środa, 17 czerwca 2020

Szufladkowo

Witajcie kochani!
Dziś będzie na wesoło i mam nadzieję, że zabawnie:)
Nasza kochana wnusia skończyła właśnie 6 lat. Prezent na tą okazję postanowiłam zrobić sama. Chciałam, żeby było oryginalnie i śmiesznie a że wnusia bardzo lubi wymyślać zabawne historie skupiłam się wokół dziwnych postaci. I tak powstał domek, który nazwałam "Szufladkowo".
Szufladkowo to spora, tekturowa komódka z ośmioma szufladkami.
W każdej szufladce mieszka szydełkowy dziwaczek.
Dla porządku na każdej szufladce umieściłam imię.
Pozwólcie, że przedstawię Wam tą barwną gromadkę:)
1. Emil rozczochraniec
2. Kudłaty Bolo
3. Ośmiorniczka Bella
4. Dwugłowy Maks
5. Borys Kuleczka
6. Grażynka Sprężynka
7. Jednooki Dyzio
8. Księżniczka OlaPola
OlaPola to takie dwa w jednym:)))
I cała gromadka razem:
Śmiechu było mnóstwo a wnusia z prezentu zadowolona.
Babcia na starość wyraźnie dziecinnieje:)))
Ciekawa jestem, co myślicie o takim prezencie i która postać podoba się Wam najbardziej?
Uściski dla wszystkich!







68 komentarzy:

  1. Ewuniu nawet nie wiem co napisać, aby wyrazić jak bardzo mi się podoba!!! :)) No uśmiałam się nieźle :))). Przesympatyczne postacie, a ich imiona powalające :))). Grażynka Sprężynka do łez mnie rozbawiła :))). Oj ma Twoja wnusia niesamowitą wyobraźnię :)). Piękny prezent, naprawdę super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Nieźle się nagłówkowałam przy tym prezencie ale warto było - pierwsze historyjki już powstały a zabawa jest ekstra.
      Przesyłam uściski:)

      Usuń
  2. Rewelacyjny domek. A jego mieszkańcy są przeuroczy. Brawo dla Ciebie Ewo i wszystkiego co najlepsze dla Wnusi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, również w imieniu wnusi:)

      Usuń
  3. ośmiornica i Bolo rozbawili mnie do łez! super są!!!! komoda cudowna! brawo Ewcia, super kreatywność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, fajnie było poczuć się dzieckiem choć przez chwilę:)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fantastyczny prezent dla wnusi! Buzia sama się śmieje do takich przytulanek, Kudłaty Bolo wpadł mi w oko szczególnie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam do niego słabość:) Dziękuję Gosiu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Jestem zachwycona Twoim pomysłem! Super wymyśliłaś mieszkańców Szufladkowa, ich wygląd i imiona! Nic dziwnego, że Wnusia zachwycona prezentem. Brawo Babciu Ewuniu!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, to bardzo miłe.
      Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  6. Ale ekstra prezent. Na pewno poznasz milion opowieści o mieszkańcach Szufladkowa. Emil i Grażynka oraz OlaPola są świetni, a Ośmiorniczka przecudowna.

    Wszystkiego dobrego dla wnusi.
    Pozdrawienia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pierwsze opowieści już powstały:)
      Dziękuję za życzenia dla wnusi i za miły komentarz.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewciu, normalnie szczęka mi opadła, ten domek jest rewelacyjny, a stworki go zamieszkujące pierwsza klasa! Ale fajna z Ciebie babcia. Mi sie podoba kudłaty bolo i grażynka sprężynka, ale tak na prawdę to wszystkie postacie są świetne. 100 lat dla wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu, również w imieniu wnusi. Rozpieszczanie wnuków to najfajniejsze zajęcie babć i dziadków:) Buziaki!

      Usuń
  8. Zadowolona?? Ewuniu śmiem twierdzić, ze była zachwycona! cudny prezent przygotowałaś. Serdeczne życzenia dla Jubilatki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, była zachwycona:) Dzieci lubią takie nietypowe zabawki.
      Dziękuję Reniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  9. Takie prezenty pamięta się przez cale życie . SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się całkowicie. :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że tak będzie:) Dziękuję Lucynko.

      Usuń
  10. Świetny pomysł na prezent cudowne stworki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęka mi opadła, nie spodziewałam się, że w środku coś takiego ukryłaś. Wnusia uradowana, ale jaka nie byłaby. To jest idealny prezent, każdy mieszkaniec mnie zachwycił. Zanim zobaczyłam tajemnicę OliPoli, to myślałam, no co jest...to dwie laleczki, jak to zrobione... Zaskoczyłaś na maksa swoją wyobraźnią. Ja tak z Tobą mam, nikt mnie tak nie zaskakuje, jak Ty. Muszę napisać coś dla mnie bardzo ważnego. Babcią jesteś idealną, jakoś wnuczka zawsze za taką babcią tęskniłam, nie mam i nie miałam takiej, a wiem, jak ważna jest postać babci w życiu. Jesteś cudowną babcią, wymarzoną i to mnie wzrusza. Każdy z tych mieszkańców Szufladkowa został zrobiony z miłości do wnuczki, samo Szufladkowo zostało wykonane w taki sposób, jestem oczarowana, wzruszona i napełniona dobrą energią, dziękuję. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wiedziałam, że dzieci są najwspanialszą rzeczą jaka mi się w życiu przytrafiła. Teraz żyją swoim dorosłym życiem a wnusia pozwala mi ponownie przeżywać dawne ale i zupełnie nowe emocje. To miłość naturalna, najpiękniejsza na świecie. Chciałabym bardzo by kiedyś wnusia babcię ciepło wspominała:)
      Dziękuję Agnieszko za przemiły komentarz i ściskam bardzo mocno.

      Usuń
  12. Ewuniu, jestem pod ogromnym wrażeniem. To jest prezent z najpiękniejszych marzeń każdego dziecka, wspaniały i niepowtarzalny. I jakie pole do popisu jeśli chodzi o przeróżne zabawy.
    A najbardziej ujął mnie Jednooki Dyzio, chyba przez ten cudowny uśmiech.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa. Tworzenie Szufladkowa i mnie dało wiele radosnych chwil:) Ściskam!

      Usuń
  13. Wiesz Ewuniu, nie wiem czym Ty mnie jeszcze zaskoczysz , ale fakt siedzę z rozdziawioną buzi,ą i podziwiam Nie wiem co mi się bardziej podoba, ten domek czy jego lokatorzy, Jest mega i to będzie chyba najlepszy prezent dla wnuczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Anusiu, dziękuję z całego serca! Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Wow, rewelacja :) taka kinder niespodzianka tylko bez czekolady :) Ola Pola jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada była elementem niezależnym:) Dziękuję Aguś!

      Usuń
  15. Taka babcia to prawdziwy skarb! Nie dość, że masz rewelacyjne pomysły, to jeszcze potrafisz "wcielić je w życie". Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wymyślać, to najfajniejsza część projektu:) Dziękuję Ewciu!

      Usuń
  16. Emil na pierwszym miejscu:-) Jesteś fantastyczną Babcią- tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wszystkie babcie tak mają, więc się nie przejmuj. Ja oglądając kolejno te dziwaczki uśmiechałam się od ucha do ucha. Zabawne imiona, fantastycznie wykonane
    Świetne wszystko. Pozdrawiam serdecznie i czkam na dalsze twoje pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... powinno być - czekam..

      Usuń
    2. Ja też myślę, że wszystkie babcie tak mają:) Dziękuję Ewuniu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  18. Miałaś rewelacyjny pomysł! Dzieci uwielbiają takie skrytki, w których mogą coś znaleźć.
    Wszystkiego najlepszego dla wnusi!
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, również w imieniu wnusi.
      Posyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  19. Mam trochę więcej niż te 6 lat ale sama ucieszyłabym się z takiego prezentu <3. Już same szufladki wyglądają genialnie a co dopiero te zabawne stworki. Nie każ mi wybierać najładniejszego, bo nie jestem w stanie. Wszystkie są super! Wnuczka na pewno wymyśli niesamowite historyjki z ich udziałem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśla, dzieci mają niesamowitą wyobraźnię:)
      Bardzo dziękuję Roksanko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  20. Pomysł rewelacyjny a wykonanie fantastyczne.Wnuczka będzie taką ,,Babcie " pamiętać
    dłuuuuugie lata. Babcie są po to, żeby wnuki rozpieszczać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Tereniu - babcie są od rozpieszczania:)
      Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  21. Kto jak nie ty Ewuniu mialaś genialny pomysł na prezent dla Olguni stworki fantastyczne.a dla Olguni dużo zdrówka i wiele radości😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Arletko i posyłam uściski:)

      Usuń
  22. Jeny ale rewelacyjny pomysł, wnusia miała zapewne wiele radości otwierając prezent. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było Violu:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. Przesympatyczne towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, te stworki są przeurocze, zwłaszcza Bolo skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki fenomenalny prezent! Sama bym z radością taki przyjęła, albo chociaż rozczochranego Emila, bo to on skradł moje serce. 💓 A Borys kuleczka z fryzury i miny przypomina mi Ozzy Osbourne ;)
    Uściski Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skojarzenie Agnieszko:) Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  26. Ależ wspaniałości:) Cudowna gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł Ewuniu! Cała gromadka przesympatyczna i ma piękny domek. Zdecydowanie to "dziecinnienie" Ci służy:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze się z tym czuję:))) Dziękuję Oleńko i przesyłam uściski.

      Usuń
  28. O raju😍😍😍 Ewuniu jak ja żałuję że moje dziewczynki nie maja takiej cudnwj babci. Wspaniały wymysliłaś prezencik. Emil to moja Wikusia jak rano wstaje haha a Bolo to słodziak😍 Wiki pokazałam zdjęcia i sie smiała że fajne zabawki. Ośmiorniczki sie boi ale lalki sa takie słociutkie☺ Dziecinnienie Ewciu na plus Ci wychodzi tyle talentu sie by marnowało a tak piękne przytulaski powstaja. Serdecznie pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu:) Przyjemnie jest zrobić coś dla dziecka, to taka odmiana od poważnych tematów. A wnusia szybko rośnie więc jak nie teraz to kiedy:)
      Przesyłam buziaczki!

      Usuń
  29. Ja Ewuniu jestem bardzo zaskoczona !!! To chyba najwspanialszy prezent dla dziewczynki !!! Ja bym z takiego nawet dziś się cieszyła nadal :) Super pomysł Kochana !!! Wspaniale go zrealizowałaś.No ja jestem w szoku !!! Wnusia jak sądzę była wniebowzięta,gdyż innej opcji pod uwagę nie biorę. Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ilonko! Wnusia bardzo się cieszyła z prezentu a ja z jej radości.
      Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  30. Przewspaniały prezent Ewuniu.:) Podoba mi się bardzo Kudłaty Bolo, a już prawdziwy majstersztyk to OlaPola. Podziwiam precyzję wykonania całości. Wszystkiego dobrego dla Twojej Wnusi Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, także w imieniu wnusi. Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  31. Coś cudnego. Ewuś Ty to masz fantastyczne pomysły! Nic dziwnego, że Wnusia zachwycona. Ja także jestem zachwycona.
    Kudłaty Bolo jest moim faworytem, chociaż wszystkie laleczki są śliczne i...śmieszne!
    Pozdrowienia dla Ciebie i całusy dla Wnusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulko, jesteś kochana. Serdecznie przytulam!

      Usuń
  32. Ewuniu jak już pisałam wyobraźni Ci nie brakuje, wykonałaś kawał dobrej, wesołej i super roboty :) Wspaniały prezent, marzenie mieć taką babcię jak TY !!! Uśmiecham się do wszystkich postaci stworzonych przez Ciebie a Emil rozczochraniec przypomina mnie ;) Tak czasami wyglądam jak mam milion spraw na głowie i jedna robótka goni drugą kartkę a album czeka na końcu biurka a sprzątanie samo się .... itd. Więc Emil to cała JA !!! Uściski tak wesołe jak ten post Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję mój ty "Emilku":))) Fajnie się bawiłam przy tym projekcie a pomysłów miałam więcej tylko szufladek nie starczyło.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.