sobota, 18 października 2014

Na urodziny

Witajcie kochani.
Dzisiaj pokażę Wam karteczkę, którą zrobiłam z okazji urodzin pewnej pani. Z informacji które dostałam wynika, że jest to wspaniała, niezwykle energetyczna i aktywna osoba. Lubi otaczać się pięknem i wyjątkowymi ludźmi. Zadanie trudne, mam nadzieję, że życzenia w takiej formie sprawią jej odrobinę radości. Użyłam kolorów intensywnych i zdecydowanych - czysta czerwień róż i złote dodatki. Starałam się, żeby było energetycznie i elegancko. Czy mi się udało? Oceńcie proszę sami.
Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam udanego, koniecznie słonecznego weekendu.

57 komentarzy:

  1. Ewuniu, po tym co napisałaś o tej osóbce, chyba nikt nie ma wątpliwości, że z powierzonego Ci zadania, wywiązałaś się znakomicie. Karteczka jest piękna, te różyczki, jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, to bardzo miłe. Przesyłam buziaczki.

      Usuń
  2. Dla takiej osóbki karteczka wręcz idealna! Lubię połączenie szarości z różnymi kolorkami.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Mam nadzieję, że kartka się spodoba. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu, cudna, a te kolorki są fantastyczne! Piękna i bardzo energetyczna , ach już zazdroszczę osobie, która ją dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Lidziu! Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Karteczka jest cudowna, bardzo energetyczna i ciepła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuniu. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wspaniała karteczka Ewuniu, prześliczna, myślę, ze energicznej Pani na pewno się spodoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Justynko. Ja również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu te Twoje kartki są niesamowite, przepiekne. Ale powiem Ci że ta jest wyjatkowa dla wyjatkowej osoby . Faktycznie bardzo energetyczna. I strasznie mi sie spodobało wieczkoo z pudełeczka.
    Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Aniu kochana, bardzo mi miło! Tobie też życzę słonecznego weekendu.

      Usuń
  7. Pięknie ożywiły tło te żółte i czerwone elementy :-))) Bardzo elegancka ,energetyczna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewinko. Są tam też złote elementy tylko na zdjęciu trudno to odpowiednio pokazać. Przesyłam uściski.

      Usuń
  8. Śliczna! Piękna, oryginalna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca Ewuniu- zainteresowanej powinna się spodobać ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Jadziu. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jest wspaniała. W sam raz dla żywiołowej, wesołej osoby. Nawet dla smutasa była by dobra, bo patrząc na nią, sama buzia się uśmiecha :)
    Pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie! Bardzo dziękuję Ewuniu i życzę Ci miłego weekendu.

      Usuń
  11. Piękna kartka Ewuniu! Wspaniale wyglądają te różyczki. Pewna Pani na pewno będzie zachwycona i oczarowana! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło Andrzejku. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  12. Przepiękny komplet w zdecydowanych kolorach :) Róże wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka i pudełeczko. Na pewno Pani będzie z niej bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Milenko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ewa, piękna karteczka. Bardzo lubię czerwień. ożywia całość, dodaje życia, ciepła. Karteczka w moich klimatach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Kasiu. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Jej! Jest niesamowita! Te róże ze złotem wyglądają przecudnie! Pani na pewno się zachwyciła:) Pozdrawiam Ewunia z UK.
    p.s.Sweter ukończyłam w dniu wyjazdu:) Anetka zachwycona, chociaż lekko zbyt długie rękawy. Ale ostatecznie jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam Aniu że sobie poradzisz z tym sweterkiem!
      Miło mi że kartka Ci się podoba. Dziękuję i przesyłam cieplutkie pozdrowienia dla całej rodzinki.

      Usuń
  16. Przepięknie dobrałaś kolorysztyke a te czerwone róże Ewuniu powalają wszystkie elementy - taka jest śliczna - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jak najbardziej energetyczna:) Cieplutkie pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  18. Ewunia, karteczka jest cudowna przecież wiesz :-). Ja ciągle się w nią (i tę drugą też) wpatruję, a już wkrótce karteczka leci do Poznania :-)
    Jeszcze raz serdecznie dziękuje i ślę moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Beatko, że i mamie się spodoba. Bardzo Ci dziękuję i też przesyłam buziaczki.

      Usuń
  19. Śliczna karteczka! Na pewno się spodoba :-) Na kwiatki jak zwykle nie mogę się napatrzeć ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  20. kartka jest tek energetyczna, że przebije nawet najenergiczniejszą osobę. Ślicznie skomponowana i te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Bardzo ładna karteczka, każda Pani byłaby zadowolona z takiego prezentu:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle pięknie, te kwiatki wyszły oszałamiająco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Honoratko i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  23. i wyszło pięknie, energetycznie i elegancko :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Cudowna karteczka:) Te czerwone różyczki zwijasz na igle do guillingu czy w palcach? Bo ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu! Różyczki zwijam na igle a forma jest z wykrojnika. Przesyłam uściski.

      Usuń
  25. Wspaniala. Na pewni sie spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewuś przecudowna twoja karteczka kolorki intensywne bardzo mi się podobają a kompozycja katowa super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna praca w żywych intensywnych kolorach :) super!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewelinko. Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  28. Zdecydowanie zamierzony efekt osiągnęłaś :-) jest bardzo energetycznie dzięki wspaniałym czerwonym różyczkom i elegancko poprzez wybrane przez Ciebie tło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, to bardzo miłe. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.