wtorek, 9 lutego 2021

Luty z mapką

 Witam wszystkich serdecznie i ciepło!

Jak wskazuje tytuł dziś będą kartki według mapek, oczywiście chodzi o zabawę u Ani.

Dodatkowe wytyczne to kolor biały i serce. Zrobiłam dwie kartki według zaproponowanych dwóch mapek i zawierające obie dodatkowe wytyczne. Przy styczniowych pracach wspomniałam, że ze wszystkich wykonanych w ramach zabawy kartek powstanie album o tematyce dziecięcej więc i dzisiejsze kartki są w tejże tematyce. Oto one:

 
I druga karteczka:
Kolaż dla Ani:
Pomalutku wymyślam sobie ten album i kombinuję, jak to zrobić żeby zmieścić w nim wszystkie 24 kartki. Tymczasem udało mi się skończyć haft na okładkę. To chłopiec z sercem:
Myślicie, że będzie pasował?
To na dzisiaj wszystko, cieplutko pozdrawiam:)






 

61 komentarzy:

  1. Obie kartki są śliczne :).

    Haft będzie się super prezentował na okładce albumu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Rozkoszny jest ten chłopiec z sercem podobnie jak karteczka z dziewczynkami. Zaś ta druga jest bardzo wytworna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Album zapowiada się bardzo ciekawie .Karteczki piękne ,zgodne z wytycznymi i mapką .Myślę ,że haft będzie wyjątkową ozdobą albumu i w dodatku pasuje tematycznie .Mam jeszcze taki pomysł żeby kilka krzyżyków np serduszka wprowadzić do albumu -można w ten sposób najmniejsze skrawki tkaniny ozdobić kilkoma krzyżykami .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny pomysł Grażynko, pomyślę:) Dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Niezwykły album i choć przysłowie mówi nie sądź książki po okładce to trudno nie zachwycać się tym haftem. Miłej środy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze utrzymam poziom w całym albumie:) Dziękuję Lucynko i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ewuniu ja już jestem zachwycona tym co powstanie !! Hafcik na okładkę uroczy !! a te dwie kartki z lutowej zabawy też mnie niezmiernie zachwyciły. Nie ma to jak dobry plan na swoją twórczość. Powstaje coś pięknego. Kartki genialna a ta druga z ty warstwowym serduszkiem ... cud, miód i orzeszki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Aniu, że mój plan jest dobry a album powstanie dzięki Twojej zabawie. Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Jejku,pieknie. Pomysł naprawdę godny podziwu. Będę podziwiać i obserwować aż powstanie cały album. Bardzo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Sylwio, dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  7. Śliczne te karteczki, pierwsza taka dziewczęca, a druga taka nastoletnia:) za to hafcik wykonany po mistrzowsku. Uroczy ten chłopiec z tymi bosymi stópkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była miłość od pierwszego wejrzenia, od razu wiedziałam, że muszę wyhaftować tego chłopczyka:) Dziękuję Jolu i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  8. Ewuniu śliczne karteczki i mnie również podobają się oby dwie. Mają różne style, ale obie jednakowo zachwycają. Bardzo podoba mi się w drugiej ta spódniczka z koralikowymi paskami :). I bardzo ładny hafcik!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, cieszę się że Ci się podobają moje kartki. Buziaki kochana:)

      Usuń
  9. Genialne karki, pełne radości, śliczne. Ależ na tej drugiej podoba mi się umiejscowienie perełek...choćby to była część rośliny, bosko.
    Haft cudny i wydaje mi się skomplikowany, masz Ty serce do sztuki. Będzie pasował i to baaardzo. Pozdrawiam, pięknego dnia. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy na okładce nie powinna się znaleźć mała dziewczynka ale może uda mi się przemycić do środka kilku małych chłopców - tak dla równowagi:) Dziękuję Agnieszko za serdeczny komentarz i przesyłam uściski!

      Usuń
  10. Ewciu, ale piękny ten haft na okładkę, uroczy bardzo. Obie karteczki mi się podobają, ale ta pierwszy jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, jest mi bardzo miło:)

      Usuń
  11. Prześliczne karteczki! Hafcik również :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. W pierwszej chwili powiedziałabym, że ta pierwsza kartka bardziej mi się podoba - dużo się dzieje, tak jak lubię. Ale gdy przyglądam się szczegółom tej drugiej - to jestem pod wrażeniem detalom:) Dlatego też obydwie doceniam i śmiało stwierdzam, że choć tak różne - obydwie mi się bardzo podobają:))) A hafcik fantastyczny! Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta druga mapka sama narzuca skromny styl i szukałam sposobu, żeby jakoś tą kartkę "ożywić". Cieszę się Gosiu, że Ci się podoba. Ja również ślę uściski:)

      Usuń
  13. Przepiękne prace Ewciu. Moje serce tym razem skradła nietuzinkowa kartka z perełkami- ale cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu, kolejne wspaniałe karty. To będzie naprawdę niesamowity album. A okładka z chłopczykiem i sercem pasuje idealnie. Masz wielki talent.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za ciepłe słowa i przesyłam uściski:)

      Usuń
  15. O rajusiu. Ewuniu haft jest piękny, pierwsza karteczka też, ale ta druga kartka z sercem jest po prostu rewelacyjna. Wszystko mi się w niej podoba,każdy najdrobniejszy szczegół.
    Zazdroszczę talentu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Kasiu, ślicznie dziękuję. Buziaki!

      Usuń
  16. Witam Cię serdecznie karteczki cukierasy a haftowany chłopczyk cudowny pozdrawiam i zdrówka życzę buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko! Ja również pozdrawiam i życzę Ci dużo zdrówka:)

      Usuń
  18. Album zapowiada się bardzo interesująco, okładka już zachwyca swoim urokiem!!!
    Karteczki pierwsza klasa! Moc uścisków zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również uściski posyłam:)

      Usuń
  19. Ja się tak nie bawię! I będę musiała czekać teraz 10 miesięcy albo i dłużej żeby ten fantastyczny album zobaczyć? Bo na pewno będzie fantastyczny :) Już mi sie podobają karteczki i ten śliczny haft na okładkę. Czekam więc Ewuniu na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci Lidziu:) Dziękuję za serdeczny komentarz!

      Usuń
  20. Śliczne prace Ewuniu, a najpiękniejszy haft. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Madziu, dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Karteczki przepiękne. Hafcik pierwsza klasa. U Ciebie zawsze
    jest wszystko perfekcyjne.Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu. Ja również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Twoje kartki są przepiękne! Pierwsza taka słodka, druga klasyczna- zachwyciła mnie jako całość i każdy element z osobna. Świetnie idzie Ci haftowanie- chłopczyk z sercem jest uroczy!
    Pozdrawiam w przededniu Walentynek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko za ciepłe słowa i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  23. Słodki ten chłopczyk z sercem. Kartki piękne - każda inna, z pomysłem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  24. Karteczki przepiękne, interpretacja mapek wyszła rewelacyjnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Moniko, dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Cudowne detale na karteczkach ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz niesamowity dar komponowania różnorodnych detali, pierwsza karteczka jest przeurocza i bardzo radosna, druga niby zupełnie inna ale w tych detalach widać Twoją rękę. Chłopczyk z sercem zdecydowanie za serce łapie nie tylko na obrazku. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko za serdeczny komentarz, jest mi ogromnie miło.
      Ja również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Już wiem, że ten album będzie cudowny <3 Piękne prace a okładka zachwyca :) Powodzenia w dalszym tworzeniu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Roksanko:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  28. Przeurocze karteczki. Jak już pisałam wcześniej, masz wiele w sobie wyobraźni i dar przelewania jej na swoje projekty. Jesteś wielka!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewciu, TY zawsze poradzisz sobie z każdym zadaniem po mistrzowsku. Kartki super. Hafcik piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.