poniedziałek, 22 czerwca 2020

Urodzinowo, po męsku

Witam Was serdecznie.
Ciągle pada. Ile to już dni? Szczerze mówiąc nie liczę ale prognozy na najbliższy czas nadal są mokre. Nie wpływa to dobrze na nastrój, niestety. W ogrodzie mnóstwo pracy czeka a ja patrzę tylko z okna i trochę się martwię bo pewne prace powinno się zrobić w odpowiednim terminie.
W tym roku wszystko jest nie tak jak powinno:)
Nie będę jednak marudzić  bo szkoda na to czasu.
Zrobiłam ostatnio kilka kartek na różne okazje i jedną z nich chcę Wam dzisiaj pokazać.
To kartka urodzinowa dla pewnego Pana mieszkającego w Kanadzie, stąd napisy w języku angielskim. Pan Paweł kocha psy i samochody. Samochodu akurat pod ręką nie miałam ale psa owszem. Tylko kartka męska i to jeszcze z psem to trudna sprawa. Nie było łatwo ale jakoś sobie poradziłam.
Mam nadzieję, że Panu Pawłowi kartka się spodobała - jak myślicie?
Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim upragnionego słoneczka:)

58 komentarzy:

  1. Ewuniu,kto jak kto,ale Ty byś nie dała rady ?
    Tobie żadne wyzwanie nie jest straszne :) Świetnie poradziłaś sobie z tym tematem,powstała super męska kartka,którą podziwiam :)
    Daj Ewuniu tego deszczu do mnie do Konina! Tutaj słabo pada,a przydałoby się bardzo :(
    Miło pozdrawiam Ewuniu :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trudno uwierzyć! Myślałam, że wszędzie tak pada - chętnie się podzielę:)
      Dziękuję Ilonko za odwiedziny i ciepłe słowa. Mocno ściskam.

      Usuń
  2. Bardzo ładna i pomysłowa męska kartka, a te nie należą do najłatwiejszych. U nas też bardzo mokro i deszczowo, zaczyna nas podtapiać. Buziaki i nie dajmy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męskie kartki zawsze są problematyczne:) Dziękuję Małgosiu i nie dajmy się!

      Usuń
  3. Ewuniu kartwczka jest cudna i mysle że Panu Pawłowi sie bardzo spodoba.
    U nas też od tygodnia pada a najśmieszniejsze że do południa kiedy mamy zdalne nauczanie pięknie świeci słonko, po nauce zbieramy się na działke, dotrzemy i po pół godz, godzinie zaczyna nadciagać chmura i rozpoczyna sie burza z deszczem. Rozpoczeliśmy rabate na kwiatki i dokończyć jej nie można. Truskawki gnija juz od deszczu pomimo że nawet nie dojrzały. Ech jak za sucho nie dobrze jak za mokro też. My już ogórki trzy razy przesialiśmy i nic nie ma. Kasy poszło na nasiona od diabła bo spory kawałek zasialiśmy ale co zrobic z Bogiem kłócić sie nie będe. Trzeba poczekać na lepsze dni. Buziaki😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Agniesiu. U nas słoneczko nie wychodzi od kilku dni a od wilgoci pleśnieją nawet pomidory w szklarni. Takiego scenariusza to się nie spodziewałam.
      Cieszę się, że karteczka Ci się podoba:) Buziaki!

      Usuń
  4. Super pomysł. Świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny psiak i kolorystyka kartki. Na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze poradziłaś sobie z męskim tematem Ewuniu, karteczka jest cudna. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu opinia mężczyzny bardzo się liczy:) Dziękuję Maksiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewcia, ale fajna, męska , klimatyczna kartka. Czarny kolor, męski klimat, to wcale nie ułatwia, a Ty poradziłaś sobie z tym świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Martusiu, dziękuję! Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ale super. Ja to z męskimi kartkami zawsze mam problem. A Ty Ewuniu zrobiłaś ją świetnie. Ten piesio fajnie wkomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam zawsze problem, jakoś z kwiatami zawsze wychodzi lepiej:)
      Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ewuniu bardzo dobrze sobie poradziłaś. Świetna kartka wyszła. A niestety męskie kartki do łatwych nie należą, tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba:) Buziaki!

      Usuń
  10. Jak nie Ty to kto by dał radę ! Męska, mocna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Ewuniu:) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  11. Ewuniu przepiękna kartkę stworzyłaś:)
    ja mam ogromny problem z męskimi kartkami i już na starcie się poddaję;)
    u nas też mokro i z przerażeniem patrzę na moje plony- mało ich będzie w tym roku i pewnie ceny pójdą w górę:(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w tym roku plony będą słabiutkie - to trudny pod każdym względem rok.
      Cieszę się Reniu, że podoba Ci się moja męska kartka. Dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Świetna męska kartka:-) Zachwyca mnie dynamiczna kompozycja, kolory też fantastyczne :-)
    U nas dopiero wczoraj się przejaśniło, wyszło słońce. Wszystko niby rośnie, ale pomidory nie zapylone, drugie piętro kwiatów a owoców brak. Moje rosną w gruncie, ale taka wilgotność sprawia, że grzyby i pleśnie mają doskonałe warunki do rozwoju.Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zapylamy pomidory sami ale nawet w szklarni pojawiły się pierwsze oznaki pleśni - brak słońca i wilgoć więc nic dziwnego. Dziś w końcu był ciepły, słoneczny dzień, cudna odmiana:)
      Dziękuję Ewuniu za serdeczny komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  13. Ewuniu, wspaniale sobie poradziłaś z męską kartką - bardzo mi się podoba.
    Chyba wszędzie leje. A u mnie do tego codziennie pojawia się burza, na szczęście łagodna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burze u nas też bywają ale na razie bez strat:)
      Dziękuję Małgosiu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  14. Myślę, że podobnie jak i ja - masz dzisiaj to szczęście cieszyć się słoneczkiem. Piękne dzieło - pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś Gabrysiu - piękny dzień dzisiaj był, spędziłam go oczywiście w ogrodzie.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Dobrze sobie poradziłąś i kartka będzie się podobać, u mnie tez ponuro i czekam na lepszy dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tereniu, dziękuję i przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  16. Witam serdecznie rewelacyjna kartka pozdrawiam bardzo serdecznie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna męska karteczka. Na sto procent temu panu będzie się podobać.
    Dziś mamy słoneczko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale:) Dziękuję Tereniu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  18. Niezwykła kartka taka w klimacie lat dwudziestych ubiegłego wieku. Jestem zachwycona pewnie Pan Paweł też będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  19. Spodoba się na pewno! Po prostu taka śliczna kartka nie może się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na 100% się spodobała! Świetna karteczka! Wiem, że z męskimi zawsze jest problem, ale gdy znamy zainteresowania jubilata, wtedy łatwiej.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak ale i zainteresowania bywają różne:)
      Dziękuję Aniu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  21. Świetna meska karteczka :) zachwyt murowany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuniu na 100% kartka się spodobała, ponieważ jest piękna! U mnie też taka pogoda :(. Głowa mi już pęka od tych skoków ciśnienia :(. Mam wrażenie, że nic w tym czerwcu nie było takie jak powinno być. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja głowa też mi dokucza, oby lipiec był stabilniejszy.
      Dziękuję Justynko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  23. Super:) Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ta męska karteczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Świetnie się prezentuje, kartki męskie to jednak jak dla mnie wyzwanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też Moniczko:) Cieszę się, podoba Ci się moja kartka.
      Pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  26. Super kartka. Rzeczywiście to wyzwanie zrobienie takiej karteczki. Podoba mi się pies:)
    Buziaczki Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  27. No właśnie Ewuniu i gdzie tu jakaś sprawiedliwość. U Ciebie pada, a u nas susza okrutna. Trudno utrzymać rośliny w odpowiedniej kondycji. Twoja karteczka jest wspaniała. kartki męskie to dla mnie nie lada wyzwanie, tym bardziej podziwiam Twoją pomysłowość. Wyszło jak zwykle rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie i słoneczka więcej życzę Tobie, a sobie choc trochę deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawiedliwości Haniu, nie ma też żadnego umiaru w pogodzie. Mamy już słońce i upały ale nie wiem czy się z takiej zmiany cieszyć - jest okrutnie gorąco i burzowo.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i przesyłam uściski:)

      Usuń
  28. Ewuniu doskonale sobie poradziłaś, męskie kartki to zawsze wyzwanie. Twoja jest jak najbardziej ok i wyszła bardzo ciekawie. Jak już jest pomysł to połowa sukcesu a Twoja wyobraźnia jest duża i zawsze Ci podpowie jak praca ma wyglądać :) Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko i równie mocno ściskam:)

      Usuń
  29. Mam dokładnie odwrotnie, chciałabym żeby deszcze trwały jak najdłużej, niech przepadną upały! ;) Kartka świetna, odbiorca na pewno będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam na deszcz ale czasem trzeba wyjść do ogrodu i popracować:)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.