niedziela, 29 czerwca 2014

Magiczny ogród

Witajcie kochani!
Dziś zapraszam Was do magicznego ogrodu. Jest opuszczony, zaniedbany, zarośnięty i dziki. Jego magia tkwi w naturze, wciąż żyje i emanuje swoim dzikim pięknem. Tuż przy ziemi, gdzie nie docierają słoneczne promienie dominują szarości. W poszukiwaniu światła pędy przedzierają się przez gęstwinę i wędrują coraz wyżej a kwiaty nabierają słonecznych barw. Wokół bladego światła starej latarni krążą świetliki a na dużym liściu przysiadł błękitny motyl.
To moja inspiracja tematem "Magiczne ogrody" na blogu  http://123scrapujty.blogspot.com/2014/06/wyzwanie41-magiczne-ogrody.html.
Zgłaszam ją również na wyzwanie "L jak listki" tutaj: http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-13-l-jak-listki.html.
A jak Wam się podoba mój magiczny ogród?
Życzę wszystkim magicznej niedzieli!

74 komentarze:

  1. Wygląda jak mój :-) Tylko u mnie więcej chwastów, bo nie miałam ostatnio zbyt wiele czasu dla niego :-( Piękna , nastrojowa kompozycja kwiatowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dobre Ewinko, rozbawiłaś mnie!
      Bardzo Ci dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Prawdziwie magiczny wręcz tajemniczy ogród. Świetna kompozycja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, to miłe. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Bardzo magiczny ten ogród. I wcale nie wygląda jak opuszczony! Powiedziałbym raczej, że dopieszczony i stworzony na ogród z bajki! Pozdrowienia! Miłej niedzieli Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, chyba jest zbyt porządny. Ale w bajce wszystko jest możliwe. To tylko wytwór mojej wyobraźni.
      Dziękuję Andrzejku i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ta latarenka dodaje uroku i rzeczywiscie swiat staj sie magiczny :) Uwielbiam Twoje prace Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Szymciu! Ślicznie dziękuję i przesyłam buziaki.

      Usuń
  5. Fantastyczna karteczka i cudna latarenka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Jak zawsze bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam z deszczowej Wielkopolski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. U nas cały dzień było słonecznie i gorąco ale teraz zbliża się jakaś burza. Pewnie popada.
      Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  7. Ewuniu jesteś specjalistką od ogrodów... więc i ten papierowy wyszedł piękny, magiczny i energetyczny :) Piękna intrygująca kompozycja i te kolorki... super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu. Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach, skusił mnie właśnie ten ogrodowy temat.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ale, super, sama kartka jest śliczna, ale ten opis do tego... aż się poczułam jakbym sama była w tym magicznym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Lidziu! Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Tak Ewuniu ogród magiczny i tajemniczy! Wspaniale przedstawiłaś noc w ogrodzie,a świetliki bardzo mi się spodobały.Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Grażynko! Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  10. Jest przepiękny ten dziki, tajemniczy ogród. :)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katarynko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ogród niesamowicie magiczny. Wspaniała interpretacja tematu. Wszystko cudownie obmyślone, zaplanowane i perfekcyjnie zrealizowane. Jednym słowem zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję!!! Przesyłam buziaki.

      Usuń
  12. Ogród wspaniały- bogactwo kwiatów zachwyca :) Podoba mi się również opis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Asterku. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  13. EWuniu z uwag na kompletny brak czasu , powiem dziś krótko Ogród jest CUDOWNY !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  14. Może on "dziki", ale jakże piękny.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu. Myślę, że właśnie ta dzika natura jest najpiękniejsza. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Pięknie opisałaś ten ogród:) Karteczka idealnie go przedstawia:)
    Ten opis pasuje do mojego, rozczochranego ogrodu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz Anusiu magiczny ogród!
      Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Wspaniała kartka, przepych i ta "dzikość" wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Dziękuję Natalko i przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Piękna dzikość ogrodu. Swietnie opisana i karteczka wspaniale to pokazuje. Kwiatki przepiękne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu. Przesyłam gorące pozdrowienia.

      Usuń
  18. Ewcia! Słów brakuje! faktycznie magiczny, bajkowy. Fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, to bardzo miłe. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ooo jak kolorowo! I ile elementów! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś pięknego! Ogród wygląda jak "żywy", ta latarnia robi wrażenie jakby na prawdę go rozświetlała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beatko, właśnie taki efekt chciałam uzyskać. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  21. Niczym wiszące ogrody Semiramidy! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to porównanie Emmo. Ślicznie dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  22. Śliczny ogród Ewa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ogród cudowny.Miłego popołudnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały cudowny magiczny ogród
    pomysł z latarnią jest fantastyczny:)
    Pozdrawiam Cię Ewuniu i życzę miłego popołudnia i wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu. Miło mi, że moja praca Ci się podoba. Tobie również życzę miłego popołudnia i wieczoru.

      Usuń
  25. Sporo się dzieje na Twojej kartce:-) Jak w "realu"! Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudna!!! Wspaniały, magiczny ogród!!! Bardzo mi się podoba!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Doniu! Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  27. Ewuniu, to że się podoba, to mało powiedziane :) Ogród, podobnie jak ten w realu, jest genialny i niesamowicie bajkowy. Karteczka jest mega. Życzę powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joluś, to baaardzo miłe. Przesyłam buziaki.

      Usuń
  28. Rzeczywiście magiczny ogród Ewo. I jeszcze oświetla go magiczna latarenka?! Ta urocza karteluszka, mogła być zrobiona tylko twoją magiczną ręką;) Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu, bardzo dziękuję!
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  29. Mnóstwo roślin nasadziłaś w swoim ogrodzie, kwiaty prześliczne a latarenka dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam z magicznego ogrodu.

      Usuń
  30. Kartka faktycznie jak z magicznego ogrodu, ale opis....bajka, poezja....piękna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudna praca! Świetny pomysł, piękna kompozycja. Wspaniała zabawa kolorami, która naprawdę daje uczucie tajemniczości. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu, jest mi bardzo miło. Ja również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  32. Przepiękna i bardzo ciekawa - trafnie napisałaś Magiczny Ogród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  33. Bardzo magicznie. Dziękuję za udział w kartkowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezwykle kwiatowa kartka! Wygląda jak zaczarowany ogród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  35. Magia tez pojega czasem na zaniedbaniu :). Bardzo fajna :) Dziękujemy za udział w wezwaniu 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.