poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Sierpniowe mapki z Anią

 

Witam Was serdecznie!

Dziś moje karteczki na zabawę z Anią. Mapki do zinterpretowania są na banerku a dodatkowe wytyczne to kolor zielony i perełki. Zrobiłam jak co miesiąc dwie kartki. Kolor zielony jest a zamiast perełek są półperełki ale to chyba nie problem:) Tematyka tradycyjnie dziecięca bo jak może pamiętacie będą częścią dziecięcego albumu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.




Druga karteczka:



I jeszcze kolaż:
Dziś króciutko bo miałam bardzo intensywny dzień w ogrodzie i padam na twarz:)))
Miłego wieczoru!




56 komentarzy:

  1. Prześliczne od razu przypomina się człowiekowi czas dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to już prehistoria:))) Dziękuję Lucynko!

      Usuń
  2. Ewciu, jakie śliczne! Masz wielki talent do interpretacji mapek.
    Bardzo podoba mi się napis na pierwszej kartce.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu. W zasadzie wolę tworzyć bez mapek ale tak też jest fajnie:) Buziaki!

      Usuń
  3. Bardzo wesolutkie karteczki:) Wprost idealne do dziecięcego albumu.
    Ps. Też miałam dziś dzień w ogrodzie. Co prawda mój jest tyci, tyci w porównaniu do Twojego, ale też jest co robić:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym ogrodzie jest mnóstwo zajęć:) Dziękuję Gosiu i również uściski posyłam.

      Usuń
  4. Ewa jak zawsze Twoje kartki zachwycają . Cudny będzie ten dziecięcy albumik. Świetnie zinterpretowałaś obie mapki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podobają:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Radośnie i kolorowo, lato najprawdziwsze i do tego takie nieprzemijające ;-). Świetna interpretacja mapek. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Oleńko:) Bardzo dziękuję i ściskam!

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ta karteczkę, coraz bardziej mam ochotę na takie wycinanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie zachęcam - to wspaniała zabawa:)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  7. Ewuś śliczne! Ja również zwróciłam uwagę na napis z pierwszej kartki - bardzo fajny i mądry:) Ten album będzie cudny:)))
    Serdeczności😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Izabelko:) Z tymi napisami to wciąż główkuję, na zwykłej kartce wybór jest o wiele łatwiejszy ale w albumie musi się jakoś kojarzyć.
      Dziękuję za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ta pierwsza kartka - no po prostu klasa sama w sobie. Jest śliczna. A napis po prostu pasuje jak żaden inny. Druga zresztą też. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Karolinko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Świetne, radosne, kolorowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne dziecięce karteczki .Już widzę jaki piękny i radosny będzie ten dziecięcy album.
    Serdeczne uściski Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żeby taki właśnie był:) Dziękuję Elżuniu i mocno ściskam!

      Usuń
  11. Prześliczne prace i podoba mi się ten napis na pierwszej. :) Rozumiem zmęczenie, ja pracując w balkonowym ogrodzie też czuję potem wypompowanie, choć takie dobre, to jednak wypompowanie. hehe Pozdrawiam cieplutko, miej przepiękny dzień. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój "balkon" ma ponad 2 tys m2 :))) Mimo zmęczenia radość przebywania wśród roślin jest ogromna. Dziękuję Agnieszko i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  12. Piękne karteczki :) świetne napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu śliczne są. Piękna, soczysta zieleń w nich pojawia się :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko. Buziaki kochana!

      Usuń
  14. Fantastycznie zinterpretowałaś mapki. Ta tematyka dziecięca jest u Ciebie nr 1 . Piękna. Podziwiam i zachwycam się. jednocześnie. Lato i ta piękna zieleń tego roku ma pozytywny wpływ na nasze samopoczucie. Oby jak najdłużej. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najdłużej:) Dziękuję Elżuniu i również serdeczności przesyłam!

      Usuń
  15. Śliczna kolorystyka, soczysta i letnia. Pięknie do niej pasują te dziewczęce motywy😀
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, cieszę się że Ci się podobają moje karteczki. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Ewuniu Twój album będzie magiczny. Kolejne karty są piękne, wesołe i radosne i ta zieleń która uspokaja. Wspaniale sobie radzisz w temacie dziecięcym. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przez te wszystkie miesiące nabrałam wprawy:))) Mam nadzieję, że uda mi się poskładać ten album - będzie bardzo grubaśny. Dziękuję Agniesiu i posyłam buziaki!

      Usuń
  17. Ewuś przepiękne kartki! potrafisz wykorzystywać trudny papier ( trudny dla mnie;) i zmieniać go w coś słodkiego, ale z pazurem:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Reniu tworzysz w technikach, które dla mnie są magią:) Dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Śliczne wesole kolorowe karteczki 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie kartki śliczne, lekkie i emanują radością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Piękne kartki- soczyście zielone :) mnie się szczególnie podoba ta druga z baletnicą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że druga wyszła mi ciekawiej:) Dziękuję Mireczko i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  21. Witam Cię Ewuś serdecznie twoje karteczki przecudowne.A jak tam zdrówko bo to najważniejsze buziaczki miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówko w porządku:) Dziękuję za troskę Arletko i mocno ściskam.

      Usuń
  22. Podziwiam Twoje dziecięce karteczki:kompozycje, kolorystyka i wykonanie na medal.
    Wnuczka będzie z tego albumu zachwycona. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Tereniu! Dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  23. Ale świetnie wyszły! To będzie piękny album.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i kolorowe są Twoje karteczki .Wspaniale poradziłaś sobie z mapkami .Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał albumik z tyloma cudownymi pracami .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno jest pewne - będzie bardzo gruby:))) Pracuję już nad nim powoli ale do końca pozostało jeszcze kilka miesięcy. Dziękuję Grażynko za serdeczny komentarz i mocno ściskam:)

      Usuń
  25. Śliczne karteczki! Takie kolorowe, wesołe i przepiękne.
    Kojarzą się z baśnią! Chylę czoła.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ania, Pawanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że cały album będzie baśniowy:) Ślicznie dziękuję Anulko i posyłam buziaki!

      Usuń
  26. Słodkie i piękne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne obie karteczki !!! wszystko co tworzysz jest SUPER !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Marylko. Dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Piękne, radosne karteczki.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.