wtorek, 3 marca 2020

Album bardzo kobiecy

Witajcie kochani!
Zapraszam dziś do obejrzenia kolejnego albumu. Jest to album bardzo kobiecy a zrobiłam go dla Alinki w ramach podziękowania za kartę do dziennika emerytki.
Alince się spodobał więc i ja jestem szczęśliwa:)
Okładka albumu, tym razem z kobiecą twarzą wykonana jest z użyciem mediów. Wykorzystałam tu kilka wycisków z masy samoutwardzalnej, kilka metalowych ozdób, kilka kwiatków z odzysku i gazy, którą udrapowałam wokół twarzy. Całość wykończyłam metodą suchego pędzla, odrobiną złotej farby i oczywiście lakierem dla utrwalenia efektu.
Wewnątrz wykorzystałam kilka grafik postarzonych metodą gniecenia na mokro - mój kursik na wykonanie takiego papieru można obejrzeć tutaj.
Jak Wam się podoba taka wersja albumu?
Gorąco pozdrawiam wszystkich zaglądających w moje skromne progi:)))

56 komentarzy:

  1. Ewa jest świetny i na pewno kosztował wiele pracy. Tyle dodatków w nim a wszystko ze sobą pasuje. Okładka to mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za tyle ciepłych słów:) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ewuniu, bardzo kobiecy album i nico z nutką retro - ogromnie mi się podoba. A już od okładki trudno wzrok oderwać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu! Dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  3. Ewuś, piękny album! Uwielbiam ten klimat z minionej epoki. Każda strona zachwyca, a okładka to dzieło sztuki. Cudowny!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię takie klimaty, z upływem lat chyba coraz bardziej:)
      Dziękuję Izabelko i również uściski posyłam!

      Usuń
  4. I believe Alinki will be so happy to get a special beautiful album from you, Ewa!
    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Evi:) Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  5. Okładka rewelacyjna, we wnętrzu świetne zwierzęce motywy na papierach. Takie wnętrze z pazurkiem :-) Twoje albumy są zachwycające, wiem, bo też taki mam :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jesteś kochana:)
      Ja również serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  6. Cudowny album, Ewuniu.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i posyłam buziaki:)

      Usuń
  7. Przepiękny album Ewuniu. Rzeczywiście emanuje kobiecością, elegancją i stylem. Wspaniałe są te wzorki na wewnętrznych kartach! Okładka jest zjawiskowa, bardzo podoba mi się też dama w kapeluszu, która jest w środku :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Andrzejku, serdecznie dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  8. Ewuniu kolejny cudowny album :) Okładka jest zjawiskowa, pięknie wykonana, taka pomysłowa. Wszystko do siebie idealnie pasuje, dzieło :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko i równie serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ewuniu album wyszedł perfekt. Jest świetny i jak pisałaś, bardo kobiecy. Podziwiam Twoją kreatywność, jesteś zadziwiająca:) Nie znam drugiej takiej osoby. Każdy album robisz inny, sama wymyślasz , sama robisz środek. Nic nie kupujesz, niesamowite. Ja dostałam od Ciebie piękny , ogrodowy album (zabrała mi go Anetka), Alinka dostała kobiecy. Podziwiam Cię Ewuniu Chylę czoła i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu, że lubię wymyślać i nie znoszę powielać projektów - w końcu to ma być zabawa i przyjemność. Dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa. Miło mi, że Twojej wnusi spodobał się mój album - pomyślę o kolejnym dla Ciebie:)
      Ściskam Cię mocno i przesyłam buziaki dla Anetki.

      Usuń
  10. Piękny album, w stylu retro, a takie prace lubię najbardziej:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Renatko i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Prawdziwie kobiecy i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, album zachwycający, ale okładka powaliła mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny piękny upominek Ewuniu przygotowałas. Każda z nas dostała coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Lidziu bo sama wciąż dostaję coś wyjątkowego:)
      Uściski!

      Usuń
  14. Wspaniała i niesamowita praca Ewuniu.:) Super okładka i motywy z damą. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Madziu i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  15. Twoja pasja i twórczość rękodzielnicza mnie zadziwia. Wszystkie albumiki tak cudnie skomponowane i dopracowane do perfekcji. Wiem bo mam takowy. Tak sądzę że kolejna obdarowana bedzie miała takie samo zdanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elżuniu, że mój albumik sprawił Ci radość. Lubię robić albumy i lubię je wymyślać. Jest mi miło gdy przynoszą radość innym:)
      Serdeczności!

      Usuń
  16. Jakie cudo, przepiękny :). Gratuluję pasji i zdolności :).
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  17. No szok, zawsze mnie szokujesz. Powtarzam się strasznie, ale ja to muszę napisać, że szokujesz. Album nie tylko mi się podoba, toż to CUDO!!!! Czuję, że kochasz, co robisz, czuję to na całego. Każda strona, te wszystkie detale tworzy coś niepowtarzalnego. Twoje prace takie są, nie tylko zjawiskowo piękne, niesamowicie zaskakujące, ale i właśnie niepowtarzalne. Chyba nikt mnie tak nie zaskakuje, jak Ty. Uważam, że jesteś mega utalentowana, a serce i sposób bycia masz cudowny, co ukazujesz poprzez swoje prace, tak to widzę. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie zawstydzasz Agnieszko swoimi komplementami:))) To ogromnie miłe i ogromnie budujące. Tak, kocham to co robię i wkładam w swoje prace całe serce. Tworzenie daje mi radość a jeśli moje "tworki" dają też radość innym to już jest pełnia szczęścia.
      Dziękuję Ci z całego serca za ciepłe słowa i za Twoją obecność na moim blogu bo tak wrażliwy odbiorca to prawdziwy skarb:) Serdecznie przytulam!

      Usuń
  18. Piękny i romantyczny album fakt bardzo kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Piękny i bardzo kobiecy album :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny Ewuniu! Bardzo tajemniczy, magiczny, kobiecy :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Justynko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  21. Ewuniu,zbieram szczękę z podłogi !!!
    Zachwycasz swoimi pracami Kochana.
    Kocham twarze,które malujesz ( mogę to powtarzać bez liku )!!!
    Są takie realne i pięknej urody,zjawiskowe !!! Nigdy nie mam dość patrzenia na nie i podziwiania; można się w nich zakochać :) Cudowny album,którego okładka naprawdę zrobiła na mnie ogromne wrażenie :) Ponadto fantastycznie ją ozdobiłaś. No SZOK !!! Talent aż kipi spod Twojego pędzla Ewuś :) Ściskam pogodnie i całuję :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ilonko za przesympatyczny komentarz i mnóstwo ciepłych słów - jesteś kochana. Ja również ściskam Cię bardzo mocno:)

      Usuń
  22. Zachwycasz mnie Twoimi pracami, są zjawiskowe, każda.Twoje pomysły są niewyczerpane, a talent jak bezmierna rzeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, pochwała od takiej artystki jak Ty to dla mnie zaszczyt:)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  23. Fantastyczny, niepowtarzalny!!! Zwróciłam uwagę na dodatki z pomiętego papieru wspaniale wkomponowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię efekty gniecionego papieru, dają nietypowy i ciekawy efekt choć - nie każdemu się to podoba:) Dziękuję Zosiu i również pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  24. Piękny album ! Od mediowej okładki nie mogę oderwać oczu ,podziwiam każdy detal .Cudownie uzupełniłaś wnętrze albumu i stworzyłaś kobiecy klimat .Podoba mi się gnieciony papier , w tym albumiku jest wyjątkowo trafnie i pięknie dopasowany .Pozdrawiam Ewuniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Grażynko, ogromnie mi miło:)
      Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  25. Witam przecudowny album pozdrawiam cieplutko buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcześniej rzuciłam tylko szybko okiem na okładkę i dopiero teraz miałam czas docenić detale. Okładka jest ozdobą samą w sobie. Zawiesiłabym ją na ścianie normalnie. Środek to magia schowków, kieszonek i cudnych grafik. Przepiękny album!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Agnieszko za ciepłe słowa, ogromnie mi miło.
      Przesyłam uściski:)

      Usuń
  27. Mój komentarz jest ostatni w tym poście, a powinien być pierwszy. Pierwszy? bo ten album jest już mój. Jestem pełna zachwytu oglądając go co jakiś czas. Powoli go zapełniam delektując się każdą chwilą nad nim. Ewuniu, moja wdzięczność za ten album jest ogromna!!!
    Podziwiam Twój talent, mistrzowskie wykonanie i Wielkie Serce wkładane we wszystko co wychodzi spod Twoich rąk!!! Serdeczne dzięki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Alinko, że album sprawił Ci radość. Niech Ci dobrze służy i przypomina blogową koleżankę:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.