niedziela, 22 sierpnia 2021

Gelli Art - zabawa grafiką

 

Witam Was serdecznie!

W mojej strefie "art" nadal panuje niestety kompletny zastój. Tęskni mi się już za pracownią ale teraz skupiłam się na ogrodzie. Upały trochę odpuściły więc korzystam bo pogoda wkrótce pewnie się zmieni. Jeśli ktoś jest ciekawy moich ogrodowych poczynań to zapraszam na najnowszą relację "tutaj".

Nie przygotowałam też kolejnego kursiku na temat pracy z płytką Gelli, po prostu nie zdążyłam. Kursik będzie więc w innym terminie a dziś chcę Wam pokazać kilka grafik z mojego albumu "Gelli Art". Pierwsze cztery są w podobnym, nieco prymitywnym stylu - prosta kreska, gra kolorów, może odrobinka kubizmu. 




Ostatnia grafika to taki wzruszający przedsmak zbliżającej się jesieni:)))
Jak oceniacie moje poczynania?

Dziękuję za każde miłe odwiedziny i życzę wszystkim dobrego tygodnia!


40 komentarzy:

  1. Jesienna dziewczynka podoba mi się najbardziej:)
    A u nas taka właśnie jesienna pogoda. Lata praktycznie tu nie było.
    Wszystko dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to przykro. U nas lato było wspaniałe, jak dla mnie aż za gorące:) Niestety jesień powoli się zbliża. Dziękuję Gosiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ewuni jestem zachwycona twoim albumem i tą grafiką. Nie ma jak prosta kreska . A ta ostatnia grafika jest rewelacyjna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, serdecznie dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  3. Ta jesienna dziewczynka bardzo mi się podoba. Połączone kolory na kartach albumu wyglądają nieziemsko. Super Ewo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie kubizm jak się patrzy. Ślicznie Ci to wszystko wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Wszystkie wspaniałe! Podziwiam!
    Serdecznie pozdrawiam Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Izabelko. Dziękuję i przesyłam uściski:)

      Usuń
  6. Ewuniu korzystaj z uroków ogrodu, póki możesz, a pracownia cierpliwie poczeka :). Piękne są Twoje prace! Zachwycił mnie kotek i ta urocza dziewczynka w skarpetach :))).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że poczeka, przed nami długa jesień i zima:) Cieszę się Justynko, że podobają Ci się moje grafiki. Buziaczki!

      Usuń
  7. Zdecydowanie jesienna dziewczynka skradła moje serce dzisiaj :) jest urocza. Pozostałe prace również mają swój urok, ale ja za tym stylem akurat nie przepadam. Weszłam też na blog z Twoim ogrodem - jestem pod wrażeniem i zbieram szczękę z podłogi - jak tam u Ciebie cudnie! Widać to samo wyczucie stylu które obserwuję w Twoich pracach tutaj. I jaki duży masz ten ogród! Ile pracy... Niech Ci wszystko pięknie rośnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo miłe:) Ogród to moja największa pasja ale rzeczywiście jest bardzo duży i to zaczyna być problemem. Bardzo dziękuję Mireczko za podwójne odwiedziny i serdeczny komentarz. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu kochana, super prace tworzysz. Choć te pierwsze to kompletnie nie moje klimaty to i tak szczerze podziwiam, bo trzeba mieć talent żeby coś takiego stworzyć. Za to ta ostatnia grafika z tą dziewuszką... no zakochałam sie. Jest prześliczna, taka "soczysta" i te kolory. To obrazek idealny dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że styl który lubię mało komu się podoba dlatego od czasu do czasu tworzę też coś bardziej przyswajalnego:) Dziękuję Lidziu za ciepły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Oceniam na najwyższym poziomie!!! Zachwycające prace i jakie one są niepowtarzalne, no totalne unikaty. Super wspaniałe to moim zdaniem też za mało, by je określić. Och Kocham takie unikaty, na stojąco i bardzo głośno, tak byś usłyszała, biję brawo!!!!! Brawoooooo!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Agnieszko, dziękuję z całego serca i mocno ściskam!

      Usuń
  10. Prace są piękne a mnie jak zwykle urzekł kot. Miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej Lucynko:) Dziękuję i miłego wieczoru!

      Usuń
  11. Zachwycające! Podziwiam z całego serca, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, Twoje prace są zachwycające. Szczególnie podoba mi się trzecia i ostatnia grafika. Niesamowita precyzja, ciekawe kolory, nietuzinkowe wzory.
    Nieustająco podziwiam. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, to bardzo miłe. Przesyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  13. Przepiękne!
    Szczególnie pierwsza.
    Uwielbiam kubizm i wszystkie abstrakcyjne i symboliczne trendy, i kierunki w malarstwie.
    Dlatego cztery pierwsze- jak dla mnie- zachwycające.
    W ostatnim urzekająca jest kolorystyka. I kontrast- dziecko niesie coś, co jest od niego większe. Ten obrazek mnie rozczula, bo w każdym z nas jest dziecko- czasem zalęknione, ale częściej pełne egzaltacji i zachwytów, pełne radości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie Izabelko, mam w Tobie pokrewną duszyczkę:))) Mnie też fascynuje kubizm i abstrakcja, nieśmiało próbuję swoich sił. Serdecznie dziękuję za ten komentarz, pięknie to napisałaś. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  14. Świetne grafiki szczególnie jesienna /uwielbiam tą porę roku/ale również zachwycające są kotek i gąski.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba! Jesteś artystką z dużą wyobraźnią 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Małgosiu, ślicznie dziękuję!

      Usuń
  16. Ewuniu ciągle zaskakujesz. Grafiki są świetne ale kocurek i dziewczynka z liściem skradły moje serce. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale Agniesiu, bardzo się cieszę:) Buziaki!

      Usuń
  17. Pięknie - napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudne grafiki! Kot mnie szczególnie zachwycił, wiadomo, ale i dziewczynka jest rozkoszna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Prymitywizm ma swoich fanów,a Twoje grafiki są MEGA! zachwycam sie nimi:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Reniu! Dziękuję i posyłam uściski:)

      Usuń
  20. Piękne prace! Nie jestem kociarą, ale to kot zachwycił mnie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.