poniedziałek, 21 maja 2018

"Tniemy i gniemy" po raz piąty

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Jak wskazuje tytuł zaprezentuję Wam dziś moją karteczkę na wyzwanie u Ewci. To już piąty składaczek jaki udało mi się wykonać. Forma jest świetna, przyjemnie i szybko się ją składa. Najpierw, tak dla przećwiczenia zrobiłam prościutką i wręcz minimalistyczną kompozycję - tylko wykrojnikowe elementy i kieszonka z podwójnym tagiem na życzenia. Nawet papier, którego użyłam jest gładki, jedyną ozdobą jest embossing z użyciem folderu do wygniatania. Nagle mi się przypomniało, że mam kilka takich folderów i pasowałoby czasem zrobić z nich użytek. Składaczek jest w odcieniach miodu.
Składaczek jest bez napisu bo jeszcze nie wiem na jaką okazję go wykorzystam. Tak mi się ta forma spodobała, że natychmiast zrobiłam drugi. Tym razem bardzo bogaty bo na wyjątkową okazję. Ten drugi jednak będę Wam mogła pokazać dopiero w czerwcu, nie chcę popsuć niespodzianki.
Prawie zapomniałam o banerku :)
Cieszę się, że dołączyłam do tej zabawy, lubię nowe pomysły a Ewcia wspaniale pokazuje krok po kroku jak robić różne, ciekawe formy. Kto jeszcze się nie bawi to serdecznie polecam :)
Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo ciepło.

47 komentarzy:

  1. Piękny ! Delikatny ,lekki dzięki ażurkom i pełen słonecznych kolorów :-) Świetny pomysł na kieszonkę z tagiem ,muszę wypróbować :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Ewciu, będzie mi miło :)
      Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  2. Śliczna kartka Ewciu! I ten miodowy kolor... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słonecznie miodowy skladaczek. Sliczny. Buziaczki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agniesiu, dziękuję i również buziaczki przesyłam :)

      Usuń
  4. Super karteczka Ewuniu. A wiesz, że ja też mam foldery do wytłaczania i zawsze o nich zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Lidziu - może czas je przeprosić :)
      Dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  5. Śliczny jest ten składaczek- świetna forma i piękne słoneczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie oglądałam u Małgosi. Świetna forma tego składaczka! Twój Ewuniu śliczny. Kompozycja może minimalistyczna, ale ażurki same w sobie są przepiękną ozdobą i niczego więcej nie trzeba.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Anusiu za serdeczne słowa i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  7. Śliczny składaczek Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka:)
    ja mam problem z tą formą i nie wiem czy cokolwiek przygotuję
    Pozdrawiam serdecnzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się spodobała :) Cieszę się Reniu, że Ci się podoba.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. wyszło niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest dopiero super-kartka !!! Niesamowicie efektowna !!! Piękna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Uleńko, dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. Superowa kartka, taka poprawiająca nastrój, to chyba przez cudne kolory. <3 Bombowa praca, bardzo mi się podoba. Królewska kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczne kolory zawsze wywołują uśmiech :) Dziękuję Agnieszko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  12. Przepiękna kartka Ewuniu. Niesamowicie pomysłowa! Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, przepiękny miodowy składaczek - jestem zachwycona.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, ślicznie dziękuję.
      Przesyłam buziaczki :)

      Usuń
  14. Bardzo pomysłowa konstrukcja tej karteczki :-) Ciepły, miodowy kolor dodaje energii. Ewuniu, taka prost forma zdobienia jest bardzo elegancka. Podziwiam, bo sama niestety nie potrafię pójść w minimalizm :-) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam problem z minimalizmem a raczej skłonność do przesady. Czasem jednak próbuję :) Dziękuję Halinko za ciepłe słowa i mocno ściskam.

      Usuń
  15. Ewuniu! Przeuroczy Jest ten miodowy składaczek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  16. Cudowny, ciepły kolor i fantastyczna forma kartki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu. Serdeczności :)

      Usuń
  17. Świetna forma kartki :) Ja lubię taki minimalizm, choć te tłoczenia i kolor złota sprawiają, że kartka i tak jest bogata :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zrezygnowałam z kwiatów :) Dziękuję Kasiu i cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  18. Świetna forma i cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ kolor! To mój ulubiony:) Swietna karteczka Ewuniu. Ty zawsze pięknie wszystko poskładasz razem i wychodzi zachwycająca karteczka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, to bardzo miłe :)
      Ja również cieplutko Cię pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ciekawa forma i śliczny słoneczny kolor Ewuniu!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko. Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  21. Ewuniu miodowo-słoneczny składaczek jest prześliczny wybrałaś bardzo letnie kolory.
    A pomysł z kieszonką rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marzenko i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  22. Bardzo ciekawa karta i kolejny raz zachęcasz Ewuniu do poznania nie znanej mi formy .Wypukłości wyszły pięknie .

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.