piątek, 3 września 2021

Iluminacja

 

Witam Was cieplutko.

Chcę Wam dziś pokazać mój pierwszy minialbumik, który w całości powstał z papierków wykonanych na płytce Gelli. Właściwie powinnam go chyba nazwać Gelli Journalik:) Słowo "iluminacja" ma kilka definicji. W tym przypadku chodzi o mniej popularne znaczenie czyli o nagłe uświadomienie sobie czegoś, olśnienie. Takie uczucie często mi towarzyszy gdy czytam jakieś mądre, ponadczasowe myśli. Lubię je zapisywać a idealnym do tego miejscem jest journal. 

Mój journalik jest niewielki, 15 x 15 cm. Pobawiłam się nie tylko kolorem ale i formą nadając stronom nietypowe kształty. Każdą ze stron pokażę Wam na dodatkowym zdjęciu na białym tle. Przewodnim motywem formy jest koło i podobne mu łagodne wycięcia w stronach. Tyle tytułem wstępu, resztę zobaczycie na zdjęciach. Serdecznie zapraszam:)










































Moje zauroczenie płytką Gelli i możliwościami jakie daje praca z nią wciąż trwa więc ten journalik zapewne jest początkiem większej serii. Ciekawa jestem jak oceniacie taką nietypową formę i czy Wam się podoba mój pomysł?
Bardzo dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkim wspaniałego weekendu:)



44 komentarze:

  1. Sam pomysł bardzo mi się podoba... ale no właśnie byłam przekonana że on jest w środku częściowo pusty i ma miejsce do zapisywania tych myśli, które gdzieś napotkasz. A tu takie zaskoczenie, myśli są owszem ale już wkomponowane w notes. Jak widać płytka Geli daje dużo możliwości zwłaszcza jak trafi w tak zdolne łapki jak Twoje. Motyw kół bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśli zapisuję w notesie:) Z notesu wybieram sobie te, które mi pasują do journali i robię swoją interpretację. Dziękuję Aniu za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  2. Podziwiam te Twoje kolaże i umiejętności kompozycji:) Journal nietuzinkowy! Świetny pomysł na ważne cytaty.
    Uściski Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za ciepłe słowa. Ja również uściski posyłam:)

      Usuń
  3. Bardzo niebanalny pomysł i super wykonanie. Buziaki Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu kolory sa niepowtarzalne, widać, ze świetnie się tą płytką bawisz :) Całość robi wrażenie :) Świetna praca, jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kolory a płytka Gelli daje nieograniczone możliwości ich łączenia.
      Dziękuję Aguś:)

      Usuń
  5. Czy się podoba? Ewciu, oglądam i oglądam i nie mogę wyjść z podziwu. Każda karta to idealna kompozycja pełna treści i metafor, można kontemplować godzinami. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak mi miło Małgosiu:) Serdecznie dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  6. Jestem zauroczona wnętrzem tego journala. Jest nie tylko pięknie ozdobiony i ma wspaniale wkomponowane cytaty. Zachwyca mnie w nim najbardziej to, jakie piękne miękkie kształty mają wewnętrzne strony. Wspaniały miałaś pomysł Ewo :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Od dawna myślałam o podobnej formie i w końcu udało mi się wypróbować ten pomysł. Ja również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Niesamowity journal, bardzo oryginalny i przepiękny zarazem. Bardzo ciekawy jest także sam pomysł zapisywania w takiej artystycznej formie interesujących cytatów. Ja też zapisuję sobie różne ciekawe myśli, motywacje itp, ale to są zwykłe notatki... U Ciebie powstało prawdziwe dzieło sztuki. Jestem pełna podziwu, zarówno dla Twojej artystycznej wizji, jak i profesjonalnego wykonania, journal wygląda idealnie :).
    Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pochwała Małgosiu wiele dla mnie znaczy - serdecznie dziękuję.
      Ja też mam swój zwykły notatnik z cytatami i myślami ale prawdziwą frajdę sprawia mi ilustrowanie ich za pomocą obrazów. W wielu moich journalach wykorzystuję swoje zapiski:) Buziaki!

      Usuń
  8. Ewuś, jestem zachwycona albumem. Wszystko mi się podoba! Wiesz, kilka razy obejrzałam zdjęcia. Wyobrażam sobie, jakie wrażenie na odbiorcy robi własnoręczne przekładanie kart. Doskonała kompozycja! Masz niesamowite wyczucie przestrzeni. Dla mnie to trudne.
    Ewuś! Bije brawo. Pooglądam jeszcze:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Izabelko, dziękuję za tyle ciepłych słów. Dobrze to określiłaś - to nie tylko zabawa kolorem i formą ale i przestrzenią. Papier to magiczne tworzywo:)
      Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  9. hmmm.... z pewnością miło było pooglądać i poczytać :) ale taki kolażowy styl to jednak nie moja bajka. Podziwiam Twój talent, bo sama nie umiałabym stworzyć takiego dzieła. Poza tym wolę bardziej stonowane kolory, ale bardzo lubię takie prace, które wyrażają autora. Z pewnością ten album jest wyjątkowy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, oczywiście że tak:) Ten album właśnie mnie wyraża bo taka jestem - poszukuję w życiu skrajnych emocji i oryginalnych, nieoczywistych a czasem i pokręconych sposobów na ich przekazanie. Mam też świadomość, że takie formy nie każdemu się podobają. Dziękuję Mireczko za szczerość i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  10. Ewuniu niesamowicie tworzysz w tej technice i rzeczywiście ile daje ona możliwości. Podoba mi się bardzo, bo jest taki Twój :). Strona z ręką największe na mnie zrobiła wrażenie.
    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Justynko, że Ci się podoba:) Ślicznie dziękuję i również buziaki posyłam.

      Usuń
  11. Powinnam się już przyzwyczaić, ze za każdym razem gdy do Ciebie zaglądam to jestem i zaskoczona i zachwycona równocześnie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to piękny komplement Reniu, dziękuję i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Piękne cytaty i zawsze aktualne. Świetnie do nich dobrałaś kolorystykę i formę.
    Nie każdy tak potrafi. Wielkie brawa dla Ciebie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Tereniu:) Bardzo dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  13. Wspaniałe fantazyjne kształty !Jak zawsze podziwiam umiejętność łączenia różnych grafik i materiałów .Twoje prace zwłaszcza z kolażem to droga na odwrotny biegun moich zlepków ale bardzo lubię na nią wchodzić .Piękny journal .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zlepków??? Chciałabym czasem stworzyć coś tak delikatnego jak Ty Grażynko ale dla mnie to odwrotny biegun:) Dziękuję serdecznie i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. I ja się zachwycam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyobrażam sobie ile pracy włożyłaś, by wykonać to cudo. Nieustannie podziwiam Twój talent i kreatywność. Pozdrawiam serdecznie 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było bardzo przyjemne zajęcie:) Dziękuję Janeczko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewuniu widzę że zabawa z płytką Ci się bardzo spodobała i super łączysz ze sobą kolory. Journal wyszedł śliczny i jakie piękne wpisane myśli pojawiły się w albumie. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i posyłam buziaki:)

      Usuń
  17. Nie znam się na takich formach albumowych, ale to co widzę bardzo mi się podoba 😊 Kompozycje, energetyczne kolorki i fajne zdobnictwo daje niesamowity efekt!👏👏👏
    Pozdrawiam ciepło 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miły komentarz i równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Album jest niesamowity pozdrawiam😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Ileż w nim magii! Prawdziwy raj dla oczów(przynajmniej moich). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Karolinko. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Rewelacyjny albumik. Bardzo mi sie podoba Ewciu. Fajna technika i kolorystyka. Kazdy album jest inny i oryginalny. Ja nadal kombinuje z kartkami i zakladkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Może i Ty kiedyś spróbujesz? Ściskam.

      Usuń
  21. Nie od dzisiaj wiem, że masz wielką wyobraźnię. Ślicznie go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu, serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  22. Zachwycający efekt Twojej zabawy🤩 Wspaniale połączyłaś formę, kolor i grafiki 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tworzyć takie kompozycje więc tym bardziej mi miło:)
      Dziękuję Ewuniu.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.