poniedziałek, 2 września 2019

Junk Journal 07/2019

Witajcie kochani.
No i mamy wrzesień :) Wakacje za nami a jesień coraz bliżej. Dziś pada od rana i dzień jakiś ponury. Mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec ciepłych dni.
Z nowym miesiącem pojawiły się nowe, fajne tematy zabaw w których biorę udział więc jest o czym myśleć. Dziś jednak chcę zaprezentować kolejne strony Junk Journala, który tworzę od początku roku. To zabawa zaproponowana przez ArtGrupa ATC. To już mój siódmy wpis, tym razem motywem przewodnim są kwiaty. Interpretacja prosta, taka ogrodowa :)
Kwiaty oczywiście są, widać je dokładnie. Jest też sporo tajemniczych zakamarków na notatki i zapiski. Co myślicie o moich nowych stronach?
Cieplutko pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. Super! U Ciebie zawsze coś ciekawego się dzieje :) Ten golasek siedzący na (no właśnie na czym, na dzbanie, donicy?) naczyniu z wylewającą się wodą jest świetny!
    Kwiatowo więc kolorowo ...
    Ja czekam z niecierpliwością na wrześniowe wytyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zabieram dopiero za sierpniowe :)
      Golasek siedzi na amforze - taki to zabawny, ogrodowy element.
      Cieszę się Danusiu, że podoba Ci się mój wpis. Cieplutko pozdrawiam i pędzę obejrzeć Twoje strony!

      Usuń
    2. Amfora! Dziękuję :) Umknęło mi ..... coraz częściej mam słowo mam na końcu języka ale przypomnieć sobie nie mogę :)

      Usuń
    3. Mnie też się zdarza :) Buziaki!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa praca Ewuniu. No i jak zawsze śliczna. Zazdroszczę Ci deszczu. U mnie od południa się chmurzy ale nie spadła ani kropelka wody :-( Na szczęście trochę się ochłodziło, wczoraj 33 stopnie, dziś 25. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj też było ponad 30 kresek - jak na pożegnanie :) Dziś chłodniej ale cieszę się, że w końcu pada. No i może grzyby będą!
      Dziękuję Andrzejku i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Kolejne bardzo ciekawe strony:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kochana, świetna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój wpis w jurnalu a szczególnie ten chłopczyk na amforze.Uwielbiam oglądać takie albumy ten od Ciebie często oglądam i podziwiam
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Elżuniu :)
      Dziękuję za ciepłe słowa i równie ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu, przepiękne strony, a interpretacja ogrodowa wcale nie dziwi u właścicieli wspaniałego ogrodu. Podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był bliski mi temat :)
      Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  7. Wspaniałe strony Ewuniu, nic tylko je podziwiać i gratulować Ci tak wielkiego talentu... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielkie słowa Maksiu ale bardzo miłe - dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Zawsze podziwiam ręcznie robione dzienniki .Twoje strony są piękne ,cudnie odbija się niebo w wodzie i rosi błękitem kamienie .Wiemy co w trawie piszczy ,zwłaszcza w ogrodzie wiemy co kryje się pod każdym listkiem ,opiekujemy się kwiatami ,odpoczywamy i marzymy otoczeni ich pięknem .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna interpretacja Grażynko, lepiej bym tego nie ujęła.
      Dziękuję i ściskam!

      Usuń
  9. It's a wonderful Journal, Ewa!
    I love your garden, the water in the garden bring me a peaceful, calmness, and serenity.

    Have a great day, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi! Rzeczywiście woda uspokaja i relaksuje, dobrze mieć takie miejsce w ogrodzie. Przesyłam serdeczności :)

      Usuń
  10. Ewa świetny wpis, super interpretacja tematu i świetne dodatki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ewuniu temat dla Ciebie idealny jako miłośniczki ogrodu. Świetny wpis a to dziecię na amforze (nie znane mi słowo-powiedziałabym po swojemu na beczułce haha) pięknie się prezentuje. Wszystko jest tak idealnie wgrane że patrząc na kartę ma się wrażenie że zrobione zostało zdjęcie w ogrodzie i po prostu wklejone. Brawo. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście temat mi bliski i bardzo przyjemnie robiło mi się te strony.
      Cieszę się Agniesiu, że Ci się podoba mój wpis.
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Podziwiam każdą Twoją pracę Ewuniu, ta również jest niesamowita!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, serdecznie dziękuję i mocno ściskam :)

      Usuń
  13. Ewuniu, u nas wczoraj było tak ponuro, że już o 19.00 zrobiło się ciemno. Na szczęście dziś z samego rana mocno słonko się przebija :))). Zapowiada się piękny dzień :)) Śliczna strona!!! Zdecydowanie ogród to piękny temat :) Ewuniu ten dzban z wylewającą się wodą dał super efekt 3D :)). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u nas jest przyjemnie, wreszcie bez upałów :)
      Dziękuję Justynko za ciepły komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  14. Ewuś u nas też padało i zimno jak w październiku, z 30 st, temperatura spadła do 18:( i jak tu wytrzymać, nie mówiąc o delikatnym przyzwyczajeniu sie do chłodu? a
    kolejne strony wyglądają świetnie i bardzo letnie:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna Reniu, że jeszcze będzie ciepło.
      Dziękuję za odwiedziny i cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Niesamowite, efektownie to wygląda, już mnie ciekawią kolejne :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie kolejny wpis. Miło mi Marylko, że Ci się podoba :)
      Serdecznie przytulam!

      Usuń
  16. Wspaniała i niezwykle interesująca praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Witam Ewuś przecudowna praca ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.