środa, 20 kwietnia 2022

Mini biblioteczka - "Bajkowy las"

 

Serdecznie witam!

Pogoda wciąż nieciekawa i nie nastraja zbyt optymistycznie dlatego dziś proponuję coś lekkiego i mam nadzieję przyjemnego w odbiorze. Jak się domyślacie, będzie to kolejna (szósta) mini książeczka z mojej mini biblioteczki. "Bajkowy las" to magiczne miejsce w którym wszystkie stworzonka mieszkają w maleńkich, kolorowych, grzybkowych domkach. Świetnie się bawiłam przy tworzeniu tej książeczki, taka miła odskocznia od wszystkich poważnych tematów tego świata.

Tło kart wewnętrznych powstało z resztek papierów pozostałych po albumie "Pod opieką aniołów". Pomysły na grzybkowe domki wyszukałam sobie na Pintereście i pokolorowałam markerami. Coraz bardziej zaprzyjaźniam się z markerami i coraz bardziej mi się to podoba:) Co prawda większość moich markerów kupiłam za niewielkie pieniądze w Action ale i tak fajnie mi się nimi maluje. Pozostałe elementy "wystroju" kart to kolorowane stempelki z mojego zbioru. To chyba tyle na temat, reszta na zdjęciach. Zapraszam Was na spacer po bajkowym lesie:)
















I jak Wam się podobało?
Na koniec wszystkie prezentowane już mini książeczki razem:

Pozdrawiam cieplutko!



43 komentarze:

  1. Cudna, Bardzo mi się podoba. Tytuł bardzo pasujący, bo las bardzo piękny, bajkowy, a te grzybki.... CUDO. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko, bardzo mi miło. Uściski posyłam:)

      Usuń
  2. Ewuniu, cudowna książeczka, te grzybkowe domki są niesamowite. Jakby z najpiękniejszej baśni przeniesione. I jak pięknie je pokolorowałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Niesamowicie piękne, baśniowe naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co Ewa chyba ta książeczka najbardziej mi się podoba z wszystkich Twoich dotychczasowych. Te kolorowe grzybki są wprost genialne a ich kolorowanie świetne!! Przede wszystkim cieszę się że przy tworzeniu tej książeczki dobrze się bawiłaś, Chyba właśnie o to chodzi w tym naszym rękodziele żeby robić to co sprawia nam przyjemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi Aniu:) Dziękuję za serdeczny komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  5. Trafiłaś w dziesiątkę! Bo przecież ja i domki i grzybki lubię:) A do tego pachnie mi tu trochę "Alicją w krainie czarów"! Oj, chyba to będzie moja ulubiona część z Twojej mini biblioteczki:))) I te kolory!!! Jestem bardzo, bardzo na "TAK":)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Gosiu, że Ty i domki to zgrany duet:) Cieszę się ogromnie z tak miłego przyjęcia mojej mini książeczki. Buziaki!

      Usuń
  6. Ślicznie Ewuniu. Super kolorujesz, a do tego fajna rymowanka - cud miód.:) Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Moje kolorowanie jest jeszcze trochę prymitywne ale wciąż ćwiczę:) Uściski.

      Usuń
  7. Wszystkie książeczki są piękne ale bajkowa jest numer jeden .Cudne kolorowe grzybki-przepiękna grafika."Pokolorowałaś" ten ponury dzień jaki jest u mnie -dzięki !
    W tym smutnym czasie koniecznie trzeba uciekać myślami do takich bajkowych ,kolorowych tematów .
    Gorące uściski przesyłam i czekam na wycieczkę po Twoim wiosennym ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elżuniu, że choć troszkę ubarwiłam ten ponury dzień. Może w końcu i dla nas słoneczko zaświeci:) Kolejne ogrodowe zdjęcia będą jak tylko pojawi się coś nowego. Z tego zimna rośliny chyba pozasypiały.
      Dziękuję za ciepłe słowa i mocno ściskam!

      Usuń
  8. Ewuś, kolejny tomik bardzo mi się podoba. Te grzybki są śliczne. Ostatnio były w mojej szkole częstym motywem, bo dzieci brały udział w konkursie plastycznym - ...krasnoludki są na świecie:))) I grzybkowe domki były na co drugiej pracy:)
    Ewuś, ja też markerami z Actiona maluję. Jedynie cieliste i szarości mam z Winsor & Newton. Ostatnio jestem pod wrażeniem nowej partii actionowych markerów bo zmienili szeroką końcówkę na pędzelkową - rewelacja.
    Co będzie w siódmym tomiku? Nie mogę się doczekać:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję różne markery z Action, nie są idealne ale do mojego malowania wystarczą. Podobnie jak Ty mam kilka Winsorów, głównie do malowania skóry:)
      Cieszę się bardzo, że albumik Ci się spodobał. A temat siódmego - już wkrótce:)))
      Miłego weekendu Izabelko!

      Usuń
  9. Cudny jest ten albumik tak jak świat dziecka. Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam cały zestaw albumikow jest przecudny

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam Ewuniu, że już żaden albumik nie skradnie mi serca tak mocno jak aniołkowy, ale myliłam się :)). Grzyby to mój numer jeden!!! PRZEEEEEPIĘKNY, BAJECZNY, CUDO!!! I są moje ukochane muchomory :)). Idę jeszcze raz obejrzeć :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:) Dziękuję Justynko i również buziaki posyłam!

      Usuń
  12. Ale fajny, jak album o Żwirku i Muchomorku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bajkowy las a o grzybach są cudowne. Ślicznie pomalowane i piękne kompozycje.
    Uwielbiam las i zbierać grzyby ( ale muchomorków nie zbieram ). Śliczne są Twoje albumy wszystkie a ten z grzybkami jest naj... Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zbierać grzyby:) Dziękuję Tereniu za ciepły komentarz. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  14. Las jak u Smerfów :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajkowy - naprawdę :) Pozdrawiam Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chwilę poczułam się dużo młodsza:))) Uściski Gabrysiu!

      Usuń
  16. Bajkowy las jest przepiękny! Mam słabość do takich grzybkowych domków. Dopełnieniem jest wspaniała roślinność wokół nich, którą wyczarowałaś! Wspaniała książeczka!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Izabelko i bardzo dziękuję za serdeczny komentarz. Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Piękna i bogata praca...tyle włożonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy dużo ale było bardzo przyjemnie:) Dziękuję Elu!

      Usuń
  18. Przepiękna książeczka Ci wyszła. Bardzo mi się podoba to, jak wszystko ze sobą zostało skomponowane. A w szczególności - dobór kolorów. Aż mi się zaczęła układać w głowie historia, jaką mogłaby w sobie skrywać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa tej historii:)
      Dziękuję Karolinko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. To nie książeczka, a całe tomisko;) ale cudne- podziwiam niezmiennie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Książeczka jest taka sama jak wszystkie poprzednie - 10 kartek:)
      Serdeczności!

      Usuń
  20. Piękne, aż miło popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Ewuniu stworzyłaś kolejne cudo! Energetyczne i pięknie wyeksponone domki leśne przyciągają uwagę i przyklejają uśmiech na buzi. Tego nie da się przeoczyć. Zachwycająca kolekcja powstaje. Czekam na kolejny mini albumik z niecierpliwością. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, bardzo mi miło, że Ci się podoba. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  22. Prześliczny! Ten i aniołkowy to moje dwa ulubione :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Mireczko i również serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.