niedziela, 16 grudnia 2012

Świąteczne Portal Party

U Scrapujących Polek od piątku trwa Świąteczne Portal Party z mnóstwem atrakcji: Blog-Hop, Świąteczne ekspresowe wyzwania, Wyzwania foto i wiele innych. Z braku czasu nie mogę we wszystkim uczestniczyć, ale całkiem nie odpuściłam. Poskakałam sobie Blog-Hopem i wybrałam (narazie)jedno wyzwanie foto, które spodobało mi się najbardziej. Dotyczy wykonania tytułowej strony magazynu o tematyce scrapbookingowej. Oto efekt:

Może uda mi się jeszcze coś zrobić wieczorem.

5 komentarzy:

  1. Bardzo Wam dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace,kartka z mapką mnie rozłozyła,jest cudna!
    Jeśli pozwolisz zostanę tu u Ciebie na dłużej,chyba ze mnie wyrzucisz hi hi
    Sypiam troszkę,ale już tak jest że przy takiej gromadce to większość po nocach
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie i jest mi bardzo miło, że zostaniesz na dłużej! Dziękuję za miłe słowa. Podziwiam Cię, że przy takiej dużej gromadce znajdujesz jeszcze czas na tworzenie takich pięknych rzeczy. Pozdrawiam Ciebie i Twoją gromadkę!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.