sobota, 18 sierpnia 2018

Mój jest ten kawałek podłogi...

Witam Was kochani bardzo ciepło.
Znacie mnie już troszkę więc wiecie, że mam zwyczaj malować po różnych dziwnych rzeczach. Zmierzyłam się już z kawałkami pni, malowałam wyszczerbione drzazgi i kawałki kory - o drewienkach nie wspomnę :) Tym razem padło na .... kawałek podłogi a dokładniej na kawałek podłogowej deski. To kolejny efekt sprzątania piwnicy. Taki panel to śliczna, równiutka powierzchnia - fajna odmiana po surowym drewnie choć muszę przyznać, że strasznie lubię tą surowość i swoistą niedoskonałość. Ale nowe doświadczenia też lubię więc desek wyrzucić nie pozwoliłam.
I tak powstała kolejna Mateczka, zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Miłej niedzieli kochani :)))

53 komentarze:

  1. Świetna jest, wygląda jak stara ikona i te dokładne idealne rysy twarzy. Ewuni podziwiam i gratuluję talentu.
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Rzeczywiście starałam się uzyskać efekt starej ikony.
      Tobie również życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Maryja Piękna Pani - masz wielki talent Ewuniu. Pozdrawiam i życzę opieki Mateczki Świętej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne życzenia Madziu, dziękuję z całego serca!

      Usuń
  3. Jest cudowna. Idealna na jej sierpniowe wspomnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, coś pięknego 💙 Powiem Ci szczerze moja droga: byłam dzisiaj w galerii sztuki i widziałam mnóstwo cudnych dzieł przedstawiających Matkę Bożą. I uwierz mi, Twoja naprawdę nie gorsza od tamtych! Może tylko ciut mniejszy format, ale ten sam kunszt wykonania, staranność, pomysł i serce w to włożone. Dlatego podziwiam Ewuniu i gratuluję talentu 😙😊 Miłej niedzieli życzę i przesyłam pozdrowienia z niesamowitej Holandii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie porównanie to dla mnie, amatorki prawdziwy zaszczyt. Serdecznie Ci dziękuję Ann za ciepłe słowa i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pięknie Ewuniu, cóż tu więcej napisać z talentem się nie dyskutuje, pozostaje czekać na kolejne malowane prace. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko, to bardzo miłe. I ja serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ewuniu! Wspaniale ,Znajdziesz kawałek deski i powstaje kolejne Dzieło, Obraz jest Przepiękny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Krysiu! Ja po prostu lubię malować po różnych dziwnych przedmiotach :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  7. Witaj Ewuniu :-) Twoje drewienka czy pomalowane kawałki kory bardzo przypadły mi do gustu. Muszę jednak przyznać, że ta Bozia jest też przecudna. Pięknie ją namalowałaś! Gratuluję :-) Na drugim i czwartym zdjęciu Bozia wygląda jak trójwymiarowa. Serdeczności, wspaniała praca! Miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję Andrzejku. Obraz jest płaski więc to zapewne gra światła i kolorów :) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Kolejna piękna praca Ewuniu. A jak napisałaś o desce podłogowej, to sobie wyobraziłam jak cudnie by musiała wyglądać taka cała wymalowana podłoga na przykład w pokoju, Tylko wtedy nie mozna by było po niej chodzić, bo jak po takim arcydziele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie jest najlepszy pomysł Lidziu :)))
      Dziękuję za przemiły komentarz i mocno ściskam.

      Usuń
  9. Przepiękna praca i doceniam to że wszystko wykorzystujesz też tak robię nic nie umiem wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Rzeczywiście lubię wykorzystywać różne, potencjalnie nieprzydatne rzeczy, w moim amatorskim malowaniu to zupełnie nie przeszkadza.
      Serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ewuniu - cudowna praca - kojarzy się ze starą ikoną - ale kolory ma takie nasycone i ładnie zestawione. Podziwiam zawsze Twój talent do malowania twarzy - rysy są idealne, subtelne, niosące w sobie zarówno powagę jak i pewną sympatię, ciepło. Taki dar do malowania pochodzi z serca - pięknie Ci to wychodzi - jestem po raz kolejny zauroczona Twoją pracą :-))) Pozdrawiam cieplutko i ślę moc uścisków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Halinko, ślicznie Ci dziękuję. Kusiło mnie żeby zrobić mocniejsze przecierki i bardziej postarzyć powierzchnię ale odpuściłam - sama nie wiem dlaczego poczułam, że tak powinno zostać :)
      Buziaczki!

      Usuń
  11. Piękny obraz, ujmuje ciepłem, łagodnością twarzy. Bije z niego taki spokój. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękna ,delikatna twarz pełna zadumy .A białe plamy sprawiają ,że wydaje się ,że to stare dzieło .Ewuniu jak widać ,nie ma znaczenia na czym malujesz ,bo zawsze przepięknie Ci to wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  13. Wspaniała praca :) Maryja taka ciepła, rodzinna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu, Artystko, ta ikona jest niezwykła. Zaduma na twarzy Mateczki, otoczonej świetlistą aureolą - coś pięknego.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jesteś kochana. I ja serdecznie ściskam!

      Usuń
  15. Mogę tylko pozachwycać się kolejnym, jak to mówisz Ewciu, drewienkiem. Ta mateczka jest prześliczna, a efekt postarzenia dodał jej swoistej dostojności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Haneczko i przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  16. Ewuniu u Ciebie nic się nie zmarnuje. Ale to dobrze bo kolejne wspaniałe dzieło powstało. Piękna Maryja, zadumana ale taka ciepła, bije od niej tyle blasku, zrozumienia aż chce się na nią patrzeć i patrzeć. Mogę tylko pozazdrościć Ci talentu malarskiego-niech Mateńka dalej daje Ci siłę na malunki-myślę że te Twoje prace powinny być powieszone w jakiejś galerii bo są warte aby wszyscy je oglądali. Ściskam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Agniesiu, dziękuję Ci z całego serca za tyle ciepłych słów.
      Serdecznie przytulam :)))

      Usuń
  17. Wyśmienita Maryja taka kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca wypełniona ciepłem spokojem i łagodnością .Niesamowite połączenie kolorów i wspaniałych przecierek .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Grażynko, jest mi bardzo miło.
      Mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  19. Piękna ta Madonna. I cytat z piosenki nabiera innego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się jakoś skojarzyło :) Dziękuję Aniu!

      Usuń
  20. Pięknie Ci wyszło :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Przepiękny obraz!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  22. Piękna, zadumana, rozmodlona Mateńka!
    Wspaniała praca, Ewuniu.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie malujesz! Wizerunkiem Zamyślonej Mateńki jestem zachwycona.
    Cudowna!
    Podziwiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo i witam Cię serdecznie wśród obserwatorów :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Wspaniała! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.