wtorek, 21 lutego 2017

Niezwykły album

Witam Was kochani serdecznie i ciepło.
Dziś opowiem Wam o niezwykłym przedsięwzięciu naszej blogowej koleżanki Jadzi z bloga "Sercem tworzone". Jadzia postanowiła stworzyć niezwykły album. O stworzenie stron do tego albumu poprosiła swoich znajomych na blogu klik. Każda strona ma być formatu A4, zawierać zdjęcie autorki oraz krótką dedykację lub kilka słów napisanych na pamiątkę. Reszta dekoracji jest dowolna. Z tych właśnie stron powstanie jedyny w swoim rodzaju, pamiątkowy album. Wiem, że wiele osób zadeklarowało chęć przyłączenia się do zabawy a pierwsze karty dotarły już do autorki. Jeśli ktoś z Was miałby ochotę wykonać swoją stronę do tego albumu to wystarczy kliknąć tutaj aby poznać więcej szczegółów.
Niedawno pokazałam na blogu segregator z bukietem róż. Ten segregator bardzo się Jadzi spodobał więc na jej prośbę zrobiłam podobny. Wybrałam największy jaki udało mi się znaleźć, żeby pomieścił jak najwięcej pamiątkowych kart. Na okładce znalazły się podobne jak poprzednio różyczki, które zrobiłam z bibuły, podobna jest też kolorystyka. Nowością jest tło - wykorzystałam tu prawdziwe, zasuszone gałązki jałowca z mojego ogrodu.
Segregator jest już u Jadzi. Dołączyłam też swoją pamiątkową, art journalową kartę, która prezentuje się tak:
Na koniec pragnę się pochwalić. Miałam ogromne szczęście i wygrałam Candy u Basi Wójcik z bloga "Pięć pór roku". Nagrodą jest przepiękny obraz namalowany przez Basię. To irysy. Trudno opisać słowami jego urodę, zobaczcie sami:
Oprócz podpisu autorki na odwrocie jest też osobista dedykacja.  Jestem nim zachwycona.
Jeszcze raz Basieńko pięknie dziękuję!
Dziś już się żegnam i cieplutko pozdrawiam wszystkich zaglądających w moje skromne progi.

60 komentarzy:

  1. Ewciu, pięknie ozdobiłaś segregator. Podoba mi się Twoja karta - wpis do albumu, Jadzia będzie miała świetną pamiątkę. No i gratuluję wygranej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, cudna okładka segregatora - uwielbiam takie ciepłe kolorki.
    Karta albumu zachwyca - piękna kompozycja!
    No i śliczny obraz dostałaś.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Iwonko za ciepłe słowa. Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  3. Wspaniała ta okladka, podziwiałam juz u Jadzi, cuuudo, wspaniały wpis, gratuluje wygranej obraz jest cuuudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Ja też jestem zachwycona obrazem od Basi.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ewuniu ciągle zachwycasz,tak oglądam szczegóły i wzdycham z zachwytu,zrobiłaś cudną okładkę segregatora ,delikatna w kolorach ,po prostu piękna.
    Art journalową kartą też się zachwycam :)
    Gratuluję wygranej u Basi,obraz dostałaś piękny,to wspaniała pamiątka:)
    Serdeczności zostawiam dla Ciebie Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, ślicznie dziękuję!
      Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  5. Ewuniu, coś pięknego, okładka albumu zachwyciła mnie swoimi energetycznymi kolorami i przepięknie zmediowanym tłem, wielki kunszt a Twoja karta pamiątkowa wyśmienicie przemyślana i zaprojektowana i w końcu widzę na zdjęciu jak elegancką i piękną jesteś Kobietą. Gratuluję wygranej, obraz zasługuje na pochwały - jest cudowny.
    Przesyłam ciepłe i serdeczne uściski :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydziłam się Halinko ale to bardzo miłe - dziękuję. Nie miałam odpowiedniego zdjęcia więc musiałam sobie po prostu wydrukować. Jakość nie jest najlepsza ale do takiej kompozycji chyba pasuje.
      Ja też przesyłam serdeczne uściski.

      Usuń
  6. Segregator dla Jadzi jest bajeczny! Wszystkie elementy doskonale dobrane i skomponowane :)
    Gratuluję wygranych irysów i kwiatków z foamiranu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko. Już wiem o kwiatkach od Marylki - prawdziwa ze mnie szczęściara.
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewuś najdroższa, jeszcze raz dziękuję za segregator- jest zachwycający. Nie mogę oczu od niego oderwać. <3 Gratuluję wygranej u Basi- cudowne irysy :) Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Jadziu! Mam nadzieję, że to będzie bardzo gruby segregator i najpiękniejszy album. Mocno ściskam.

      Usuń
  8. O raju, jestem pod wrażeniem ! Jadziu, Ty szczęsciaro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very beautiful, Ewa! Warm greetings from Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lindo i pozdrawiam z zimowej wciąż jeszcze Polski!

      Usuń
  10. Ewuniu, Twoja kartka jest super, ja też wysłałam już swoją.
    Okładkę wykonałaś przepiękną.
    Cieszę się, że obraz będzie mieszkał z Wami a szczególnie, że wśród książek.
    Dziękuję za miłe słowa Tobie i Koleżankom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję Basiu. Obraz w bibliotece wygląda przepięknie, jest prawdziwą ozdobą. Dziękuję też za serdeczny komentarz i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. Ewuniu, gratuluję wygranego Candy, a Twoje prace podziwiałam u Jadzi, mega piękne. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  12. Swietna karta! Taki album będzie niesamowitą pamiątką, jedyną i niepowtarzalną:) Ewuniu, róże na segregatorze są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! To zwykłe, skręcane z bibuły róże, bardzo łatwo się je robi. Buziaczki!

      Usuń
  13. Ewuniu! Segregator Jest jak zawsze arcydziełem, Karta do albumu jest też piękna, Gratuluję Ci też wygranej w Candy i pięknej Nagrody - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewcia już podziwiałam u Jadzi ten album ,jest cudny,normalnie można paść z wrażenia jak pięknie mediujesz .A jak świetnie wszystko rozmieściłaś na karcie,wszystko takie przemyślane i dobrane .
    Gratuluję ślicznego obrazu od Basi,kwiaty są przepiękne.
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Danusiu, serdecznie dziękuję! Ja również ściskam Cię bardzo mocno.

      Usuń
  15. Ewuniu...patrzę, podziwiam i prawdę mówiąc brakuje mi słów by opisać to co widzę. Dla mnie jesteś mistrzynią i to przez duże M.
    Kochana Ty powinnaś jakieś kursy prowadzić, bo to co czarują Twoje ręce i serce jest przecudne (jakby co to ja jestem pierwsza na liście chętnych):)
    Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko! Sama wciąż się uczę ale o kursiku rzeczywiście myślę tylko czasu wciąż mało. Powoli powstaje więc za jakiś czas opublikuję.
      Przesyłam buziaki.

      Usuń
  16. Ewuniu! Podziwiam każdy detal Twojej pracy. Zarówno segregator jak i karta do albumu budzą zachwyt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ewuniu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  17. Ewo zarówno album jak i Twój wpis budzi mój podziw. Wszystko dopracowane w każdym szczególe. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Adrianno, to bardzo miłe. Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  18. Trwam w zachwycie.. Toż to małe arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace,bardzo bogate,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewuniu, podziwiałam już segregator u Jadzi i napatrzyć się nie mogłam. Jesteś mistrzynią w tym co robisz i potrafisz zaczarować odbiorcę Twojej sztuki. Aż się cieszę, że i moja karta będzie w taki segregatorze.
    Twój wpis też jest wspaniały (masz piękny uśmiech i od razu widać, że kochasz kwiaty).
    Gratuluję wygrania Basieńkowych irysów i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Małgosiu, dziękuję za wszystkie ciepłe słowa. Kwiaty rzeczywiście kocham a moją największą pasją jest ogród.
      Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń
  21. Ewuniu cudo to chyba troche za mało powiedziane. Strasznie lubie Twoje mediowe prace. Jest w nich tyle serca, energii i niepowtarzalnego uroku. Mogłabym na nie patrzec bezustannie i wpatrywac sie w każdy szczegoł.. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt Haniu, dziękuję z całego serca i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  22. Jestem oczarowana, mediowa praca zachwyca, kompozycją, wykonaniem, tematyką . Mogę tylko podziwiać. Twórz zatem Ewuniu a ja będą wciąż oglądać z rozdziawiona buzią. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starać Eluś, obiecuję. Dla takich komentarzy warto!
      Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  23. Po raz kolejny zachwycam się mediową kompozycja- ależ to jest piękne! Różyczki i jałowiec - cuda, cuda! I niesamowita jest karta art journalowa, fantastycznie umieściłaś swoje zdjęcie! I co ja widzę? La linea? :)
    Wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki żarcik jako symbol rysunku. Starałam się co nieco zdefiniować własną osobę - ogród, obrazy, grafika itp. Miała być jeszcze paleta z farbami ale nie udało mi się wkomponować.
      Dziękuję Beatko za przemiły komentarz i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Ewuniu po raz kolejny sie zachwycam, mediowanie wychodzi Ci przepięknie!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, jest mi bardzo miło. Ja również pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

      Usuń
  25. ewuniu widziałam u Jadzi, kochana mediowanie to Twoje drugie imię :**
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewko segregator wspaniały karta art journalowa prześwietna tylko podziwiać moje gratulacje z wygranej obraz cudowny pozdrawiam cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko za ciepłe słowa. Miłego weekendu kochana!

      Usuń
  27. Nie wiem, co bardziej mi się podoba - okładka segregatora, czy Twoja karta :) Rewelacja po prostu. Myślę, że będzie to niesamowita frajda dla obdarowanej mieć coś tak pieknego na półce. I gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że album Jadzi wypełni się pięknymi i wyjątkowymi kartami, cieszę się że mogłam pomóc. Dziękuję Madziu i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  28. Piękny jest ten bukiet. Nie wiem jak Ty to robisz ale efekt zawsze powoduje opadniecie szczeny;-)
    Gratuluję wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Gosiu, serdecznie dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  29. Kochana jestem po raz kolejny oczarowana,praca przecudna:))Gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  30. Uwielbiam Twoje mediowanie:)
    POzdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaciekawiłaś mnie pomysłem Jadzi...:)
    No i popadłam w zachwyt nad twoim mediowym segregatorem! :D
    No czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Mnie się pomysł też spodobał, może kiedyś i ja poproszę o takie karty. Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.