wtorek, 14 sierpnia 2018

Sierpniowe kartkowanie z Anią

Witajcie kochani.
Czas na comiesięczną zabawę z naszą Anulką. Tak się przyzwyczaiłam do tych wyzwań, że chyba jestem od nich już trochę uzależniona :) W sierpniu tradycyjnie przygotowałam trzy karteczki liftując te, których nie wybrałam w lipcu.
Na początek kartka urodzinowa będąca liftem prześlicznej kartki Ani. To prosta kompozycja, której ozdobą są różyczki z foamiranu. Nie są to jednak tradycyjne gnieciuszki, tym razem wycięłam je wykrojnikiem i po prostu zwinęłam. To moja pierwsza taka próba, myślę że dość fajnie wyglądają.
I w duecie z pierwowzorem:
Kartka Bożonarodzeniowa jest liftem przeuroczej karteczki Uli. Chyba trochę przesadziłam z kolorem niebieskim :)))
Obie karteczki razem:
I na koniec kartka Wielkanocna, tym razem lift zabawnej karteczki Lidzi. W tym przypadku pozwoliłam sobie wzór obrócić o 90 stopni.
Z karteczką Lidzi:
Obowiązkowo kolaż
i sierpniowy banerek.
Serdecznie Was pozdrawiam :)

40 komentarzy:

  1. Cudne kartki Ewuniu, osoby które zostaną nimi obdarowane na pewno bardzo się ucieszą. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również milutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jak zwykle piękna kartki Ewciu! A te różyczki z foamiranu są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu, dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  3. Śliczne lifty ! Tym razem zachwyciły mnie najbardziej świąteczne niebieskości i folkowa bombka oraz wielkanocna :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewciu. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa interpretacja mapki na kartce z różami :)Niebieska bardzo oryginalna :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne karteczki, bardzo udane lifty, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewciu, cudne lifciki zrobiłaś. Urocze te maleńkie różyczki na pierwszej. Niebieska bożonarodzeniowa jest pełna zimowego uroku. I świetny ten odwrócony lift wielkanocny.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że Ci się podoba - serdecznie dziękuję i serdecznie przytulam :)

      Usuń
  7. A mnie się ta niebieska bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i bardzo udane lifty .Niebieska karteczka z ptaszkami wygląda uroczo .Podziwiam zwijane różyczki i kwiat z kropeczkami -Twoje kwiaty zawsze wyglądają pięknie .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko. Chyba się zakochałam w foamiranie :)))
      Buziaczki.

      Usuń
  9. Ewuś śliczne karteczki. Świetny pomysł na różaną obwódkę a ta niebieska jest rewelacyjna. Na wielkanocnej kwiatek przecudny. Pozdrawiam i miłego świetowania jutro życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu i wzajemnie - miłego dnia! Mocno ściskam :)

      Usuń
  10. Każde hobby uzależnia, ale jakie to piękne uzależnienie. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak pięknych kartek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu! Wszystkie karteczki są Przepiękne,A te różyczki są bardzo śliczne i takie eleganckie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Krysiu, dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  12. Ewuniu wszystkie karteczki są śliczne, ale liftem mojej kartki jestem zachwycona, przepięknie wygląda, lift znacznie ładniejszy od oryginału :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się nie zgodzę, oryginał jest super choć w zupełnie innym stylu. Bardzo mi miło Lidziu, że mój lift Ci się spodobał - dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  13. witam prześliczne kartki pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki są cudowne .Różyczki mnie zauroczyły . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu cudne te Twoje lifty jeden w jeden. Ale wiadomo kto jak nie Ty :-).
    Różyczki są przepiękne. Ciekawi mnie jeszcze gdzie nabyłaś to świetne kropelki które są na pierwszej kartce. Od dawna ich szukam.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu. Te kropelki kupiłam wieki temu na allegro, nie pamiętam niestety sprzedawcy ale wystarczy wpisać w wyszukiwarkę i na pewno znajdziesz bez problemu kilka sklepów. Kosztowały "grosze" więc mam jeszcze spory zapasik.
      Przesyłam buziaki :)

      Usuń
  16. Prześliczne. Kombinuję jak takie różyczki zrobić z tkaniny, np. organzy. Za foarmiran się nie wezmę. Żadnych nowych technik - obiecałam sobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja sobie często obiecuję ale chyba brak mi silnej woli :)
      Myślę, że takie różyczki z organzy wyglądałyby świetnie - jestem pewna, że w sieci można znaleźć odpowiednie kursiki.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  17. Śliczne karteczki, szczególnie mnie zauroczyła właśnie ta niebieska bombka, choć nie jestem fanką tego koloru to bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero niespodzianka - bardzo mi miło Dario.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Prześliczne prace :) Szczególnie ta niebieska :) Bombka ma bardzo fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a ja na nią narzekałam :)))
      Dziękuję Aniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  19. Jak dobrze, że upał nie odbiera Ci inwencji... Pięknie kartki Ci wyszły - tym razem najbardziej podoba mi się Wielkanocna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. W zaciszu pracowni jest znacznie chłodniej niż na zewnątrz więc chętnie spędzam tu czas :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  20. Przecudne kartki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.