piątek, 12 czerwca 2020

Album z różyczkami

Witajcie kochani.
Tak sobie myślę, że album zawsze jest fajnym prezentem. Bez względu na to jaką ma formę służy do przechowywania zdjęć, zapisków czy innych pamiątek.
Album, który dziś chcę Wam pokazać zrobiłam właśnie na prezent dla bliskiej mi osoby. Jest dość uniwersalny a na stronach zmieści wiele zdjęć różnego formatu. Okładkę ozdobiłam miętowymi różyczkami z foamiranu.
Piszę dziś króciutko bo po dniu spędzonym w ogrodzie jestem padnięta - mieliśmy tu nieludzki upał:)
Tak więc bez bajania zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Udało się! Nie wiem co się dzieje dziś z blogerem, kompletnie nie da się wstawiać zdjęć a układ posta się rozsypuje. Zrzuciłam je bezpośrednio z pliku ale i tak musiałam się napracować nad ich konfiguracją. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy problem:)
Miłego weekendu kochani!








54 komentarze:

  1. no też od wczoraj mam problem ze wstawieniem zdjęć na blogera, coś się posypało im znowu:( Album jest zawsze świetnym prezentem, wykonany od serca:) Ja już mam pierwszy swój za soba i jestem mega dumna. Twój jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wow, to wspaniały prezent! Na pewno spodoba się. Na dodatek daje sporo możliwości dalszej twórczości (zdjęcia, cytaty, pocztówki).
    Cudowności.

    Pozdrawiam serdecznie

    Ps. A kwiatki wyszły idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to uniwersalny album - nie tylko na zdjęcia. Przyjaciółce się spodobał więc i ja się cieszę.
      Dziękuję za ciepły komentarz i równie serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  3. piękny i praktyczny prezent zawsze na czasie - pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki prezent zawsze się sprawdza:) Dziękuję Tereniu i przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Piekny, bajecznie kolorowy albumik :) u nas tez dzisiaj upalnie i duszno, nawet wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś jest jeszcze gorzej, trudno oddychać. Oby nie skończyło się jakimś gradobiciem.
      Dziękuję Aguś:)

      Usuń
  5. Fantastyczny prezent Ewuniu! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Ja także pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  6. Bardzo lubię oglądać albumy, podziwiam te wszystkie detale i pracochlonne drobiazgi, które sprawiają, że są tak piękne. Teraz podziwiam Twój, różyczki są śliczne, a cały środek tak dopracowany...nie wiem czy potrafilabym sama zrobić cos tak uroczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak Małgosiu! Sama robię albumy od niedawna i ciągle się uczę ale to wspaniała zabawa. Uściski:)

      Usuń
  7. Co tu mówić, jest bosko, bajecznie, słowem wspaniale, masz ogromny talent Ewuniu. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Maksiu, dziękuję i życzę Ci udanego weekendu:)

      Usuń
  8. Ewuniu Bloger świruje już od wczoraj , ja to nawet nie mogłam zdjęcia dodać .
    Co do samego albumu to jest to faktycznie doskonały prezent. Zachwyciła mnie okładka bo te miętowe różyczki wyglądają cudnie. Lubię i ten kolor i różyczki. Co do środka... przyzwyczaiłam sie że środek albumu jest w jednej tonacji kolorystycznej wtedy wydaje mi się taki spójny . U Ciebie jest spora różnorodność kolorystyczna. Nie mówię, że mi się nie podoba, jest po prostu inaczej. Moimi faworytkami ąa strony w tonacji żółto białej z grafiką pióra i ta biało zielona z kwiatami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia można wstawić bezpośrednio z pliku - kliknąć, przytrzymać i przeciągnąć do posta. Jakoś sobie poradziłam ale mam nadzieję, że to tylko chwilowy problem.
      Trochę poszalałam z kolorami ale taki był zamysł. Kolekcja zdjęć była robiona w różnych porach porach roku i w różnych okolicznościach więc kolejne strony kolorystycznie pasują do zdjęć. Generalnie wolę albumy tematyczne ale to była miła odmiana. Dziękuję Anusiu za przemiły komentarz i ściskam mocno:)

      Usuń
  9. Przepiękny album jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Wow, those are very pretty albums! I feel inspired😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny album Ewuniu. Ja też padam pod stertami rosnących chwastów, a że jestem alergikiem, kicham na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko!
      Chwasty rosną jak na drożdżach a jak nie pada to niemiłosiernie grzeje - to już nie na moje siły:) Tak właściwie to nie ma kiedy spokojnie popracować.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  12. Wspaniały Ewuś:) Podziwiałam karty i wieczne pióra - fajny motyw:) Album i na zdjęcia, i zapiski:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi właśnie chodziło, cieszę się Izabelko, że Ci się podoba.
      Serdecznie przytulam:)

      Usuń
  13. Piękny album!
    U nas też wczoraj straszny upał, dziś to samo:( Na ryneczek pobiegłam o siódmej, a i tak wróciłam mokra:( To nie dla mnie:(
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tak samo, dziś raczej w ogrodzie nie popracuję:)
      Dziękuję Anusiu i życzę Ci spokojnego weekendu.

      Usuń
  14. Ewuniu, album jest przepiękny, każda strona idealnie dopracowana. I nawet mam faworytkę: zielona z kwiatami na zdjęciu 14.
    Podziwiam też okładkę o wspaniałej kolorystyce. Urocze te różyczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, Twoja pochwała to dla mnie prawdziwy komplement.
      Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Piękny album stworzyłaś i na pewno był strzałem w dziesiątkę;)
    żałuje, że albumy ostatnio przechodzą do lamusa
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero rozkręcam:))) Zdjęcia papierowe są dużo fajniejszą pamiątką.
      Uściski Reniu.

      Usuń
  16. Piękne różyczki:-) Sama robiłaś? Wspaniale ożywiają ciemną okładkę. Ja swój na prezent odłożyłam chwilowo,ciągle nie wiem jak zrobić okładkę;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś wymyślisz Ewciu:) Różyczki robiłam sama, wykrojnikiem. Rzadko używam ich do foamiranu ale te różyczki fajnie wychodzą.
      Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  17. Fantasty album. Patrzę na okładkę i jestem zachwycona. A kolejne kartki kryją w sobie tyle niespodzianek i możliwości. Piękny. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jest mi bardzo miło. Ja również przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  18. Fantastyczny album Ewciu! Osobie obdarowanej na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę:) Dziękuję Ewciu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Kolejny wspaniały album. Taki prezent jest zawsze na czasie i przyda się każdemu. Podziwiam precyzję z jaką wykonujesz swoje prace. Tyle wspaniałych detali. Cudny. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Janeczko za ciepłe słowa i przesyłam uściski:)

      Usuń
  20. Cześć Ewuś album wygląda superancko bardzo mi się podobają różyczki są śliczne buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  21. Ewuniu zgadzam się, album to zawsze trafiony prezent. Piękny zrobiłaś!! I jak ładnie dopracowany, zresztą jak zawsze :). U nas też taki żar był. Wczoraj to ledwo funkcjonowałam. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za miły komentarz i gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Przepiękny album!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i przesyłam serdeczności!

      Usuń
  23. Pezśliczny i pomysłowy album.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny album zrobiłaś Ewuniu. Takie prezenty są na wagę złota!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny album, rewelacyjny prezent. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie Twoje albumy Ewuniu są cudowne,więc i ten jest extra !!!
    Pięknie ozdobiłaś okładkę,turkusowe różyczki to moje ulubione ;)
    Ściskam mocno :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko za ciepłe słowa i równie mocno ściskam:)

      Usuń
  27. Ewuniu pomysłowy i bardzo ciekawy, świetnie wykonany album :) Prezent uradował z pewnością kogoś i to bardzo, zrobiony od serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał się Basiu więc i ja jestem szczęśliwa:)
      Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.