czwartek, 27 maja 2021

Gelli Art

 

Witam serdecznie!

Dziś ponownie zapraszam Was do obejrzenia moich prac wykonanych z użyciem płytki Gelli. O płytce Gelli pisałam tutaj.  Szczerze mówiąc nie sądziłam, że będzie tak duże zainteresowanie tematem ale bardzo mnie to cieszy. Na Wasze pytania staram się odpowiadać najlepiej jak potrafię ale i ja przecieram dopiero szlaki i wciąż się uczę. Oglądanie filmików to super sprawa ale w praktyce nie wszystko jest takie proste. Moja fascynacja tematem wciąż trwa, eksperymentuję uparcie i szukam ciekawych rozwiązań. Przygotowuję też mały cykl kursików w których pokażę Wam kilka ciekawych i przede wszystkim tanich pomysłów na uzyskanie fajnych efektów. Na dziś nie zdążyłam bo ogród pochłania mi teraz większość wolnego czasu:) Jak wspominałam ostatnio swoje grafiki wklejam do albumu, który szybko się zapełnia i podejrzewam, że to pierwszy album z większej serii. Ozdobiłam sobie okładkę albumu, który nazwałam szumnie "Gelli Art". 

Pomysł jest prosty - kawałki papierków wykonanych oczywiście na płytce Gelli ułożyłam w patchwork.
Nie mają wielu wzorków żeby nie było zbytniego bałaganu, wybrałam te z ciekawą fakturą i strukturą.
Podobnie zrobiłam z literkami i dla kontrastu nakleiłam je na czarny karton.
Myślę, że okładka idealnie oddaje charakter prac zamieszczonych wewnątrz albumu. 
To tyle na temat albumu a teraz czas na kolejne grafiki. 

To wszystko na dziś:) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was bardzo ciepło!





48 komentarzy:

  1. Piękne prace! Najbardziej spodobała mi się pani w kapeluszu - urocza grafika i tło szczególnie interesujące. Bardzo mnie ta technika ciekawi, chętnie bym obejrzała tutoriale lub filmiki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Filmików kręcić nie będę ale kilka przygotowuję kilka tutoriali. Najczęściej zadawane pytanie to "jak zacząć". Chcę pokazać, że można przygotować sobie pomoce do tworzenia grafik z tego co mamy pod ręką. Z czasem, jak w każdej technice nabiera się wprawy. Na youtube jest mnóstwo filmików, polecam.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  2. Grafiki przepiękne Ewuś. Ta płytka daje dużo możliwości i mogę sobie wyobrazić, jak świetnie można się bawić... i tworzyć. Super, że przygotowujesz kursy. Czekam na nie z niecierpliwością. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można Izabelko, trudno się oderwać od Gelli:) Cieszę się, że podobają Ci się moje grafiki. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetny pomysł z albumem i kursikami! Okładka zachwyca pop-artowskim klimatem 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się kogoś zachęcić do zabawy:) Dziękuję Ewuniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  4. Ewciu, efekt jest niezwykły, intrygujący i bardzo artystyczny. Chętnie poznam tajniki tej techniki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, ślicznie dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  5. Ewo, ta nowa technika jest ciekawa, grafika tej damy wyjątkowo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna dama górą:) Bardzo dziękuję Tereniu za miły komentarz!

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ta dziewczynka na łące i dama w kapeluszu .Ciekawa technika.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Pani w kapeluszu i dziewczynka sa sliczne. Zdecydowanie wygrywaja. Albumik z Gelly Art to super pomysl Ewciu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe, że najbardziej podobają się te grafiki z których nie do końca jestem zadowolona:) Dziękuję Kasiu za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Widzę Ewa że wsiąkłaś na amen z ta nową techniką. Cieszę się, że Ci się to spodobało, bo prace faktycznie masz extra. Mnie się bardzo podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała Aniu, wsiąkłam na amen:) Ta technika idealnie mi pasuje więc cieszę się, że grafiki się podobają. Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  9. Ciekawa technika. Dziewczyna w kapeluszu i na łące są świetne.
    Chętnie zobaczę ja to się tworzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przybliżyć tą technikę, już wkrótce.
      Dziękuję Tereniu i buziaki posyłam:)

      Usuń
  10. Dziewczyna z bukietem to mój dzisiejszy faworyt:) Wygląda jak stara fotografia.
    Ciekawy ten album. Sportowe grafiki i dama wśród paproci też świetnie wyszły. Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej Gosiu, obiecuję:)))
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  11. kurcze, niesamowite te prace, świetnie się to ogląda,lubię takie intrygujące nowości, których wcześniej nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Martusiu, że to coś dla Ciebie:) Ślicznie dziękuję!

      Usuń
  12. Genialne, a szczególnie,dziewczyna z bukietem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia praca, najładniejsza :) Widze Ewuniu że spodobała Ci się a technika, świetnie Ci to wychodzi :) Super album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobała mi się Lidziu, ta płytka to cudowny wynalazek.
      Dziękuję za miły komentarz:)

      Usuń
  14. Przepiękne! Zauroczyła mnie kobieta w kapeluszu, a szczególnie te kaskady liści w tle.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Izabelko i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Ewuniu chętnie obejrzę Twoje kursiki, bo technika wygląda bardzo ciekawie, tak jak i Twoje prace
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu i serdecznie dziękuję. Uściski:)

      Usuń
  16. Płytke i walek juz mam, filmiki ogladam, póki co nie mialam czasu na próby, twoje prace zachwycaja, szczegolnie ta pani w kapeluszu. Z ciekawoscia czekam na Twoje kursiki. Okladka albumu i reszta prac tez świetne. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie:) Może będziemy mogły dzielić się doświadczeniami. Cieszę się Violu, że podobają Ci się moje grafiki. Pozdrowionka!

      Usuń
  17. Niesamowity efekt, pięknie to wszystko wygląda. A grafika z kobietą w kapeluszu i dziewczynka są zachwycające.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace, ciekawe i nietuzinkowe!
    Podziwiam i pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Ewuniu piękne i niezwykle intrygujące są wszystkie prace! Okładka skojarzyła mi się z jakimś muralem lub profesjonalnym graffiti :). Mega jest!
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe spostrzeżenie Justynko. Farba nakładana warstwowo daje taką oryginalną fakturę:) Dziękuję za miły komentarz i przesyłam uściski!

      Usuń
  20. Z powodu ograniczeń czasowych udało mi się hafty odstawić na dalszy plan ale płytce chyba się nie oprę .Zainspirowałaś mnie Ewo i zakupię sobie płytkę !Album w Twoim wykonaniu będzie cudowny .Podziwiam wykonane grafiki , zwłaszcza pierwszą na ciemnym tle i ostatnią z jasnymi kolorkami .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała nowina Grażynko:) Jestem pewna, że to technika dla Ciebie i będziesz się świetnie bawić. Dziękuję za serdeczny komentarz i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  21. Wogóle nie wiedziałam o co chodzi, aż na Google weszłam żeby sprawdzić. Trochę to podobne do stempli tak myślę. No ciekawostka :) A Twoje prace bardzo ładne- mnie się najbardziej podobają te ze skaczącą dziewczyną bo są najbardziej kolorowe :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempli używam czasem do wykończenia grafik i dlatego pewnie masz takie skojarzenie.
      Ta technika to rodzaj monotypii. Cieszę się, że Ci się podobają moje grafiki.
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Wszystko suuuuuper👍👍👏👏

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne Ci to wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.