niedziela, 29 sierpnia 2021

Dla młodej pary

 

Serdecznie witam!

Dziś kolejna praca archiwalna. Pogoda się popsuła, od rana leje i nie jest zbyt ciepło - również w domu. Wróciłam więc do pracowni i powoli zaczynam działać:) Zanim jednak będę mogła pochwalić się czymś nowym minie jeszcze trochę czasu. Zaczęłam tworzyć nowy album, bawię się płytką Gelli i kończę haftować kolejny obraz. Tymczasem jednak pokażę Wam ślubną kartkę z marca br. Jest to kartka w nietypowym jak dla mnie formacie i z odpowiednio dopasowanym pudełeczkiem.  Kolorystyka w ciepłych odcieniach brązu, kwiaty z foamiranu - tym razem wykonałam je z użyciem wykrojnika. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.








Bardzo dziękuję za odwiedziny i gorąco pozdrawiam:)



39 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, a kwiaty zachwyciły mnie najbardziej. Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ewa jak zawsze cudnie. Przepiękna ta kartka w pudełku. Zresztą zawsze mi się bardzo podobało połączenie craftu z bielą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu:) Serdecznie dziękuję i ściskam!

      Usuń
  3. Przepiękny komplecik w cudownych kolorach !Wspaniale połączyłaś wzór papieru z ilością zdobień i dodatków -wygląda to bardzo subtelnie . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko i dziękuję za ciepły odbiór:) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. śliczna kartka , kwiaty dodają uroku pozdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękna i elegancka pamiątka ślubu :) idzie jesień, więc jeszcze trochę i my ogrodniczki będziemy mieć więcej czasu na robótki :) pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Czasem się zastanawiam - co ja bym robiła poza sezonem ogrodowym?
      Dziękuję Mireczko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Delikatna i pięknie wykonana kartka. Mimo, że to nie moja kolorystyka, to jednak zachwyca mnie ten delikatny brąz.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Kasiu, dziękuję. Uściski:)

      Usuń
  7. O - to też moi :) Właśnie na dniach ma się im syn urodzić. Pozdrawiam Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka, ta trójwymiarowość i delikatność, cudowna. <3 U mnie również pada, ale ja lubię. :) Fajnie przeczytać, co tworzysz, niech tworzy Ci się wyśmienicie. Uściski wielkie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:) Mam nadzieję, że wrzesień przyniesie nam jeszcze wiele ciepłych dni. Mocno ściskam!

      Usuń
  9. przepiękna kartka z pudełkiem, oglądałam Toje prace z geli plate cudowne, ja jeszcze nie nie przetestowałam ciągle jestem w niedoczasie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich poczynań Violu, może w końcu minie Twój niedoczas:)
      Bardzo dziękuję i pozdrowionka posyłam.

      Usuń
  10. Piękna. Jak zawsze subtelna. Lubię taką kolorystykę. Kwiaty urzekające. Pozdrawiam serdecznie 🌹🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Janeczko, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  11. Piękna, subtelna kartka dla nowożeńców. Bardzo mi się podoba ten motyw kwietny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego Dnia Bloggera :)

      Usuń
    3. Wzajemnie Karolinko:)

      Usuń
  12. Przepiękna kartka, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna karteczka:) Ciekawe jest to tło. Motyw plecionki może mieć tu metaforyczne znaczenie. Losy dwojga nowożeńców splatają się w jedno wspólne życie:)
    Uściski Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twoja interpretacja Gosiu, o tym nie pomyślałam:)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Te ażury w tle zawsze dodają lekkości i elegancji kompozycji 😀
    Piękny komplet, pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Bardzo piękna, subtelna i urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny komplecik a kwiaty- wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka no i oczywiście kwiatki dodają jej uroku :) bardzo fajna ta czcionka -:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Ewuniu przepiękny komplet! Delikatny, w pięknych stonowanych kolorkach! Bardzo mi się podoba zwłaszcza papier bazowy :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko! Ślicznie dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.