sobota, 8 czerwca 2019

Bo przyjaźń wiele znaczy...

Każda życzliwie wyciągnięta ręka,
uśmiech na twarzy,
drobny gest przyjaźni,
to przecież tak mało,
a tak wiele znaczy w szarej codzienności.
Witam Was kochani serdecznie i bardzo ciepło.
Czasem jest tak, że brakuje nam odpowiednich słów żeby wyrazić swoje uczucia. 
Minęły moje kolejne urodziny. Te były dla mnie wyjątkowe, symboliczne. Zamknęły bezpowrotnie długi, intensywny etap życia, rozpoczęły etap ostatni. Brzmi to nieco patetycznie ale tak właśnie czuję. Nie wiem jak długi będzie to etap ale póki zdrowie pozwoli zamierzam dobrze się bawić i realizować swoje pasje, których jest tak wiele. 
Magiczna "60" to spory balast dla mojej wyobraźni, jakby nie do przyjęcia. Nie dowierzam ale akceptuję, zakładając, że starzeje się tylko moja zewnętrzna powłoka. Dusza we mnie wciąż niepokorna :)
Świętowałam, a jakże! W rodzinnym gronie, wśród przyjaciół. Nie zabrakło również Waszej obecności. Były e-maile, telefony i życzenia na FB. 
Za każdy ciepły gest i życzenia dziękuję z całego serca.
Wyjątkowo ciepło chcę dziś podziękować blogowym koleżankom, które obdarowały mnie szczodrze i pięknie. Każdy otrzymany upominek to dla mnie radość przeogromna.
Od Agniesi przyszła wielka paczka pełna przydasi. Było ich tyle, że do zdjęć musiałam je podzielić :)
Znalazłam tu blok papierków brokatowo- metalizowanych, oryginalne bazy i słodkości - czyli chałwa do której wciąż mam słabość,
komplet papierków i śliczną karteczkę z haftowaną różą,
kolejny komplet papierków,
i wspaniały zestaw kreatywnych drobiazgów.
Agniesia podarowała mi również kartę do dziennika emerytki ale pochwalę się nią innym razem.
Ania Iwańska obdarowała mnie kolejnym, bogatym zestawem fantastycznych papierków.
W komplecie znalazłam śliczną, haftowaną karteczkę z życzeniami i równie uroczą zakładkę.
Od Arletki dostałam przepiękny, urodzinowy składaczek z życzeniami.
I kolejne, niezwykłej urody papierki - tym razem od Elżuni.
Życzenia Elżunia umieściła w bardzo eleganckiej, własnoręcznie wykonanej kopercie ozdobionej cudną frywolitką.
Haftowany prezent przyleciał od Lidzi :)
Obok pysznej czekolady dostałam prześlicznie wykonany notes,
i pasującą kolorystycznie karteczkę z życzeniami.
Duża paczka przyszła od Madzi (Lenki).
Obok ślicznej karteczki dostałam od Madzi bloczek uroczych papierków, drewniany świecznik do ozdobienia i drewnianą skrzyneczkę z literką :)
Lubię takie Glamour a czarna koronka wygląda tu wyjątkowo ozdobnie. Skrzyneczka oczywiście pusta nie była :)))
Niezwykle urokliwy i pomysłowy składaczek z piękną sentencją dostałam od Małgosi X. Była jeszcze ogromna, pyszna czekolada ale zanim do mnie dotarła zmieniła swój stan na płynny. Pobiegłam z nią od razu do lodówki i w konsekwencji zapomniałam o niej przy robieniu zdjęć :)
Marylka podarowała mi śliczną kartkę urodzinową,
i prześliczny, elegancko oprawiony obrazek z frywolitką.
Na koniec zostawiłam prezent od Grażynki, bo zdjęć jest najwięcej.
To album - magiczny, tajemniczy, odrobinę mroczny i bardzo piękny. Motywem przewodnim jest taniec. Żeby przybliżyć Wam przesłanie pozwolę sobie zacytować samą autorkę: "Taniec to sztuka, to przekazywanie uczuć bez słów, ukazywanie piękna, wspólny rytm, zrozumienie, walka i pojednanie temperamentów."
Życzenia były ukryte w różnych, tajnych zakamarkach albumu.
Jeszcze raz dziękuję Wam drogie przyjaciółki za te dary. Czuję się mocno dopieszczona i obdarowana wręcz po królewsku. Po tych urodzinach pozostanie mi wiele wspaniałych wspomnień, dobrych wspomnień. A przydasi mam co najmniej na rok do przodu :)
Nie lubię się fotografować dlatego na moim blogu rzadko ukazują się zdjęcia. Dziś zrobię wyjątek. 
Z przyjemnością i sentymentem oglądam swoje zdjęcia z lat młodości, może za kilka czy kilkanaście lat i na to zdjęcie będę tak patrzeć?  W głębi duszy nadal jestem beztroską dziewczyną z głową pełną marzeń, tylko ..... inaczej wyglądam :)))

Trzeba pamiętać o nieustannej wdzięczności za ten dar, 
jakim dla człowieka jest drugi człowiek.

Jan Paweł II


51 komentarzy:

  1. Ewuniu piękny wiek, pięknie wyglądasz u progu kolejnego etapu w życiu, młoda i ciałem i duszą, no i pięknie Cię koleżanki obdarowały.
    Raz jeszcze sto lat w zdrowiu i radości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno piękno jest pojęciem względnym :) Najważniejsze, choć nie proste to spróbować zachować piękno w sobie, niezależnie od wieku.
      Dziękuję Anusiu za pamięć i piękny prezent. Przesyłam uściski!

      Usuń
  2. Ewuniu piękne prezenty dostałaś. Bedzie się działo u Ciebie teraz, papierków masa więc i pięknych prac powstanie dużo. Karteczki id dziewczyn są cudowne. Każda niesie z sobą życzenia płynące z serca. Ciesze się że i ja przyczyniłam się do tych miłych chwil i że paczuszka idealnie wpasowała się w datę:-D
    No a ostatnie zdjęcie kochana jest najpiękniejsze. Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu (ja padam na twarz w te upały a wiem że będzie jeszcze gorzej ech)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Agniesiu, dziękuję jeszcze raz za cudny prezent i przede wszystkim za Twoją obecność w moim życiu.
      U nas też ukrop, o pracy w ogrodzie nawet nie myślę. Spuściłam rolety i czekam na wieczór - może da się pooddychać. No, o ile mnie komary nie zjedzą :)))
      Buziaczki!

      Usuń
  3. Wspaniałe prezenty Ewuniu, a najpiękniejszym jest Twój prezent dla nas - Twoje zdjęcie i uśmiech. Jeszcze raz wszystkiego dobrego.:) Ściskam mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, to bardzo miłe. Trzeba się pogodzić z wiekiem i ze swoim wyglądem też, lepiej nie będzie :)
      Jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent, skrzyneczkę już zagospodarowałam w pracowni i bardzo ją polubiłam.
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
    2. Cieszę się, że skrzyneczka znalazła zastosowanie.:)

      Usuń
  4. Ewuniu ,jeszcze raz gorące uściski urodzinowe.Piękne prezenty dostałaś a najważniejsze że otaczają Cię tak życzliwi ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich chwilach czuję się szczęściarą :)
      Dziękuję Ci Elżuniu za pamięć, piękny prezent i wszystkie ciepłe słowa.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewuniu najlepsze zyczenia na kolejne lata :) wygladasz kwitnąco, młodo i radośnie :0 nie zmieniaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała Aguś ale zmarszczek przybywa :) Teraz zdrówko jest najważniejsze.
      Dziękuję Ci za życzenia i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Cudowne prezenty.Wspaniałe Twoje zdjęcie buziaczki ściskam Cię mocno .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wspaniała karteczka od Ciebie Arletko :)
      Jeszcze raz dziękuję i równie mocno ściskam.

      Usuń
  7. 100 lat,100 lat w zdrowiu Ewuniu:-)Jak miło Cię zobaczyć:-) Wspaniałe i kreatywne upominki z pewnością zrobisz z nich artystyczny pożytek. Pozdrawiam i uśmiech posyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko za przemiłe życzenia. Mogę żyć i sto lat, byle o własnych siłach :)
      Łapię uśmiech od Ciebie a posyłam uściski!

      Usuń
  8. Jesteś fantastyczną Osobą Ewuniu, żyj nam jak najdłużej w zdrowiu i szczęściu, ciesz się każdą chwilą. Miło, że pokazałaś nam aktualną Ewunię, człowiek lubi mieć obraz danej osoby przed oczyma- wówczas jest bliżej.Urodziłam się dwa lata później, ale w tym wieku to żadna różnica. Prezenty piękne otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za ciepłe słowa i za życzenia. Masz rację, i mnie łatwiej o kimś myśleć gdy wiem jak wygląda :)
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  9. Ewuś, wszystkiego najlepszego! Niech te lata po magicznej cyferce będą jak najpiękniejsze🧡
    Cudowne prezenty - miłe dowody pamięci. Pięknie wyglądasz Ewuś.
    Uściski ogromniaste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Izabelko za życzenia, jest mi ogromnie miło.
      Ja również mocno Cię ściskam :)))

      Usuń
  10. Ewuniu,pięknie zostałaś obdarowana,iście po królewsku,cudne prezenty,a na końcu najpiękniejsza Ty :)
    wspaniały jest ten nasz blogowy świat:)
    Jeszcze raz Ewuniu wszystkiego najlepszego ❤❤❤
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, jesteś kochana :)
      I ja serdeczności przesyłam.

      Usuń
  11. Ewuniu ja bym napisała, że to piękne urodziny i przed Tobą teraz wszystko co najlepsze! Mądrość, którą już masz, doświadczenie, dojrzałość, samoświadomość - to cechy wspaniałej kobiety, którą jesteś! Więc spóźnione, ale szczere życzenia przyjmij i ode mnie! Wspaniałe prezenty otrzymałaś - to dowód, że ten blogowy świat jest wyjątkowy i pełen życzliwości. Ściskam Ciebie mocno!!!
    PS. Pięknie wyglądasz!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że przyjmuję Justynko! To piękne życzenia i słowa tak ciepłe, że trudno się nie wzruszyć - dziękuję z całego serca :)

      Usuń
  12. Ewuniu, piękny wiek nastał, po 60-tce zaczyna się najpiękniejszy okres życia, a ze zdjęcia wcale nie widać, że ta "60" wybiła, wyglądasz na kilkanaście lat mniej! :) Samych pięknych chwil i wielu, wielu wspaniałych prac i cudeńków, które zawsze mnie zachwycały, bo jesteś wielką artystką. Wszystkiego najlepszego Ewuniu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, takie komplementy to lubię :))) W najpiękniejszym wieku to Ty jesteś Maksiu ale to się docenia dopiero w moim wieku. Mimo wszystko masz trochę racji, emerytura daje upragnioną wolność i niezależność - dopóki zdrowie pozwoli.
      Dziękuję Ci za piękne życzenia i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. Wspaniałe prezenty! Ewuniu, wyglądasz świetnie, a beztroska dusza i marzenia to podstawa! Najważniejsze jest to, że chce Ci się "chcieć"! Genialne! Bije od Ciebie pozytywna energia i radość. Super :-) Serdeczności Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Andrzejku, serdecznie dziękuję za ciepły komentarz i przesyłam uściski :)

      Usuń
  14. 100 lat spoznione ale szczere.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko, ogromnie mi miło!
      Ja również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Ewuniu złota, jeszcze raz wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze. Trochę gapa ze mnie, bo powinnam przewidzieć, że w taki upał czekolada nie dotrze wstanie stałym.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało Małgoniu, formę nieco straciła ale smak był wyborny :)
      Dziękuję jeszcze raz za pamięć i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  16. Piękny wiek i pięknie wyglądasz :) Przyjmij ode mnie spóźnione - Wszystkiego najlepszego! Jesteś dla mnie mega pozytywną osobą i taką pozostań :) Wspaniale obdarowały Cię dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, to piękne życzenia :) Serdecznie przytulam!

      Usuń
  17. Droga Ewuniu, póki człek ma pasje, póty się nie zestarzeje. Przynajmniej wewnętrznie ;) Życzę Ci, byś nieustająco miała pasje (tak, tak, użyłam liczby mnogiej).Ściskam Cię serdecznie urodzinowo.
    Przepiękne prezenty otrzymałaś. Szczególnie haftowana zakładka do książek mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agnieszko! Mam mnóstwo pasji więc jest nadzieja :)
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  18. Spóźnione ale gorące jak słońce życzenia urodzinowe, dużo zdrówka, spełnienia marzeń, uśmiechu w każdy dzień i radości z każdego dnia. Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko za życzenia, jest mi bardzo miło :)
      Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  19. Kochana! Aż się łezka kręci w oku czytając Twój wpis. Cudownie, że kochasz świat, życie, zawsze powtarzam, że szkoda czasu, trzeba żyć z optymizmem i wiara w ludzi, oraz siebie! Piękne prezenty dostałaś, ściskam mocno, życzę jeszcze raz wszystkiego najlepszego i ślę urodzinowego cąłusa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Evi, to piękne życzenia.
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  20. Ewuniu! jestem i ja po dłuższej nieobecności. Chcę dołaczyć do życzeń urodzinowych. i zzyczyć Ci samych radości, szczęścia, zdrowia, wiary i nadziei . Miłości najblizszych i wielu przyjaciół. Ponieważ dopiero wróciłam z wybrzeża i nie miałam twojego adresu kartki wysłałam z Łodxzi są w drodze do Ciebie. Srdeczności i uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za językowe pomyłki, cos mi klawiatura szwankuje, buziaczki i miłego tygodnia

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi Eluniu, dziękuję Ci za pamięć i wzruszające życzenia.
      Napiszę do Ciebie jak poczta dotrze :)
      Mocno ściskam.

      Usuń
  21. Wspaniałe prezenty Ewuniu dostałaś !Niech czar i urok tego dnia pozostanie w pamięci , a radość Twego serca i zdrowie trwa przez długi czas .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ci Grażynko za ten piękny dar, to wyjątkowy album do którego często będę zaglądać. Serdecznie Cię przytulam :)

      Usuń
  22. Dziękuję Ci za aktualne zdjęcie. Teraz czytając Twoje słowa będę Cię widzieć piękną, pełną uroku i ciepłą. O tym, że duchem jesteś ciągle młoda świadczą Twoje prace. Moc serdeczności przesyłam i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miła Ewuniu :) Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  23. Ewuniu przepraszam, że tak późno, ale przyjmij najszczersze życzenia, samych pogodnych, radosnych, szczęśliwych i zdrowych lat życia. Pogody ducha, samych pozytywnych ludzi wokół siebie i realizacji wszystkich marzeń. Piękne upominki otrzymałaś z których z całą pewnością wyczarujesz cudeńka. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę jeszcze, że cudowne lata przed Tobą i piękne zdjęcie a szczególnie kobieta na nim :) :) :)

      Usuń
    2. Dziękuję Basieńko, to piękne życzenia :) Mam nadzieję, że wszystkie się spełnią.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  24. Cudne prezenciki, album najlepszy, lubię takie klimaty ^^
    Wszystkiego dobrego życzę, dużo zdrówka, samych radosnych chwil i spełnienia najskrytszych marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję za miłe życzenia i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.