czwartek, 28 kwietnia 2022

Na roczek Szymonka

 

Witam Was serdecznie i w końcu na prawdę wiosennie!

Szału jeszcze nie ma ale pogoda wyraźnie się poprawiła więc ruszyłam w ogród. To oznacza oczywiście, że mam znacznie mniej czasu na relaks w pracowni. Powoli powstają kolejne mini książeczki ale dziś dla odmiany kartka, jedna z tych archiwalnych, których dotąd nie prezentowałam na blogu. Jest to prosty składaczek z okazji 1 urodzin małego Szymonka. Kartka powstała w roku 2020 więc Szymonek to dziś już prawdziwy mężczyzna:))) Mam nadzieję, że rośnie zdrowo i szczęśliwie. 

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:






Przed nami majówka więc życzę Wam kochani dużo słoneczka i wspaniałego wypoczynku.
Uściski dla wszystkich!



38 komentarzy:

  1. Super składaczek Ewuniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ja tez mam jeszcze kilka fotek prac których nie pokazywałam Tak czasem bywa. A kartka super Ci wyszła, świetny składaczek i świetnie ozdobiony. Ja mam zawsze z nimi problem co i ile na takim umieścić. Widać z tego że kartki to nie moja bajka. Nigdy się tych warstwowych nie nauczyłam i już się chyba nie nauczę, za stara już jestem. Ale widzę że zawijaski to Ty lubisz od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prosty składaczek Aniu, czasami lubię zrobić coś przestrzennego. A zawijaski uwielbiam, mam wrażenie, że dodają lekkości każdej kompozycji:) Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny składaczek Ewciu, a solenizant to prawie róweisnik mojej córki :) czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj leci Aguś:) Gdy spojrzałam na datę na kartce to sama byłam zdziwiona. Dziękuję!

      Usuń
  4. Rozbawiłaś mnie Ewuś taką "świeżutką" pracą:) Ale muszę przyznać, że karteczka bardzo ładna.
    Ps. Też mnie ciągnie do buszowania w ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więcej takich "świeżynek", teraz się przydadzą bo wolny czas spędzam w ogrodzie. Trzeba nadrobić zimną wiosnę:) Uściski Gosiu.

      Usuń
  5. Prześliczna karteczka, szczególnie podziwiam składaczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu. Ślicznie dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  6. Karteczka przezabawna,świetna grafika .Dorosły Szymon chyba jest wzruszony jak patrzy na swoją roczną karteczkę.
    Serdeczne uściski i miłej pracy w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymonek taki dorosły to jeszcze nie jest Elżuniu, w listopadzie skończy dopiero 3 latka:) Mam jednak nadzieję, że będzie to miła pamiątka. Serdecznie dziękuję i przesyłam wiosenne pozdrowienia.

      Usuń
  7. Ale super kartka Ewuniu! Ten bobas jest słodki :)). Fajną ma buźkę, taką radosną! Jeju, aż dwa razy sprawdzałam, czy na pewno dobrze przeczytałam, w którym roku kartka powstała :)). Piękna, sentymentalna praca. Ewuniu Tobie również życzę udanej majówki!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko i również buziaki posyłam:)

      Usuń
  8. Super karteczka , zawsze będzie pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka cudownie kolorowa i zabawna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo! I jest Szymonek - jutro u nas będzie :) Pozdrawiam Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, to przesyłam buziaki dla Szymonka i dla Was oczywiście również:)

      Usuń
  11. Cudna Ewuś! Ja podobnie jak Ania "nie czuje składaczków", ale podziwiam zawsze:)))
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem ich wielką fanką ale czasem lubię poeksperymentować:) Dziękuję Izabelko i mocno ściskam!

      Usuń
  12. Ewuniu, urocza dziecięca karteczka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu jaką słodką kartkę popełniłaś! I jeszcze w niebieskościach i z tym brzdącem z dwoma ząbkami :)
    Życzę spokojnego i udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  14. Urocza kartka na roczek. Bobas wywołuje uśmiech na twarzy ;-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj jaki zabytek Ewuniu wygrzebałaś. Karteczka piękna i super skomponowana🤩 Ja też w ogrodzie ciągle próbuje coś zdziałać, choć ciężko mi to idzie. Dziś planuje truskawki przesadzić. Trochę późno ale pogoda ciągle kiepska i zeszło. Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas prawdziwe lato! Aż trudno uwierzyć, że zrobiło się tak ciepło. Dziękuję Agniesiu za miły komentarz i buziaki posyłam:)

      Usuń
  16. Ten berbeć na karteczce jest fantastyczny. Aż sama się uśmiechnęłam na jego widok. Pogoda powoli robi się wiosenna, więc pewnie sporo czasu będziesz spędzać w swoim ogródku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Karolinko, w domu tylko jem i śpię:))) Dziękuję za ciepłe słowa i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  17. Karteczka jest cudowna 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.