wtorek, 21 października 2014

Czas na brąz

Witam wszystkich  cieplutko.
Październik pędzi jak zwariowany więc żeby nie dać się zaskoczyć postanowiłam skończyć wreszcie swoją propozycję na październikowe wyzwanie u Danutki. W tym miesiącu obowiązuje kolor brązowy. Kolor bardzo na czasie, w końcu to jeden z kolorów jesieni. Lubię brąz i jego liczne odcienie. Te zimne dodają elegancji a te ciepłe tworzą bardzo przytulny nastrój. Mam na myśli wnętrza. W naszym domu nie brakuje brązów. Nie noszę jednak brązowych ciuszków, jakoś nie czuję się w nich dobrze. No, może znalazłyby się jakieś buty czy torebka.
Wszystko wskazuje na to, że mamy szansę pobić wrześniowy rekord. Zajrzałam do Danusi i wyobraźcie sobie że są już zgłoszone 54 prace! Grzecznie więc odrobiłam lekcje wędrując po blogach koleżanek kolorystek. Obejrzałam ponad 50 prac i napisałam ponad 50 komentarzy. Mam lekki oczopląs i dziś już chyba nigdzie nie zajrzę. Ale widziałam takie cuda, że nie wiem czy powinnam pokazywać mój skromny koszyczek. Tak, tym razem zrobiłam po prostu koszyczek - oczywiście brązowy. Ostatnio mało wyplatam więc skorzystałam z okazji i tak oto powstał kolejny, pleciony tworek:
Jest brązowy z małym dodatkiem beżu. Zewnątrz pomalowałam go lakierem błyszczącym a w środku matowym co dało fajny kontrast. Mam nadzieję, że wszystkie warunki zostały spełnione i że choć troszkę Wam się spodoba.
Banerek do wyzwania:
Ślicznie dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz.
Miłego wieczoru!

142 komentarze:

  1. Ewuniu, mi się bardzo podoba. Jest delikatny i bardzo jesienny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. a ja znów wtyle nie wiem czy się wyrobię z tym brązowym kolorkiem ale ty Ewuniu piękny koszyczek wykonałąś tzrymam kciuki w wyzwaniu za ciebie bo znów piękność pokazujesz - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja trzymam kciuki Marysiu za Ciebie i mam nadzieję, że zdążysz!
      Bardzo Ci dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  3. Super koszyczek, bardzo mi się podoba ten kontrast lakierów, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu twoje plecionki zawsze mnie zachwycają. W swojej prostocie sa przepiekne. Bez udziwnień i z delikatnymi ozdobami zachwycaja niezmiennie. Zastanawiałam się nad tą róznica w kolorze wnętrza i zewnętrza, tak własnie byłam ciekawa jak go osiągnęłaś. wyszło świetnie I bardzo podoba mi sie pomysł z tym wykończeniem za pomocą kółek. Wygląda jak ażurek .
    Buziaczki i lece dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz Aniu sprawa jest banalnie prosta, tylko inny lakier. Cieszę się, że koszyczek Ci się podoba. Przesyłam uściski.

      Usuń
  5. Koszyczek pięknie się prezentuje, można już włożyć do niego jesienne owoce lub zrobić bukiet tez jesienny. Mnie się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo, pomyślę nad jakąś jesienną kompozycją do niego. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. I następny koszyk, zawsze porwie moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy, i jak solidnie , równiutko wykonany super,pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulko, to bardzo miłe. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  8. Śliczny koszyczek :) Pięknie wykonany :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ewuniu cudowny i jaki ciekawy kształt:)
    Perfekcyjnie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Twoje koszyczki, nieważne jakiej są maści, zawsze z ochotą patrzę i podziwiam. To co najprostsze, najlepiej się robi i ogląda. Nie przesadzasz z nadmiarem ozdób, i to jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Danusiu, jest mi bardzo miło. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. Baaaaaaaaaardzo ładny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny koszyczek! "Do twarzy" mu w tych kolorach jesieni :-))) Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. To takie wyzwanie bez konkurencji. Może i Ty przyłączysz się do nas?
      Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  13. Bardzo mi się ten koszyczek podoba,a ponieważ jestem zagorzałą fanką wszelkich koszyków,to podoba mi się podwójnie,a w prostocie jego urok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Lucy! Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  14. Koszyczek piękny w sam raz na jesienny bukiecik:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie pomyśleć o jakimś bukieciku do niego. Dziękuję Ewelinko i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  15. Oj! Skromność nie pozwala Ci się pochwalić. Koszyczek jest piękny!!! Te misternie wkomponowane kółeczka na górze to sam miód! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Majeczko! Dziękuję za ciepły komentarz i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  16. piękny- taki delikatny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszyk sie podoba.....ogromnie!! jest bardzo ciekawy, a ażur z kółeczek dodaje mu delikatności:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze podejście do takiego ażuru więc cieszę się Renatko, że Ci się podoba. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  18. Super ten Twój koszyczek! Sama muszę coś wymyśleć na kolorki u Danusi ale jeszcze nie mam pomysłu:) Narazie cały swoj czas poświęcam na robótki na kiermasz. I mam nadzieję że zdąrzę:) Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki Asiu, czasu zostało już niewiele. Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  19. Mnie również bardzo się podoba. Wygląda ciekawie z tymi kółeczkami. Mat z połyskiem także. A bukiecik, tak sądzę, że z róż wykonanych z jesiennych liści bardzo by pasował:) pozdrawiam cieplutko i podziwiam te blogowe wędrówki, to jednak bardzo męczące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł Anitko, może spróbuję. Dziękuję za miły komentarz i przesyłam uściski.

      Usuń
  20. Wow!!! Cudowny!!!!!!!!!!!! Ażurek z kółeczek nadaje mu lekkość.
    Pozdrawiam Ewo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  21. Uroczy koszyczek,bardzo,bardzo mi się podoba ♥ Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  22. Ewuniu, to przecież cudo! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tych umiejętności tworzenia z papierowej wikliny... Ja nawet rurek nie potrafię porządnie zwinąć... Śliczny koszyczek! Gratuluję! I pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu! Zwijanie trzeba poćwiczyć, z czasem przyjdzie samo. Przesyłam uściski.

      Usuń
  23. Śliczny! Jeszcze tak ładnie przyozdobiony, nie tylko kokardką, ale tymi kółeczkami wplecionymi w całość. Ja kocham brązy, to , oprócz żółtego, mój ulubiony kolor:)
    Sliczna praca. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Spodobał mi się pomysł z tymi kółeczkami więc pewnie jeszcze go wykorzystam. Przesyłam buziaki!

      Usuń
  24. Te kółeczka są niesamowite. I ten lekko beczułkowaty kształt - rewelacja. Po prostu - ślicznie Ci ten koszyczek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, to bardzo miłe. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  25. Ewuniu niedługo nie nadążysz odpisywać ,taka robi się kolejka i długo trzeba zjeżdżać w dół aby napisać komenta.
    No kochana u Ciebie wiadomo,że będzie wszystko perfecto,do tego pięknie i skromnie .Kosz śliczny,pięknie wypleciony i fajnie dodane to kółeczkowe szaleństwo.Wykończenie pierwsza klasa,ale nie dziwię się w końcu masz już niezły dorobek wyplatanek,to i tęka wprawniejsza.
    Buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wiesz Danusiu jaka to przyjemność czytać tak liczne i serdeczne komentarze. Po części to także Twoja zasługa! Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz i z ciekawością czekam na listopadowy kolorek. Przesyłam uściski.

      Usuń
  26. Piękny koszyczek :)
    A jesień niestety nieuchronnie robi się już ta nielubiana przeze mnie-smutna, szara, bez życia :(
    Dobrze, że kolorowe prace nie znikają wraz z liśćmi z drzew.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć Agnieszko, że zima coraz bliżej. Będziemy teraz odliczać czas do wiosny.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  27. No dała nam Danusia popalić z tymi komentarzami;))Nie żebym się skarżyła,bo to super,że mogę pooglądać takie cudne prace,ale czasu brak,a ja raczej nie lubię zostawiać komentarza na ,,odczep się''
    Ewa,Twój koszyczek jest śliczny.Może prosty,ale czy wartością pracy jest natłok dodatków,czy skomplikowana budowa?!Moim zdaniem nie.Tu nie chodzi o zrobienie czegoś dziwnego ,a pięknego i funkcjonalnego,a taki jest właśnie Twój koszyk;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ilonko, to co napisałaś jest bardzo miłe. Z komentarzami rzeczywiście nie mogę nadążyć ale radości z tego mnóstwo i wciąż poznaję nowe, inspirujące blogi.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  28. prezentuje się pięknie !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny koszyk :) Nie tylko kolor mnie zachwycił. Te ślimaczki przy wykończeniu są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Asterku! Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  30. Podobnie jak Ty dostaję oczopląsu od oglądania pięknych prac i w głowie mi się lasuje od pisania komentarzy. Na komentarze na swoim blogu już z braku czasu nie odpisuję. Bardo ładny wyplotłaś koszyczek. Podoba mi się taka wersja wikliny i postanowiłam się kiedyś tego nauczyć. Hee 'kiedyś'. Pozdrawiam cieplutko w ten słotny jesienny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to rozumiem Beatko, ja też mam sporo postanowień na "kiedyś". Czasu ciągle brakuje.
      Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  31. O Ewuniu, to jest kolejny cudny koszyczek, uwielbiam te Twoje plecionki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się koszyczek, a zwłaszcza ten kółeczkowy ażurek na górze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agatko. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  33. i mnie też się bardzo podoba :-)
    w pierwszej chwili myślałam,że to "wina" zdjęcia,a to z lakierami "zabawa" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę poeksperymentowałam. Bardzo dziękuję Jolu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  34. Wygląda świetnie, bardzo mi się podoba, góra wykonana bardzo ciekawie a ozdoba daje fajne wykończenie. Zlatujących liści nie zazdroszczę, ja mam 2 drzewa które gubią masę liści i patrzę na nie wilkiem a co dopiero cały ogród. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mam też sporo iglaków które jesienią nie śmiecą.
      Dziękuję Natalko za miły komentarz i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  35. Trzecie podejście do komentarza. Może bloger już nie zje kolejnego...
    Ewuniu, koszyczek jest śliczny. Te kółeczka dodały mu niezwykłego uroku. I bardzo ciekawie wygląda to połączenie lakierów - niezły patent na osiągnięcie odmiennego efektu.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beatko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  36. Cudny koszyczek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Doniu. Bardzo dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  37. Ewa, jak zwykle, koszyczek wręcz idealnie wypeleciony. Świetnie będą się w nim prezentować owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i na owoce. Dziękuję Kasiu i przesyłam uściski.

      Usuń
  38. Ewuniu Twoimi pracami zachwycam się za każdym razem:))) Nie przesadzasz z dodatkami, udziwnieniami - skromność i elegancja:) Zobaczyłam ten jesienny koszyczek i oczarował mnie:) Pięknie wypleciony, kształcik niesamowity, a to wykończenie jest prześliczne- takie ażurkowe, lekkie. Niesamowity efekt dało to połączenie lakierów.
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Kasiu. Serdecznie Ci dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  39. po prostu koszyczek.
    po prostu śliczny.

    ty nie bądź taka skromna ;-)
    jak będziesz robić warsztaty to ja się piszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dorotko. Miło mi to słyszeć ale chyba moje umiejętności są zbyt skromne żeby urządzać warsztaty. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. a co ja powiedziałam!?
      ja i z tych niby "skromnych" ;-D umiejętności, chętnie bym skorzystała

      jak na razie papierowa wiklina mnie pokonała...
      na razie... ;-)

      Usuń
  40. wspaniały koszyczek! wygląda niezwykle elegancko

    OdpowiedzUsuń
  41. urczy koszyczek :) bardzo fajny. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale piękny! i taki idealnie okrąglutki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje koszyki zachwycają, ten jest delikatny i stylowy,podoba mi się ogromnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honoratko i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  44. Przepiękny:) tak prosty w swojej formie a jednocześnie uroczy, to połączenie lakierów i śliczny wzorek z kółeczek i idealny kształt i perfekcja wykonania daje mu niesamowity urok,nie mogę wyjść z podziwu:)
    Ewuniu, to niesamowite spotkać taką osobę jak Ty i tak często gdy czytam twoje blogi czuję w tobie bratnią duszę, dlatego zechciej przyjąć ode mnie niespodziankę na moim blogu:)
    Serdeczne pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Joasiu. Twoje komentarze zawsze są wyjątkowe i sprawiają mi wiele radości. Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  45. Jesteś pierwszą osobą, wyplatającą koszyki, którą poznałam. Super koszyczek - przypomina dzieciństwo u babci, z którą chodziłam do lasu po jeżyny. Czysta klasyka broni się sama. Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. W Twoich wspomnieniach są zapewne wiklinowe koszyczki, mój jest tylko papierowy ale może troszkę przypomina wiklinę. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  46. Piękny ten Twój koszyczek. Świetna praca.
    Dzięki Danusi trafiam na ciekawe prace:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. witam po przerwie :)koszyczek śliczny trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelinko. Miło mi że koszyczek Ci się podoba. Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  48. Idealnie i pięknie wykończony koszyczek:) Wspaniała praca:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  49. Koszyczek pierwsza klasa, oj długo się przyglądałam, żeby wyczaić co to za wiklina.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście papierowa wiklina. Miło mi że Ci się podoba. Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  50. jaki śliczny koszyczek! dla mnie papierowa wiklina jest chyba zbyt skomplikowana, bo próbowałam ale to co uplotłam nadaje się do śmietnika, a nie do pokazywania :) a takie cuda można można z tego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trzeba troszkę cierpliwości i ćwiczeń, to nie jest takie trudne. Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  51. Rany, jak tu daleko do komentarza. Jechałam w dół tak długo, jak górnik do kopalni windą :) Koszyczek bardzo fajny, ślicznie wypleciony, cudnie wykończony. Niby prosty, ale jaja ta prostota elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ile radości z czytania tylu komentarzy! Bardzo dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  52. Bardzo piękny koszyczek, taki delikatny a zarazem elegancki i fajny pomysł z tymi lakierami, dają bardzo ciekawy efekt:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kamilko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  53. Śliczny koszyczek Ewuniu :) życzę powodzenia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Koszyk superowy i w dodatku z mojej ukochanej papierowej wikliny ! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu! Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  55. Twój koszyczek nie podoba mi się troszkę :(
    Podoba mi się OGROMNIE !!!!
    Jest przepiękny :)
    I te kółeczkowe wykończenie :) BOMBA !!!
    Pozdrowionka miłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło! Ślicznie dziękuję Angelo i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  56. Jak dla mnie jest cudowny i idealnie w moim kolorze pasowałby mi na komodę jest piękny i elegancki.Lubię takie stonowane przedmioty bez zbędnych ozdób, bo sam w sobie jest piękna ozdobą:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniczko! Witam Cię serdecznie wśród obserwatorów i przesyłam uściski.

      Usuń
  57. Śliczne wykonanie koszyczka :) taki co w sobie coś ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe - dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  58. Przepiękny koszyczek :) przydałby się u mnie w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Rewelacyjny koszyczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.