środa, 2 marca 2022

Gelli Art - grafiki

 

Witam Was cieplutko.

Dziś chcę Wam pokazać kilka kolejnych grafik z albumu "Gelli Art". Jeszcze mi nie przeszło:) Wprawdzie na biurku królują teraz mini książeczki do mojej mini biblioteczki ale od czasu do czasu sięgam też po płytkę i sobie tworzę. Kończę również duży, haftowany obraz ale o tym napiszę w osobnym poście. To oczywiście nie wszystko - prowadzę kilka journali, jak zwykle równolegle. Korzystam z ostatnich chwil wolności bo wkrótce pochłonie mnie ogród. No i muszę czymś zająć głowę, żeby choć przez chwilę nie myśleć o tym co się wokół dzieje.

Zapraszam:)








Dziękuję za każde miłe odwiedziny i serdecznie Was pozdrawiam.


39 komentarzy:

  1. Piękne! Dziś najbardziej przykuły moją uwagę duże słoneczniki i imbryk:)
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jak zawsze cudne te Twoje grafiki. Teraz to rękodzieło to nas ratuje, przynajmniej mamy zajęta ręce i głowę, a teraz to zbawienie dla nas
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę tak samo, dobrze jest zająć czymś myśli choćby na chwilę.
      Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Witaj znowu Ewuniu. Przepiekne te prace jak zawsze, tyle serca i starannosci w to wkladasz. Ten pierwszy obrazek najbardziej mnie ujal. Ja tez staram sie oderwac od tego co sie dzieje na Ukrainie bo oszaleje. Jak ogladam wiadomosci to zaraz rycze. Pozdrawiam Cie Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie Kasiu, nie da się o tym spokojnie myśleć.
      Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam uściski:)

      Usuń
  4. Ewuniu, widzę ,że coraz więcej prac w tej technice , są piękne dla mnie to słoneczniki naj - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Tereniu, dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  5. Fantastyczne są te żelowe prace :) pierwsza wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze wszystkie grafiki są wyjątkowe i godne uwagi.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, jesteś kochana:) Buziaki!

      Usuń
  7. Ewuniu, właśnie się zastanawiałam kiedy pokażesz jakąś pracę w tej technice a tu proszę - jakbyś odgadła moje myśli. Podziwiam każdą z tych grafik, są naprawdę wyjątkowe.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Małgosiu i również mocno ściskam!

      Usuń
  8. Och! Piękne prace ale zachwycił mnie imbryk :) Wszystkiego dobrego życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agatko:) Dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  9. Pięknie to wszystko wygląda Ewuś - uczta dla duszy i oczu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jakież to jest piękne. Jesteś pracusiem, a ja jakoś nie mogę się ogarnąć. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To syndrom niespokojnych rąk, ostatnio coraz bardziej niespokojnych. Po prostu muszę coś robić a na wiosnę chyba jeszcze nie można liczyć.
      Dziękuję Janeczko za ciepłe słowa i przesyłam uściski:)

      Usuń
  11. Niezmiennie podziwiam, nie potrafię malować, ale zawsze zachwycały mnie piękne obrazy, a Twoje właśnie do nich sie zaliczają:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, jesteś kochana:) Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ewuniu podziwiam Ciebie bardzo - tyle projektów jednocześnie. Uwielbiam Twoje prace w tej technice. Zawsze bardzo ciekawy efekt osiągasz. Cudnie!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko. Dziękuję za ciepłe słowa i także buziaki posyłam:)

      Usuń
  13. Bardzo podobają mi się Twoje grafiki Ewuniu. Tłumaczyłaś mi na czym to polega, ale nadal nie nie wiem, nie rozumiem:) Jesteś jedyna w tej dziedzinie twórczej i niech tak zostanie! Pięknie wyglądają kwiaty, a imbryk jak lampa Aladyna. Można sobie wyobrazić tamten, baśniowy świat:)
    Buziaczki dla Ciebie kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w Polsce to mało popularna technika. Mnie się bardzo podoba, to jedna z moich ulubionych bo daje niesamowite możliwości.
      Ślicznie dziękuję Anulko i mocno Cię ściskam:)

      Usuń
  14. Ciekawie Ci wszystkie wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu jak zwykle pięknie i kolorowo. I stylowo :) Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mireczko i równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Bardzo fajne prace, szczególnie pierwsza :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie Ewuniu!!!
    Serdeczności dla Ciebie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Prześliczne pracę pozdrawiam bardzo serdecznie 🤗🤗🤗💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Arletko i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Piękne prace! Najbardziej zachwyciły mnie te dwie ostatnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.