sobota, 12 czerwca 2021

Czerwcowe mapki z Anią

 

Witajcie kochani!

To już połowa tegorocznej zabawy z Anią. Szósty miesiąc czyli mam już dwanaście kartek do mojego dziecięcego albumu. Szybko zleciało:) W czerwcu jak widać na banerku tradycyjnie mamy dwie mapki. Mogę się pochwalić, że pierwsza jest mojego autorstwa - mam nadzieję, że Wam się spodobała. Dodatkowo mamy kolor brązowy i motyw deski. Dotąd moje dziecięce kartki były dość barwne a brąz to taki "stabilny" kolor. Myślę jednak, że udało mi się utrzymać klimat i kartki będą pasować do pozostałych.

Zapraszam do obejrzenia:)






I kolaż:
I jak Wam się podoba moja interpretacja?

Na koniec jeszcze podziękowanie dla Marylki za kartkę urodzinową, która dotarła do mnie po długiej podróży:))) Jest śliczna Marylko, dziękuję z całego serca.


Wspaniałego weekendu kochani!!!


41 komentarzy:

  1. Ewuniu, wspaniałe, jak zawsze i ciągle nas zaskakujesz nowymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najpiekniejszego Ewuniu:) a karteczki sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam sie kolejnymi kartami- jak dla mnie mistrzostwo:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Spóźnione zapewne ale z całego serca najlepszego, a kartkami jestem zachwycona, obie piękne :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Violi:) Pozdrowionka!

      Usuń
  5. Ewciu, kolejne wspaniałe interpretacje. Dziewczynka z kluczem do tajemniczych drzwi jest przeurocza. A Twoja mapka bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, serdecznie dziękuję. Uściski:)

      Usuń
  6. Wspaniałe kartki powstały na czrwcowe mapki, szczególnie podoba mi się "radość życia". Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sekretne miejsca to mój faworyt:) Kojarzy mi się z dziecięcą ciekawością odkrywania świata! A radość życia ma taki kojący wydźwięk. Też fajna:)
    Uściski Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Gosiu, że Ci się podobają moje interpretacje. Dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  8. Po pierwsze Ewo przyjmij spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe. Niestety w domu mnie nie nie było a swojego kajetu z datami nie zabrałam na urlop. Wróciłam już po Twoich urodzinach i mam nadzieję że mi wybaczysz to moje gapiostwo.
    Dziecięce kartki wyszły Ci jak zawsze rewelacyjnie. Są cudne i pięknie będą wyglądać w albumie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anusiu za życzenia i za ciepłe słowa. Zawsze bawię się z Tobą z wielką przyjemnością:) Przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  9. Wspaniałe karteczki przygotowałaś Ewuniu i pięknie zastosowałaś motyw deseczek .Podoba mi się zestawienie na mapce deseczek z okrągłym elementem .Cudną karteczkę otrzymałaś od Marylki .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że Ci się podobają moje karteczki. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Śliczne karteczki i rzeczywiście kolory stonowane - jak na Ciebie :) ale i tak są urocze :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, lubię poszaleć z kolorami:) Tym razem byłam jednak bardzo zdyscyplinowana.
      Serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuniu Twoja mapka bardzo mi się podoba i może kiedyś zainsiruję się nia:-) Śliczne kolejne prace a te dziewczynki są urocze. Nie umiałabym wybrać tej jednej jedynej bo obie zachwycają swoją delikatnością i urodą. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agniesiu:) Dziękuję i mocno ściskam!

      Usuń
  13. Witam cię Ewuś bardzo serdecznie. A co do kartek są przecudowne bo jak to kto mógłby takie zrobić TYLKO TY Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Arletko, bardzo dziękuję:)))

      Usuń
  14. Bardzo mi sie podoba Pani interpretacja Pani Ewo, usciski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest mi bardzo miło:) Uściski!

      Usuń
  15. Śliczne karteczki i fajnie ujęłaś motyw drewna. Hmm ciekawe co jest za drzwiami na drugiej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to co - sekretne miejsce:) Dziękuję Roksanko!

      Usuń
  16. Ewuniu obie kartki są śliczne, ale ta grafika na pierwszej jest cudna !!! to jest wydruk czy wycinałaś z gotowego arkusza ? no i w końcu moja kartka dotarła -:)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wydruk Marylko, grafika wyszukana na Pintereście.
      Dotarła karteczka, jeszcze raz serdecznie dziękuję i mocno ściskam:)

      Usuń
  17. Ewuś Twoje interpretacje kartek jak zwykle są piękne. A ja się zastanawiałam jak to zrobisz, żeby brąz nie przytłoczył i nie był "smutny" na kartkach dziecięcych :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Wyszukałam papier w jasnych odcieniach brązu, takich odrobinę słonecznych - cieszę się, że efekt się udał. Buziaki!

      Usuń
  18. Przepiękne interpretacje :) Urocze Panienki usadziłaś na tych karteczkach

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności ! Takie subtelne, stonowane ale nie bezbarwne. Wszystko pięknie ze sobą gra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Piękne karteczki Ewuniu wykonałaś. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Elżuniu, dziękuję i przesyłam uściski:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.