piątek, 3 kwietnia 2020

Dziennik emerytki - anielskie granie

Witajcie kochani.
Chcę Wam dziś przedstawić kolejną, wyjątkową postać.
Gabrysię poznałam w sieci zupełnie przypadkiem i całkiem niedawno - zaiskrzyło:)
Niektóre osoby w jakiś tajemniczy sposób emanują dobrą energię.
Gabrysia jest pisarką, poetką która życie ubiera w słowa. Kocham poezję i często sięgam po różne tomiki z ulubionymi wierszami ale sama pisać nie potrafię.
Wzruszam się, gdy jakiś wiersz zdaje się być wyjęty wprost z głębi mojej duszy - to takie niewiarygodne.
Gabrysia wydała wiele tomików wierszy, w tym także dla dzieci. Możecie o nich poczytać na jej blogu "Pogodna dojrzałość" na który w imieniu autorki serdecznie zapraszam.
A skąd anioły? Towarzyszą Gabrysi zawsze. Ludzi, których spotyka na swojej drodze nazywa anielskimi posłańcami a w jednym ze swoich tomików napisała:
" Anioły... koniecznie, bez nich wiele spraw byłoby nieosiągalnych, 
bez nich nie byłoby pewnie i moich tomików."
"Usiądźmy zatem razem na anielskiej ławeczce i przyglądnijmy się światu..."
Jej pisanie jest jak anielskie granie:)
Kartka od Gabrysi była dla mnie ogromną niespodzianką. Prosta to ale cenna kartka, z dedykacją i zdjęciem. A zamiast ozdobnych kompozycji piękny wiersz:)
Dostałam jeszcze prezent - tomik przepięknych wierszy "Anielska ławeczka", cenny
bo z własnoręczną dedykacją autorki.
I tak powstał kolejny wpis w dzienniku emerytki, wpis o anielskim graniu:)
Dziękuję Ci Gabrysiu za to piękne i wyjątkowe wspomnienie.
Niedawno robiłam małe podsumowanie pierwszego tomu dziennika emerytki (tutaj).
Dzisiejszy wpis to początek drugiego tomu. Jest to też ostatnia karta jaką dostałam. W obecnej sytuacji nie oczekuję kolejnych bo wszyscy unikamy przesyłek pocztowych ale może kiedyś...
Okładka drugiego tomu jest zupełnie inna, styl wpisów prawdopodobnie też nieco zmienię ale dziennik będę nadal prowadzić.
Dzisiejszy post pozwolę sobie zakończyć jednym z wierszy z "Anielskiej ławeczki".
Na te trudne dni, pełne niepewności i lęku - ode mnie i od autorki dla Was.
Herbatka z Aniołem
Usiądź obok
Aniele
Nic nie mów
tylko bądź
Czasami tęsknota
boli bezsilnością
Lecz to mija - szybciej
- niż łza stoczyć
się z policzka zdąży
Razem herbatkę wysączymy
powoli
A ja Ci opowiem to
czego inni słuchać
nie chcą

I niech tak zostanie



58 komentarzy:

  1. Ewuniu rzeczywiście magiczny wpis, wyjątkowy i co ważniejsze anielski. Piękny wiersz zacytowałaś na końcu. Ja wierzę w anioły od zawsze :). Piękna jest okładka drugiego tomu Twojego Dziennika. Ja myślę, że jeszcze karty napłyną kiedy wirus odejdzie. Buziaki kochana i dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Justynko, że tak będzie:) Teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i również zdrówka życzę!

      Usuń
  2. piękne karty , a ja kocham anioły od dawna , wiersz piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu. Dzięki aniołom czujemy się bezpiecznie:)
      Miłego weekendu.

      Usuń
  3. Ewuś, napisałam komentarz i gdzieś poleciał w kosmos:))) Drugim tomem jestem zachwycona. Piękna okładka, piękna pierwsza karta. Zachwycam się zawsze wszystkim co anielskie. dobrze czasami anioły zobaczyć, nie tylko poczuć. Chętnie odwiedzę Gabrielę, bo niezwykle zaciekawił mnie Twój wpis, Twoja karta Ewuś. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, mam nadzieję, że bloger nie zacznie szwankować:)
      Zachęcam do odwiedzin bloga Gabrysi, to niezwykłe miejsce.
      Dziękuję Ci Izabelko za serdeczny komentarz i równie mocno ściskam.

      Usuń
  4. Prawdziwie anielski wpis, Ewuniu. Świat jest pełen aniołów i to jest cudowne i niesie tyle nadziei.
    Drugi tom dziennika ma niesamowitą okładkę i na pewno zawartość będzie takaż.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trudnych czasach intensywniej odczuwamy obecność aniołów, dobrze że są wśród nas.
      Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  5. Przepięknie ozdobiłaś wpis Ewuniu, a wiersz do pamiętnika bardzo trafny. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Ewuniu - nawet nie wiesz, jak ja się wzruszyłam czytając ten wpis i nie wiem, co powiedzieć ❤️Dziękuje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Gabrysiu:) Gorąco Cie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękny wpis Ewuniu, drugi tom zapowiada się naprawdę wspaniale, a ja obiecuję, że postaram się stworzyć jakiś maleńki ślad w nim ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło Maksiu. Dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  8. Drugi tom jest piękny wpis rewelacyjny wiersz od Gabrysi cudowny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu,zatrzymałam się na dłużej, by podziwiać ten Twój dziennik, który tak pięknie się zapełnia. Wpis i te mądre słowa, wiersze, ... Cudowne wspomnienia zostaną z Tobą na lata. Serdecznie Cię pozdrawiam , życzę radości i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo wspomnień, bardzo pięknych wspomnień:)
      Dziękuję Elżuniu za ciepłe słowa. Zdrówka Ci życzę i spokojnego weekendu!

      Usuń
  10. Piękna pamiatkowa karta do nowego tomu :) Życze Ci jeszcze mnóstwa wspaniałych wpisów w twoim dzienniku, w lepszy,m czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś. Obyśmy wszyscy doczekali tego lepszego czasu.
      Uściski.

      Usuń
  11. Piękny jest Twój II tom księgi i przepiękny debiutancki wpis w niej . Przyznam że nie znam Gabrysi i jej bloga ale z ciekawości tam zajrzę. Tomik wierszy z autografem to cudowny upominek i piękna pamiątka.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysia pięknie pisze, jej wiersze są niezwykle emocjonalne.
      Dziękuję Aniu i również zdrówka Ci życzę.

      Usuń
  12. Czytając i ja się wzruszyłam. Piękny wpis. Myślę, ze ten drugi tom będzie nader interesujący. życzę Ci Ewuś jeszcze wielu tak wspaniałych wpisów, a przede wszystkim zdrowia i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Drugi tom nie zapełni się tak szybko jak pierwszy ale może z czasem:)
      Trzymaj się ciepło i zdrowo.

      Usuń
  13. Bo anioły są wśród nas :) Piękny prezent dostałaś od Gabrysi i jak zawsze świetnie ta karta została wkomponowana do Twojego dziennika Ewuniu. Na prawdę masz wspaniałą pamiątkę na lata, oby Ci się ten dziennik zapełnił jak największą ilością kart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tym Lidziu:)
      Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Jetem zachwycona !!!
    To jeden z najwspanialszych wpisów z Twojego Ewuniu dziennika jakie widziałam(oczywiście,wszystkie dotąd uważam za wyjątkowe,nie chcąc nikogo urazić...) Uzupełniłyście się kompletnie :) Gabrysia namalowała pięknie słowami,a Ty Ewuniu swoimi malarskimi zdolnościami :) Brawo !!! Piękny początek nowego " Tomu " jeśli mogę tak nazwać :) Okładka CUDNA !!!! Ściskam i życzę samych dobroci Ewuś :)*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ilonko za tyle ciepłych słów, jesteś kochana.
      Ja również mocno Cię ściskam:)

      Usuń
  15. Świetnie wpasowałaś i ozdobiłaś karty. Te anioły są po prostu zjawiskowe!
    Następny tom zapowiada się wspaniale.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, to bardzo miłe.
      Cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ale piękna karta! A drugi tom emerytki ma cudowną okładkę. Oby zapełniał się tak cudownie jak ten pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie. Dziękuję Martusiu:)

      Usuń
  17. Piękny wiersz zacytowałaś i kolejna wspaniała karta powstała, Ewuniu!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Iwonko. Ja również słonecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Okładka do drugiego tomu bardzo mi się podoba. Pięknym prezentem
    zostałaś obdarowana od Gabrysi.Tomik wiersz zawsze można do niego wracać.
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za ciepłe słowa i również życzę dużo zdrówka:)

      Usuń
  19. Przepiękny anielski wpis Ewuniu wypełniony poezją Gabrysi i Twoimi kolorami .Wspaniała pamiątka !Cudownie ozdobiłaś okładkę kolejnego dziennika .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażynko, dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  20. Bardzo ciepło przedstawiłaś Gabrysię. Odwiedziłam jej blog, posłuchałam kilka wierszy. I rozumiem - dwie tak wrażliwe osoby znalazły wspólny język. Przez ostatnie dni miałam bardzo "budujące" zajęcie czyli sprzątanie, takie dokładniejsze . I odkrywałam na nowo drobiazgi które przez lata otrzymywałam od blogowych koleżanek. Budziły jak zawsze ciepłe wspomnienia. Dlatego doskonale rozumiem wartość Twojego dziennika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie duży komplement Ewuniu, dziękuję:)
      I masz rację, dziennik jest niezwykłą, sentymentalną pamiątką stworzoną przez wiele osób. Ściskam Cię mocno.

      Usuń
  21. Piękna praca,super wykonana,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  22. Ewuniu, pięknie ozdobiłaś kartę od Gabrysi i pięknie ja przedstawiłaś!!! Zaraz zajrzę na jej blog. Wspaniale zapowiada się drugi tom Dziennika Emerytki. Okładkę rewelacyjnie ozdobiłaś!
    Serdeczności zostawiam, trzymaj się cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko za ciepłe słowa. Ty też trzymaj się ciepło i zdrowo:)

      Usuń
  23. Obie wykonałyście coś pięknego i wielkiego- podzieliłyście się z nami dobrem i pięknem. Chyba nikt na świecie nie ma Ewuniu tak osobistego i pięknego dziennika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wszystko to dzięki blogowym przyjaciółkom:) Bez Was dziennik nie byłby taki piękny.
      Dziękuję Basiu i ściskam bardzo mocno.

      Usuń
  24. Strona o Gabrysi anielskim graniu - cudna powstała !!! Ależ Ty masz wyobraźnię !!! W ogóle świetny ten pomysł na dziennik emerytki. Wiem, pewnie się powtarzam...
    Dziennik jest przepiękny !!! Kocham takie dzienniki, pamiętniki i kroniki - ręcznie wykonane według własnego pomysłu. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulciu. Ja też lubię takie projekty a dziennik rozrósł się bardzo szybko dzięki blogowym koleżankom.
      Serdeczności!

      Usuń
  25. Znam Gabrysię Kotas. Masz rację - wyjątkowa osoba. A karta od niej jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewuniu piękny wpis z refleksją i spokojem. Okładka drugiego tomu jest imponująca, cudownie ją wykonałaś, piękna :) Pozdrawiam bardzo ciepło i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Drugi tom będzie trochę inny więc i okładka jest całkiem inna - taka wielowątkowa. Serdecznie przytulam:)

      Usuń
  27. The gift is wonderful, and the entries as well!

    Stay healthy and be well, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Evi - trzymaj się ciepło, zdrowo i bezpiecznie:)

      Usuń
  28. Świetna kolejna kartka, ale rewelacyjna okładka :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Violu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.