sobota, 22 maja 2021

Rozmowy z Mateczką

 

Witam Was cieplutko!

Niedawno miałam przyjemność wykonać dla pewnej niezwykłej osoby o pięknym i dobrym sercu album "Rozmowy z Mateczką". Album poświęcony jest oczywiście Matce Boskiej. Na kartach albumu oprócz grafik umieściłam fragmenty Litanii Loretańskiej. W kieszeniach znajdują się luźne karty, czyste z jednej strony - to miejsce na zapisanie własnych, ulubionych modlitw lub prywatnych rozmów z Mateczką. Jestem szczęśliwa bo album ogromnie się spodobał :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

A Wam jak się podoba?
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłej niedzieli:)


43 komentarze:

  1. Ewuniu, jestem pod ogromnym urokiem Twojej pracy. Ależ piękby album zrobiłaś. Nie mogę się napatrzeć. Cudo, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aguś, bardzo mi miło. Uściski:)

      Usuń
  2. Ewuś! Ten album jest przepiękny! Brak mi słów. Każdą kartę podziwiałam. Jesteś niesamowita i tak pięknie tworzysz. Uwielbiam Twoje prace.
    Popatrzę jeszcze i też porozmawiam z Mateczką. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, jesteś kochana:) Buziaki na niedzielę!

      Usuń
  3. Wiesz Ewuniu jest cudny i mam nadzieję że trafił do bardzo wierzącej osoby, bo tylko taka jest w stanie go docenić. Udał Ci się wyśmienicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, trafił do osoby szczerze i głęboko wierzącej - to album dedykowany.
      Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Ewa , jestem pod wrażeniem, potrafisz mnie zawsze zaskoczyć , taki album też mógłby być u mnie / moze kiedyś/ pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Tereniu:) Dziękuję serdecznie i życzę Ci miłej niedzieli!

      Usuń
  5. Przepiękny album. Ewuś, pierwszy raz widzę scrapbookowy album o takiej tematyce. Jestem pod wrażeniem! Niesamowity pomysł na prezent!!! Dużo pracy i serca tu włożyłaś. Jest pięknie!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Gosiu, że Ci się podoba:) Robiłam już kiedyś podobny album "Madonny".
      Bardzo dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
    2. O to chyba już o nim zapomniałam jeśli go tu pokazywałaś:) Bo tak jak wspomniałam obejrzałam Twój caluśki blog. Cóż - pamięć ludzka jest ulotna jak widać. Ale bez dwóch zdań - praca piękna!

      Usuń
    3. To było dość dawno, w maju 2019 roku - tutaj: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2019/05/madonny.html.

      Usuń
  6. Powiem szczerze, ze jestem zaskoczona- nie widziałam jeszcze takiego albumu, a jestem nim zachwycona.
    Brawo Ewuś- dobra robota;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, bardzo mi miło. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękny album dobry prezent na każda okazję np. I Komunię, urodziny , czy inne ważne dni . Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  8. Piękny - mam ciarki na całym ciele- porusza do głębi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękna recenzja Gabrysiu, dziękuję z całego serca:)

      Usuń
  9. Ewuniu, jestem oczarowana. Tyle tu treści, głębi... A przy tym mistrzowskie wykonanie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, to bardzo miłe:) Ściskam!

      Usuń
  10. Przepiękny, wymowny, osobisty, zachwycający...

    OdpowiedzUsuń
  11. To piękny i wyjątkowy album. Komuś na pewno sprawi radość. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawił więc bardzo się cieszę. Buziaki Gosiu:)

      Usuń
  12. Wspaniały prezent!, piękny pomysł na album i wykonanie, jedyny w swoim rodzaju, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  13. Przepiękny album, wspaniały temat i prezent. Jestem zachwycona obrazami i zdobieniami!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Przepiękny album, jest niesamowity aż bije z niego blask !!!
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za ciepłe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  15. Piękny, niezwykły tematycznie album. Wspaniale go zakomponowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Zosiu, serdecznie dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  16. Niezwykły album, serce drży gdy się ogląda każdą jego stronę. Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za ciepłe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  17. Niesamowity album. Pięknie przedstawiłaś tematykę jakiej poświęcona jest ta praca. Wspaniały. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alicjo i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Boze, Ewciu wspaniala praca! Ale piekna rzecz. Ty to wszystko potrafisz :) Naprawde jestem pod wrazeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko Kasiu ale dziękuję za ciepłe słowa:)

      Usuń
  19. Stworzyłaś Ewuniu piękny i niezwykły album .Cudnie i adekwatnie wypełniłaś wnętrze albumu .

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
    ភ្នាល់បាល់

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.