poniedziałek, 7 czerwca 2021

W dniu ślubu

 

Witam Was serdecznie i ciepło!

Mamy w końcu piękną pogodę:) Całe dnie spędzam praktycznie w ogrodzie a do pracowni prawie nie zaglądam. Jest pięknie ale i pracy w ogrodzie nie brakuje więc wieczorami jestem zbyt zmęczona żeby siedzieć przy biurku - wybieram raczej dobrą książkę i pozycję horyzontalną:) Tak więc dziś coś z prac archiwalnych. Jest to ślubna kartka w pudełku - w delikatnych, pastelowych kolorkach i ozdobiona mnóstwem kwiatów - moich foamiranowych gnieciuszków. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


Chcę się jeszcze pochwalić przepięknym prezentem urodzinowym, jakim obdarowała mnie Grażynka. Jest to album, "Smoczy album" bo tak sobie go nazwałam. Jest niesamowity - nieco mroczny i pełen magii. Oprócz intrygujących grafikami stron zawiera też wiele kartek na zapiski. To gruby album dlatego zrobiłam tylko kilka zdjęć najbardziej efektownych stron. Zapraszam Was do świata magii:)
Piękny, prawda?
Jeszcze raz dziękuję Ci Grażynko za wspaniały prezent, wyobrażam sobie ile pracy włożyłaś w wykonanie tego albumu.
Dziękuję również za liczne "e-życzenia" w różnej formie - sprawiły mi mnóstwo radości.
Żegnam się z Wami urodzinowym bukietem róż od mojego kochanego męża:)
Cieplutko pozdrawiam!


53 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka Ewuniu, kwiatuszki piękne robisz :) album jest niesamowity !!! Wspaniały prezent.
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę z okazji urodzin,mam nadzieję że moja kartka doszła 🙂
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, kartka jeszcze nie doszła:((( Może jeszcze wędruje... Mimo wszystko dziękuję Ci Marylko, że pamiętałaś, jesteś kochana. Ściskam Cię bardzo mocno!

      Usuń
    2. Kurcze a wysłałam we wtorek priorytetem,ale nie rejestrowanym,mam nadzieję że dojdzie 🙂

      Usuń
    3. Będę sprawdzać codziennie Marylko i też mam nadzieję, że to tylko przez długi weekend:)

      Usuń
  2. Cudne te Twoje gnieciuszki Ewo! Zdrowia i wszelkiej pomyślności z okazji urodzin😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, jest mi bardzo miło:)))

      Usuń
  3. Najlepszości samych Ewciu z okazji 18 urodzin :) !!! ślubna karteczka pięknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ślubna kartka. przestrzeń wypełniona kwiatami robi wrażenie. Ale i album - prezent urodzinowy- bardzo ciekawy!
    Wszystkiego Najlepszego Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, jest mi bardzo miło!

      Usuń
  5. Zacznę od urodzinowych życzeń. Niech Ci się darzy:) Dużo dobrych ludzi dookoła i mnóstwo zdrowia!
    Karteczka super! Te kwiaty robisz niesamowite. Prezent od Grażynki rewelacyjny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za serdeczny komentarz i za życzenia. Mocno ściskam:)

      Usuń
  6. Ewuniu wszystkiego dobrego na Urodziny, spóźnione ale serdeczne. Super prezent dostałaś. A karteczka śliczna, szczególnie te kwiatuszki podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Lidziu, serdecznie dziękuję:)

      Usuń
  7. Ewuniu , wszystkiego najlepszego Piękne dostałaś kwiaty , też lubię róże, karteczka urocza,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  8. Ewuniu kochana Przede wszystkim najlepsze życzenia urodzinowe - zdrowia i spełnienia marzeń!!! Prezent od Grażynki dostałaś piękny, iście baśniowy :). Piękna jest również Twja kartka. Cudowne kwiaty ma!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Justynko. Buziaki kochana!

      Usuń
  9. Kartka w pudełku - przepiękny i oryginalny komplet ! Album - niesamowity !!! Z okazji urodzin życzę Tobie dobrego zdrowia, wielu powodów do radości i spełnienia !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Uleńko, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ja też dołączam do życzeń, wszystkiego co najlepsze, piękne i dobre. Zdrowia na cały rok😘 Twoja karteczkę jest piękna i subtelna. Podziwiam kwiatki, chciałabym kiedyś sama takie robić ale czy przy tylu obowiązkach jest szansa...
    Albumem jestem zachwycona to prawdziwy skarb. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu za ciepłe, życzliwe słowa i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  11. Jak zwykle zapomniałam...Ewuniu spóżnione ale w całego serca gorące życzenia urodzinowe.Przepiękna kartka i pudełeczko !!!Album rzeczywiście mroczny ale wyjący wilk bardzo mi sie podobał.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi Elżuniu, ja też często zapominam:) Dziękuję za życzenia i ciepłe słowa. Ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  12. Ale cudne kwiaty na pierwszej pracy! Wcale Ci się nie dziwię, też staram się dużo czasu spędzać na działce. Ale smoczy album, który dostałaś jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo czekaliśmy na taką pogodę więc trzeba korzystać:) Bardzo dziękuję Martusiu.

      Usuń
  13. Kartka na ślub urocza. Album jaki dostałaś interesujący a kwiaty śliczne. Uśmiechu i zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka prześliczna.Album wspaniały,bukietów męża cudowny

    OdpowiedzUsuń
  15. O i znajoma kartka :) I będą żyli długo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, przepiękny komplet ślubny, a Twoje kwiaty jak żywe - czarują urokiem.
    Album dostałaś fantastyczny - czysta magia i artyzm.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin, kochana i serdeczne uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Małgosiu i również uściski posyłam:)

      Usuń
  17. Co tu dużo pisać Małgosiu - komplet ślubny wyszedł Ci przecudowny(chyba jeden z śliczniejszych, jakie tu widziałam). Albumik wydaje mi się, że doskonale do Ciebie pasuje - jest doskonałym odzwierciedleniem Twojego wnętrza. A tak w ogóle to wszystkiego, wszystkiego najlepszego wraz z mocą całusów przesyłam zza miedzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na imię Ewa Karolinko:) Serdecznie Ci dziękuję za życzenia i przemiły komentarz. A album - masz rację, idealnie do mnie pasuje. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  18. Ewuniu piękne prace obie. I ta Twoja ślubna kartka w pudełeczku rewelacja tak pastelowa i ma cudne te kwiaty. Ten dostany album choć nie w moich klimatach to bardzo mi się podoba !! Fajny prezent urodzinowy. Ja przyznaję się bez bicia na urlopie nie otworzyłam ani razu komputera więc normalnie zapomniałam o Twoich urodzinach. Przyjmij wobec tego spóźnione ale szczere życzenie. Zdrówka przede wszystkim bo ono najważniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu, zdrówko jest najważniejsze:) Miło mi, że podoba Ci się moja kartka.
      Przesyłam uściski!

      Usuń
  19. Mnie też bardzo się podoba:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuś, sto lat!!!
    Karteczka bardzo urokliwa i niesamowicie delikatna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Kasiu. Buziaki kochana:)

      Usuń
  21. Fantastyczna Twoja praca, kobieca, pełna delikatności, idealnie dobrane barwy.<3 Album super, lubię takie klimaty. :) Chciałabym Ci życzyć dużo uśmiechu, dobrego zdrówka, niech marzenia się spełniają, niech cieszy byle głupotka. <3 Dziękuję, że jesteś częścią mojego życia.<3
    Cieszmy się ogrodami, książkami, cieszmy się nawet biedronkami. hihi Przytulam mocno. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia Agnieszko, dziękuję z całego serca. Mocno ściskam:)

      Usuń
  22. Kochana Ewuniu, ja to nigdy nie pamiętam, ale z całego serca życzę Ci zawsze najlepiej, bardzo Cię podziwiam, szanuję, jesteś mi bardzo bliska i uwielbiam zaglądać do Ciebie. Obejmuję Cię swoją modlitwą...a prezent piękny i kwiaty też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, z całego serca dziękuję:) Przesyłam uściski.

      Usuń
  23. Ewuniu jeszcze raz moc życzeń urodzinowych przesyłam:)
    kartka piękna, ale też cudny album dostałaś- zaskoczyły mnie koronki i inne dodatki ręcznie przygotowane, pięknie wyglądają:)
    Pracy w ogrodzie sporo, ale jaka satysfakcja ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Reniu:) Album rzeczywiście jest wyjątkowy!
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  24. Pogoda zachęca do spędzania jak najwięcej czasu poza domem i dobrze mieć zaległe prace do zaprezentowania :) Śliczna ta zaległa kartka. Cudnie wyglądają na niej Twoje kwiatki.
    Dostać taki album to jest coś. Obłędny. Trochę mroczny, bardzo tajemniczy.
    Pozdrawiam Cię Ewo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dość spore archiwum i teraz to się przydaje:) Dziękuję Agnieszko i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  25. Witaj Ewuniu po dłuższej mojej nieobecność. Widzę w Twoich postach tyle pięknych, ciekawych prac :) Każda ma Twój niepowtarzalny styl. Masz jak zwykle ciekawe pomysły i pięknie je realizujesz. Piękne kwiaty z foamiranu istne perełki, ciekawe albumy i te cudne karteczki dziecięce. Bajka :) Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za odwiedziny i ciepłe słowa. Przesyłam uściski:)

      Usuń
  26. Cudny, delikatny ,zwiewny i wijący jest ten ślubny komplecik !Pięknie dobrałaś kolorki i bardzo naturalnie wymodelowałaś kwiatuszki .Cieszę się ,że albumik się podoba i jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi się podoba Grażynko, jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju.
      Jeszcze raz dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.