środa, 23 lutego 2022

Mini biblioteczka - Z daleka od zgiełku miasta

 

Serdecznie Was witam!

Dziś druga pozycja w mojej mini biblioteczce:) O pomyśle pisałam tutaj, tam też pokazałam pierwszą mini książeczkę. Z pasją tworzę kolejne maluchy i jak dotąd wcale mi się nie znudziło a wręcz przeciwnie - do głowy mi przychodzą kolejne pomysły. Wykorzystuję różne, nagromadzone przez lata materiały, stosuję też różne techniki. Nie wiem jeszcze ile książeczek powstanie, na razie moja fascynacja trwa.

Dzisiejsza książeczka nosi tytuł: "Home z daleka od zgiełku miasta". Jest jakby trochę o mnie bo sama uciekłam z miasta i jak dotąd nigdy tego nie żałowałam. 

Poszczególne strony albumiku to takie sielskie obrazki okraszone kilkoma hasłami. Na tło kart wykorzystałam ścinki ozdobnych papierków, takie ciut większe:) Głównym motywem są naklejki, których trochę mi zalega. Czasem kupuję je w Action po kilka złotych bo wnusia lubi z nich tworzyć. Wybiera zazwyczaj kwiatki, listki i zwierzątka a reszta leży. Oprócz naklejek użyłam też stempli (również z Action), które pokolorowałam markerami. Całość utrzymana jest w jasnej, sielskiej kolorystyce. Boki kart wycięłam ozdobnym wykrojnikiem tworząc jednocześnie kieszonki. W kieszonkach umieściłam tagi, jedną stronę ozdobiłam stempelkami a druga jest czysta więc można na niej coś zapisać. Wymiary są identyczne jak w pierwszej książeczce, kart również jest 10. Zapraszam do oglądania:)



















I obie książeczki razem:)
Ciekawa jestem, która książeczka bardziej Wam się spodobała?
Cieplutko pozdrawiam:)



48 komentarzy:

  1. Świetna! Doskonały pomysł, wspaniale zrealizowany! I temat dla mnie równie bliski, bo mieszkam za miastem z dala od zgiełku. Najbardziej zachwyciły mnie karty ze zwierzętami leśnymi na skraju lasu, w zgodzie z naturą, bo bardzo lubię i dzikie, i domowe zwierzaki.
    U mnie też nazbierało się mnóstwo przydasi- naklejek. Jeszcze do niedawna ozdabiałam nimi listy. Moja wnuczka raczej nie jest nimi zainteresowana. Wniosłam niektóre do pracy, ale są takie, których mi szkoda. Widzę co dzieci z tym robią, naklejają bez opamiętania( na zasadzie: jak jest to fest) a potem porzucają byle gdzie, często prosto do kosza.
    Podsuwasz kreatywne pomysły...i lada chwila wpadnę na własny pomysł, jak wykorzystać moje zbieractwo.
    Pozdrawiam serdecznie, Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pomyśleć to ze wszystkiego można wyczarować coś ciekawego:) Jestem ciekawa Izabelko co też fajnego wymyślisz. Bardzo Ci dziękuję za przemiły komentarz i mocno ściskam!

      Usuń
  2. Super pomysł i wspaniałe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny ciekawy albumik:) Każdy inny, więc ciężko powiedzieć, który lepszy. Ten taki bardziej sielski a ten poprzedni bardziej energetyczny.
    Pozdrawiam cieplutko Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że każdy kolejny będzie inny - właśnie taki efekt chcę uzyskać:)
      Dziękuję Gosiu za miłe odwiedziny i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  4. Czekałam na drugi tom. Jest równie pasjonujący jak pierwszy Ewuś i podobnie, bliski mojej duszy. Przeprowadzka na wieś była dla mnie bardzo dobrym posunięciem, a własny dom (nie blok) to spełnienie marzeń moich i mojej rodziny. Dlatego każda strona w Twojej ksiazeczce jest równiez moja stroną. Ewuś, jesteś wspaniała. Czatujesz tak piękne rzeczy, że aż...
    Co będzie w trzeciej? Już czekam:)))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, nawet nie wiesz jak mi miło:) Może nie będę zdradzać przedwcześnie ale kolejna książeczka już jest, wkrótce się pochwalę.
      Gorąco Cię pozdrawiam!

      Usuń
  5. wspaniały pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj gra Ci w tej duszy na całego :) brawo Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to się sam pomysł spodobał. Jest Ewciu super. Pięknie będą te książeczki wyglądać w Twojej biblioteczce. Podziwiam za ogrom pracy jaki w nie wkładasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To maluszki więc bardzo przyjemnie się je robi:) Dziękuję Aniu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ewuniu, ucieczka od zgiełku miasta to moje wielkie marzenie, więc ta książeczka mnie urzekła. Jest taka pełna spokoju, cichej radości i sielskości, że chwyta za serce.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to na wsi:) Marzenia się spełniają Małgosiu więc trzymam kciuki.
      Dziękuję i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  9. Ten album jest równie piękny jak poprzedni, a może nawet piękniejszy. Ale jest zupełnie inny. Jestem zaskoczona. I z przyjemnością obejrzę kolejny :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Mireczko, dziękuję:) Staram się, żeby każdy albumik był inny - o to właśnie chodzi. Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  10. Obie są piękne i różne od siebie- nie potrafię wskazać, która książeczka jest ładniejsza:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Bardzo bliska mi tematyka, zachwycające wykonanie.

    Buziaki Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy coś wspólnego:) Dziękuję Kasiu i także buziaki posyłam.

      Usuń
  12. Ciekawy pomysł i jeszcze ciekawsze wykonanie. Ja niestety z tych, co mieszkają w samym centrum miasta :(. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość życia spędziłam w centrum miasta więc tym bardziej doceniam to co teraz mam:) Dziękuję Karolinko i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  13. Patrzę, patrzę i zachwycam się, bo natura jest mi bardzo bliska. To coś dla mnie, ale nie potrafię wybrać, bo obie mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko, to bardzo miłe. Gorąco Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Ten album też jest piękny jak pierwszy. Jednak uwielbiam naturę i ten bardziej mi się podoba.Pomysł i wykonanie świetne. Powodzenia z dalszymi tomikami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tereniu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  15. Piękny i bardzo pomysłowy! Brawo Ewuniu! Jestem pod wrażeniem jak zawsze!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Alinko:) Dziękuję i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Pięknie Ewuniu i trafia w sedno! Świetne przesłania. Moje największe marzenie to przeprowadzić się nad morze, czy się spełni nie wiem, ale marzenia są piękne...
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba marzyć Justynko, od marzeń wszystko się zaczyna:) Dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  17. Fajny pomysł i świetne wykonanie. Obie książeczki bardzo ładne, każda w swoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Meggie i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. I to jest mój styl, dla coś fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie obie książeczki są świetne 🙂 podziwiam kunszt wykonania tego maleństwa!!!
    Serdeczności Ewuniu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i również pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  20. Nic, tylko podziwiać!!! Wykonane po mistrzowsku!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu obie sa tak piekne ze mi kopara opadla... to znaczy szczeka :) Ale cudny pomysl na te mini ksiazeczki. Tworz, tworz bo to naprawde swietna robota. Mi sie udalo ostatnio kupic te same naklejki w sklepie Action, super sa do ozdabiania kartek. Ostatnio pisze i rysuje na przemian. Czekam na kolejne ksiazeczki. Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że podoba Ci się mój pomysł na mini książeczki - bardzo przyjemnie się robi takie maluszki. Z naklejkami pewnie jeszcze coś stworzę bo trochę ich zostało. Dziękuję za ciepły komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Uwielbiam takie małe formy ..... świetne są Twoje książeczki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Danusiu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  23. O ja cię nie mogę stworzyłaś cudeńko👏👏👏😘😘💗

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.