sobota, 13 lutego 2021

Nie do wiary!

 Witam Was serdecznie!

Dziś będzie dużo zdjęć a ja mam nadzieję, że znajdziecie odrobinę czasu by wyruszyć w fantastyczną podróż. Chcę Wam zaprezentować swój kolejny album z serii albumów tematycznych. Długo nad nim pracowałam a jeszcze dłużej zbierałam materiały. Magia, zjawiska nadprzyrodzone, parapsychologia czy podróże w czasie i przestrzeni to coś co chyba wszystkich intryguje. Jedni w to wierzą inni wyśmiewają ale ja myślę, że nie należy lekceważyć czegoś, czego nie rozumiemy. Od zawsze zaczytuję się w literaturze SF. Moje ostatnie odkrycie to opowiadania Cixin Liu, laureata nagrody Hugo. Przeczytałam niedawno jedną z jego książek "Wędrująca ziemia" i przepadłam:) Jeśli lubicie taką literaturę to polecam. Wracając jednak do albumu - jest to totalna mieszanka wszystkiego, co wiąże się z wróżeniem i przepowiadaniem przyszłości. Zodiak, tarot, runy, I-Ching, omeny, wierzenia, tajemnice i granice nauki, kosmografia, wszechświat i gwiazdozbiory - jednym słowem wielki, tajemniczy świat. Wszystko to oczywiście z przymrużeniem oka:) Usiądźcie więc proszę wygodnie i uruchomcie swoją wyobraźnię, zaczynamy!

Wszystkim, którzy dotrwali do końca serdecznie dziękuję:)))
Ciekawa jestem jak Wam się podobało? Te moje albumy to raczej taka "sztuka dla sztuki" ale uwielbiam je robić i nic na to nie poradzę. Pracuję już nad kolejnym a pomysłów wciąż przybywa:)
Na razie mam sporo czasu więc go wykorzystuję. Zima nie odpuszcza, mróz trzyma i zasypało nas bardzo a śnieg wciąż sypie. Jak dotąd żaden pług do nas nie dotarł i chyba nie ma nadziei. Ale dni już coraz dłuższe a wiosna coraz bliżej - tęsknię za nią mocno i powoli odliczam.
Miłego, spokojnego weekendu!



52 komentarze:

  1. Jejciu, Ewuś ile Ty tam tego w środku umieściłaś? Już choćby tylko za zbieranie i powklejanie samych tych materiałów należą Ci się wielkie brawa, a potem jeszcze za zrobienie z tego jednej wspólnej całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca nad tym albumem była fantastyczna, uwielbiam takie "układanki". Dziękuję Lidziu za miły komentarz i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wow! niesamowita praca, naprawdę robi ogromne wrażenie! Ewuś, jak Ty się za coś zabierasz, to na maksa! Fantastyczny album, jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maksa Małgosiu, nie znoszę półśrodków:))) Dziękuję kochana i przesyłam uściski!

      Usuń
  3. Ciekawy album:) przyznam szczerze, że zaskoczylas mnie, nie spodziewałam sie, że lubisz fantastykę😊 ja i moja rodzina jestesmy jej fanami, zwykle jestem odosobniona jeśli chodzi o te upodobania i moje znajome :), bardzo bym chciała zrobić kiedyś taki album, ale kompletnie nie wiem jak się za niego zabrac, dlatego podziwiam Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to witam w klubie:) Uwielbiam fantastykę od zawsze, jest jak wędrówka po zupełnie innym świecie. Lubię klasyczne powieści i współczesne również, takie jak "Wędrująca ziemia". Polecam Ci Małgosiu tą książkę, na pewno Ci się spodoba.
      Materiałów na taki album najlepiej poszukać w periodykach o tematyce SF. Kiedyś je zbierałam więc nie miałam problemu ale pewnie i teraz można kupić.
      Dziękuję za przemiły komentarz i życzę Ci miłej niedzieli:)

      Usuń
  4. Zupełnie nie moja tematyka, ale jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej interpretacji Ewuniu i ilości nagromadzonych materiałów. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  5. Ewa powiem tak, Ja generalnie jestem realistką. Nie przepadam za zjawiskami paranormalnymi i za literaturą SF. W zasadzie nie czytam jaj i nie oglądam filmów o tej tematyce. Ale z wielką ciekawością obejrzałam Twój album. Tak wiele w nim zakamarków i tak wiele Cię pracy kosztował, więc podziwi bardzo twój zapała, i Twoje umiejętności. Dla kogoś kto się tym interesuję jest na pewno kawał świetnej roboty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, to kwestia gustu i zainteresowań. Dla mnie SF to najfajniejsza tematyka zarówno w literaturze jak i wśród filmów. Tak było zawsze i chyba mi to nie minie.
      Jestem zodiakalnym bliźniakiem więc z jednej strony realizm a z drugiej... no wiesz:))) Odkąd jestem na emeryturze ta druga strona zdecydowanie jest górą. Dziękuję za miły komentarz i posyłam buziaki!

      Usuń
  6. Książkę z tej serii kupuję raz do roku, dla mojego zięcia, który rozczytuje się w tej tematyce , ja nie pałam do tego , ale album jest pierwsza klasa i tyle roboty cię to kosztowało, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i serdecznie pozdrawiam, również Twojego zięcia:)

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem albumu jako dzieła artystycznego. Tematyka albumu parę lat temu zachwyciła by mnie na maxa. Ale przeszło mi i od paru lat nie sięgam po taką literaturę. Nawet nie wiem jak i dlaczego się tak stało, ale tak jest. Tym niemniej album podziwiam i wszystkie zdjęcia obejrzałam. Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa Ewuniu i nic w tym dziwnego. Człowiek się zmienia i jego upodobania również. U mnie na razie bez zmian:) Bardzo dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  8. Witaj w klubie! Ja też lubię takie tematy i kryminały 😉 Podziwiam taki zbiór tematycznych grafik i to jak wspaniale je rozmieściłaś😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak fajnie Ewciu - u mnie kryminały też na bieżąco. Ostatnio zaczytujemy się w Mrozie:) Bardzo dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ewuś, album jest genialny. Brakuje mi słów, aby opisać jak bardzo mi się podoba. Każda karta jest ciekawa i cudnie zrobiona. Wszystko rewelacyjnie skomponowałaś. Oglądałam, jakbym czytała super książkę SF. Literaturę tę lubię. Sięgam często. Podczytuję to, co mi podrzuci syn, bo on za taka właśnie przepada.
    Lecę popatrzeć jeszcze na album. Śle uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Izabelko, dziękuję za przemiły komentarz. Ja również przesyłam uściski:)))

      Usuń
  10. I pomysleć, że doba wszystkich ludzi na ziemi trwa tyle samo godzin:) Ty masz Ewciu rzadki dar wykorzystywania każdej sekundy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i wciąż się martwię, że braknie mi czasu na wszystkie pomysły:) Serdeczności Gabrysiu!

      Usuń
  11. Fantastyka i parapsychologia to nie moje klimaty, ale album robi wrażenie! Wypełniony po brzegi, wszystko fantastycznie pasuje:) Każda strona uzupełnia poprzednią. Zakładeczki, tagi, schowki - bardzo lubię takie prace! Umiesz stworzyć album na każdy temat:) Brawa dla Ciebie!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, jesteś kochana! Uściski:)

      Usuń
  12. Prześliczna praca,super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwy "KOSMOS", jestem pod wielkim wrażeniem. Stworzyłaś Ewuniu fantastyczne dzieło. Podziwiam i chylę czoła.. Jesteś mistrzynią. Z ogromną ciekawością obejrzałam wszystko do końca. Podziwiam. Temat nie był łatwy do "okiełznania", ale Ty sobie świetnie to wszystko poukładałaś i z wielka dokładnością wykonałaś. Przyznam szczerze, że czasami sięgam do tej tematyki,najczęściej do numerologii, czasem czytam horoskopy i choć w nie nie do końca wierzę, to dla poprawienia humoru i ciekawości zaglądam. Dziękuję Ewuniu za możliwość oglądania, podziwiania i zachwycania się nad każdą strona tego albumu. Ściskam Cię serdecznie i w dzień Walentynek tulę z miłością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elżuniu, że spodobał Ci się mój album, dziękuję za tyle ciepłych słów. Mam nadzieję, że i Ty miałaś miłe Walentynki. Buziaki!

      Usuń
  14. Jak zwykle mnie zadziwiłaś i zachwyciłaś:) choć SF nie lubię to album oglądałam z wielką przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Ewuniu Twoja twórcza wyobraźnia nie zna granic i to dobrze! Dzięki temu powstają tak unikatowe i zachwycające prace jak ten album!! To takie moje klimaty więc mega mi się podoba!! W pamięci utkwiły mi czerwone kartki poszarpane przez pazury demona - przynjamniej tak mi się skojarzyło. Ogrom pracy włożyłaś, ale bardzo mi się podoba. Jak magiczna księga pełna tajemnej wiedzy!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazury demona? Kapitalne skojarzenie! Nie było łatwo dobrać odpowiednie papierki ale kilka oryginalnych udało mi się znaleźć. Ślicznie dziękuję Justynko, pokrewna duszyczko:) Buziaki.

      Usuń
  16. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pracy ! Wyszło fantastycznie i magicznie ! WOW ! Oczywiście wytrwałam do końca i zapomniałam początku więc kilka razy ponownie się wracałam .
    Piękna praca ,gdzie obok ciekawego tematu widać jeszcze talent ,cierpliwość staranność,zabawę,pasję i ogromną chęć tworzenia .Zbieram podobne wycinki o gwiazdach to może kiedyś się uda..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki Grażynko! Serdecznie dziękuję za ciepły komentarz i ściskam bardzo mocno:)

      Usuń
  17. Ewuniu album jest fantastyczny! Genialnie to wszystko poskładałaś, dobrałaś detale, kolory i napisy. Widać, że temat Ci bardzo leży. Magiczna praca... a Tobie powiem jeszcze słówko - jesteś niesamowita! I ciągle mnie zaskakujesz. Pozdrawiam Cię serdecznie droga Emerytko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham Twoje komentarze Joluś, zawsze potrafisz mnie dowartościować:) Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  18. O rany, Ewuniu! Ileż musiałbym się rozpisać, by w pełni oddać zachwyt i podziw nad tą pracą! Każdy szczegół idealnie wpasowany i dopieszczony, całość wygląda zjawiskowo. Wow, wow i jeszcze raz wow!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu, ślicznie dziękuję i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Ewuniu, wiedziałam, że tworzysz niezwykłe prace. Ale ta zaskoczyła mnie stokrotnie! Nie jestem zwolennikiem SF, nie czytam tego typu książek. Jednak Twój album jest genialny. Każda karta przemyślana, dodatki, szczegóły nietuzinkowe!!! Pozdrawiam z wielkim zachwytem nad Twoją pracą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Alinko za tak ciepły odbiór, jest mi ogromnie miło. Przesyłam serdeczne uściski:)

      Usuń
  20. Ewuś, odwaliłaś kawał dobrej roboty,ten album jest niesamowity,taki tajemniczy,ja jakoś nie przepadam za fantastyką,ale podziwiam Cię za trud włożony w przygotowanie tego dzieła ❤️
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie mi się pracowało nad tym albumem bo lubię takie klimaty. Dziękuję Marylko za serdeczny komentarz i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  21. Very impressive work Ewa!
    I like your idea with the horoscopes concepts and celestial background!

    Be safe, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, cieszę się, że Ci się podoba:)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  22. Witaj Ewo :) Zawsze z przyjemnością oglądam Twoje albumy, bo tyle się w nich dzieje :) Jakąś superfanką klimatów magicznych czy kosmicznych nie jestem, ale czasem coś mnie wciągnie. Cixin Liu nie jest mi znany. Moje takie zaskoczenie to był Blake Crouch. Tematyka podróży w czasie to nie moja bajka, a tu kilka książek pochłonęłam i te podróże w różnych ujęciach mnie wciągnęły :)
    Fajnie, że aura zimowa nastraja Cię do pracy twórczej. Z nastaniem wiosny ba pewno rzadziej będziesz nam prezentować swoje prace, bo ogród wygra ;)
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nie dotarłam jeszcze do Blake :))) Zaraz sobie popatrzę! Miło mi Agnieszko, że podobają Ci się moje "wydumane" albumy. Dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie rewelacja, chociaż najbardziej spodobały mi się te kółeczka przy sznurkach na grzbiecie albumu, które już same w sobie nadają mu tajemniczości i oryginalności. Drugie co zwróciło moją uwagę to znaki zodiaku. Muszę przyznać, że przedstawienie ich w kształcie koła jest bardzo ciekawym zabiegiem. Album oceniam na 6! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło to taka uproszczona forma kosmicznego zegara:) Dziękuję Karolinko za "6", to wielkie wyróżnienie. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

      Usuń
  25. Witam Cię ale genialny album tylko podziwiać brawo pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Arletko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Och Ewuniu wiedziałam, że jesteś bardzo zdolna i głowa Twoja "puchnie" od wyobraźni, ale nie spodziewałam się czegoś takiego. Tak wszystko precyzyjnie ze sobą współgra, jest pięknie zestawione i bardzo ciekawe. To bardzo interesujący temat. Parapsychologia zawsze mnie interesowała, a w albumie jest jej wiele i tak przejrzyście pokazane. Fantastyczny projekt.
    Mój dziadzio stawiał kabałę i przepowiadał przyszłość ludziom. Miał dar bo wiele przepowiedni się sprawdziło. To samo moja mama , ona stawiała tarota i kabałę:)) Mam jeszcze dziwne karty po dziadziu. Ja z kolei doznałam dziwnych odczuć dotyczących mojej osoby, które potem się spełniły. Niestety same złe. Ostatnio czytałam wywiad z amerykańską profesor psychiatrii Judith Orfloff. Ona mówiła, że jest w nas intuicja, ale nie wszyscy ją odczuwamy. Musimy się jej nauczyć.
    Pozdrawiam Cię serdecznie Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, nadajemy na tych samych falach:) Sama miewam przeczucia, które się sprawdzają. Przypadek? Tego nie wiem ale lubię myśleć, że nie. Wszak używamy tylko maleńkiej części naszego mózgu więc wszystko jest możliwe. Cieszę się Anulko, że mój album Ci się spodobał. Bardzo, bardzo dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.