poniedziałek, 27 maja 2019

Madonny

Witam cieplutko!
"Madonny" to album, który chcę Wam dziś pokazać. Zrobiłam go dla Jadzi w ramach podziękowania za piękną kartę do dziennika emerytki - pisałam o niej tutaj.
Właściwie moja rola sprowadziła się do oprawy pięknych grafik i uzupełnienia stron jeszcze piękniejszymi wierszami o Madonnach. Wiersze wyszukałam w sieci, wybrałam te, które wzruszyły mnie najbardziej.
Przesyłka trochę się zagubiła po drodze ale ku mojej radości dziś trafiła w końcu do adresatki więc i ja mogę już album zaprezentować. Mam nadzieję, że udało mi się sprawić Jadzi odrobinę radości.
Zapraszam do obejrzenia.
Serdecznie pozdrawiam!

50 komentarzy:

  1. Pięknie Ewciu :) mnie też zawsze koi i wzrusza widok Madonny z Dzieciątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny piękny podarunek kochana przygotowałaś, Jadzia na pewno zachwycona i uszczęśliwiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu piękny ten album!!! Wybrałaś najładniejsze z możliwych grafik, a do tego jeszcze dobrałaś wiersze. Piękny prezent zrobiłaś, tylko pozazdrościć Jadzi :). Miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pokazałam na zdjęciach wszystkich wierszy bo jest ich dużo ale są na prawdę piękne i wzruszające. Dziękuję Justynko za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny tematyczny album, z pewnością wywołał zachwyt u obdarowanej:-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi miło i mam taką nadzieję Ewuniu.
      Dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniały pomysł Ewa! Piękny album z Madonnami.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko i też ściskam mocno!

      Usuń
  6. Piękny album Ewuniu !Wspaniale przygotowany i cudnie dobrane ujmujące serce grafiki i wiersze .Podoba mi się jego skromniejsza dekoracja , która nie rozprasza myśli .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamierzenie, szkoda zakłócać piękno grafik zbędnymi ozdobnikami.
      Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Buziaki.

      Usuń
  7. Przecudny upominek przygotowałaś Ewuniu dla Jadzi, a najważniejszym przesłaniem jest by Mateczka otoczyła Jadzię opieką. Właścicielka pewnie jest przeszczęśliwa. Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Jadzia jeszcze się nie odezwała, wiem tylko że album dotarł. Mam nadzieję, że jej się spodobał.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  8. Prześliczny album ze wspaniałym przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album,cudne zdjęcia się w nim znalazły i do tego te wiersze o Madonnie,coś pięknego !!!
    Serdeczności Ewuniu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko. Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  10. Piękne podziękowanie dla Jadzi. Z głębokim przesłaniem. Śliczny ten albumik i taki "refleksyjny".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  11. Maryjny album zrobiłaś Ewuniu przepiękny, a w połączeniu z tymi wierszami istny majstersztyk! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Maksiu! Serdeczności :)

      Usuń
  12. Przepiękny album :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu i również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Jak zawsze pięknie, starannie, prosto z serca. Wyobrażam sobie, jak szukasz tych wierszy, jak je czytasz i wybierasz właśnie te, które trafiają do Twojego serca najbardziej. Tym przekazałaś kawałek siebie, każda Twoja praca jest pełna CIEBIE. Dla mnie to jest fantastycznie. Posyłam tulu tulu. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękny komplement Agnieszko, dziękuję Ci za ciepłe słowa.
      I ja serdecznie przytulam :)

      Usuń
  14. Piękny pomysł na prezent... naprawdę ujmujący :) W dodatku pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  15. Ewuniu piękny album, pełen sentymentu, zamyślenia i refleksji. Śliczna pamiątka do której można wracać, przewracając karty albumu i się zastanowić, pomyśleć, mieć chwilę na refleksję. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tak piękne wiersze można czytać bez końca :)
      Dziękuję Basiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  16. Ewuniu, ten album budzi podziw i wzruszenie. Twój artyzm i wrażliwość doskonale się w nim uwidoczniły.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu, serdecznie dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  17. Śliczny. Aż sama się wzruszyłam, kiedy go oglądałam na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Karolinko i cieszy mnie ogromnie.
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Piękny prezent, wspaniałe Bozie pełne sacrum. Serdeczności Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały upominek Ewuniu, a Jadzia go doceni najpiękniej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny i niepowtarzalny album!! Po prostu wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Sylwio i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Przepiękny album, wybrałaś wspaniałe grafiki i wszytko cudnie oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. creative design....love the third photo.
    Greeting - Evi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Ewuś, pięknie wykonany album i bardzo starannie, to bardzo widać, że złożyłaś dokładnośc i serce w niego

    OdpowiedzUsuń
  24. Wzruszający album i przez Ciebie wykonany Jadzia na pewno go doceni.
    Nie raz będzie do niego wracać.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu za ciepłe słowa. Przesyłam uściski!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.