulki taka delikatna, te bombeczki sa rewelacyjnym pomysłem. A bombka okrągła to juz wogóle cudeńko. Kolorek wspaniały i kompozycja wyszła piękna. Pozdrawiam serdecznie i cieplutkiego weekendu życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agniesiu, jesteś kochana :) Ściskam cię mocno.

      Usuń
  7. Piękne kartki Ewciu :) Ta w kształcie bombki wyszła mroźnie, ale i bardzo klimatycznie :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajna i inspirująca zabawa więc i ja dziękuję Ewuniu. Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Cudeńka! Cudeńka! Cudeńka! Dzięki Twoim karteczkom można pokochać zimę :-) Serdeczności Ewuniu, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję Andrzejku! Ja raczej zimy nie pokocham ale i tak jest mi bardzo miło.
      Serdeczności :)

      Usuń
  9. The cards look so awesome. The winter card is very lovely!

    Have a wonderful weekend, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i również życzę Ci miłego weekendu :)

      Usuń
  10. super! ale ten pomysl z wiszącymi bombkami bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Martusiu! Dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  11. Prześliczne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza karteczka śliczny składak i pięknie ją ozdobiłaś.
    Druga mroźna z klimatami świątecznymi,piękna kompozycja.
    Czuć już zbliżające się święta. Miłego i słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci Tereniu :) Dziękuję za miły komentarz i przesyłam uściski!

      Usuń
  13. Ewuniu, prześliczne kartki. Bardzo podoba mi się pomysł na te wiszące w okienku bombeczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu i serdecznie dziękuję.
      Buziaczki :)

      Usuń
  14. Te bombki to taka wisienka na torcie :) brawo :) kartka z tekturką pieknie zimowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  15. Jak na pierwszy raz zabawy w swing to zaszalałaś. Piękna karteczka, ciekawa i oryginalna, te bombeczki zwisające super. Aż muszę zobaczyć sama jak się robi takie karteczki :D Druga też jest cudna, na bogato z ozdobami i nawet powiesić można. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roksanko :) Kursik znajdziesz u Uli. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewuniu ,Twoje karteczki są niezwykłe Swingowa szczególnie mi się podoba .Ma cudny wytłaczany papier i te bombeczki.Obydwie kartki zachwycające.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, cieszę się że Ci się podobają :)
      Ja również przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  17. Ewuniu cudowne te kartki obie . swing rewelacyjny z życzeniami na odwrocie a bombkowa kartka również urocza.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, ślicznie dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Witam Cię bardzo serdecznie Ewuś przecudowne karteczki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace Ewuniu :)
    Bombeczka śliczna,a składaczkiem jestem zachwycona!!! Pozdrawiam Cię miło 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ilonko i przesyłam uściski :)

      Usuń
  20. Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami Dziewczyn ... obie kartki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu piękne prace, pomysłowe i ciekawie skomponowane a bombeczki -bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kartka w stylu swing jest rewelacyjna. Będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne karteczki, a pomysł z bombkami po prostu genialny! Dziękuję za udział w zabaiwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Uleńko za wspaniałą inspirację :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.