środa, 1 sierpnia 2018

Wymęczony składaczek :)

Witam Was kochani bardzo, bardzo ciepło!
Stęskniłam się za Wami i za naszym blogowym światkiem. Nie zaglądałam tu prawie dwa tygodnie ale i tak mam wrażenie, że to było o wiele dłużej. Na pewno ominęło mnie wiele wydarzeń i cała masa Waszych pięknych prac. Pomalutku postaram się nadrobić zaległości i poodwiedzać znajome blogi. Dziś zacznę od składaczka który miałam pokazać jeszcze w lipcu. To już 6 wyzwanie u Ewci. 
Na razie nie opuściłam żadnego więc i tym razem zabrałam się do pracy. Nowa forma jest prosta w wykonaniu i dość kreatywna więc miałam nadzieję, że składaczek powstanie szybciutko. Ale nie powstał. Znów mnie coś podkusiło i zaczęłam kombinować. Wymyśliłam sobie, że zrobię składaczek z pergaminu :) Już sobie wyobraziłam jak fajnie będą wyglądać prześwitujące ścianki i wytłoczone wzory. Zaprojektowałam sobie ścianki i zabrałam się do wytłaczania wzoru. Wszystko szło dobrze do momentu złożenia, pergamin okazał się zbyt wiotki i mój składaczek wyglądał jak pijany :) Tak się kończy czasem nadmierne kombinowanie. Szkoda mi było jednak włożonej pracy więc kombinowałam dalej próbując usztywnić ścianki. Efekt końcowy daleki jest od pierwotnego pomysłu ale skoro powstał to pokazuję, może znajdzie się jakaś okazja żeby go wykorzystać.
Banerek do wyzwania:
Chyba nie wyszło najgorzej?
Jak Wam mijają wakacje? Ja mam urlop jeszcze do końca tygodnia. Pierwszą połowę spędziliśmy z wnusią - było wspaniale, nic nie zastąpi dziecięcej radości. Muszę się Wam pochwalić, że oprócz wędrówek i licznych atrakcji znalazł się też czas na nasze pierwsze warsztaty scrapowe. Była wspaniała zabawa i są też efekty. Najpierw Olgunia zrobiła kartkę imieninową dla prababci. Sama wybrała wszystkie elementy, sama ułożyła sobie kompozycję i ponaklejała na kartkę.
Oczywiście na tym się nie skończyło bo okazało się, że wkrótce jeden z ulubionych wujków ma urodziny. Męska kartka - trudna sprawa ale nie dla dziecięcej wyobraźni :) Szybki przegląd babcinych przydasi i radość - jest rower dla wujka! A motylka koniecznie trzeba było pokolorować.
I efekt końcowy naszej utalentowanej czterolatki:
Wnusia niestety już pojechała a nam, dziadkom pozostawiła mnóstwo nowych wspomnień i serca wypełnione miłością.
Ten tydzień chciałam wykorzystać na odpoczynek i prace w ogrodzie ale jest tak gorąco, że tylko wieczory są przyjemne. Co najśmieszniejsze, słyszałam dziś w informacjach, że ponoć jesteśmy najzimniejszym biegunem w Europie - żart?
Ściskam Was serdecznie i baaardzo ciepło!


45 komentarzy:

  1. Ewuniu, jakze musiałaś być szczęśliwa będąc z wnusią, śliczna dziewczynka i jaka zdolna, piękne zdjęcia, pozdrawiam Was obie gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniczko. To nasza iskierka, zawsze sprawia że człowiek zapomina o problemach. Szkoda tylko, że czas tak szybko płynie :)
      Przesyłam serdeczne uściski!

      Usuń
  2. Cudny energetyczny składaczek :) dziewczyneczka śliczna i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną masz wnusię Ewuniu, zdolności a przekazane w genach.:) Ewuniu co to za pudełka, w których przechowujesz skrapki? Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, mam nadzieję że wnusia zechce powtórzyć warsztaty z babcią :)
      Te pudełka to taki mały odzysk. Kiedyś, gdy dzieci były jeszcze w wieku szkolnym kupiliśmy im kurs języka niemieckiego na kasetach gramofonowych - to dopiero przeżytek, co? Kasety razem z książkami były zapakowane w takie właśnie pudełka - 6 sztuk. Kasety są już nieprzydatne ale pudełka są z tworzywa, bardzo solidne i szczelnie zamykane - żal było nie wykorzystać.
      Uściski Madziu!

      Usuń
    2. Bardzo fajne te pudełka, przydatny recykling.:) Wnusia na pewno skorzysta z cudownych warsztatów z babcią. Serdeczności Ewuniu.:)

      Usuń
  4. Taki uśmiech mowi za siebie , wielka radość dla dziadków, podziwiam składaczka i to jeszcze w pergaminie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Radość dziecka to najwspanialszy dar.
      Dziękuję Tereniu za ciepłe słowa i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  5. kartka jest cudna i jak dla mnie bardzo skomplikowana:-) ale uśmiech wnusi przebija wszystko i ten zapał w oczkach podczas scrapowania, oj rośnie Ci godna następczyni:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale gdyby miała podobną pasję, czas pokaże :)
      Dziękuję Oleńko i przesyłam uściski.

      Usuń
  6. Ewuniu! Twój składaczek jest Przeuroczy, Wnusia Urodę chyba po Babci odziedziczyła jest Śliczna,Utalentowana również po Babci, Karteczki zrobiła przepiękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie Krysiu - ta uroda to po mamusi i tatusiu - pół na pół :) Na razie ciekawi ją wszystko co nowe, czas pokaże co z tego zechce kontynuować. Mimo wszystko pierwsze karteczki zaliczyła a babcia jest z niej bardzo dumna - jak to babcia :)))
      Dziękuję Krysiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewuniu co ty chcesz od tego składaczka-jest śliczny. Dla mnie pergamino to czarna magia nawet w eku nie trzymałam takiej pracy, delikatność bije z kartki i mi się podoba:-)
    Wnusia wiadomo talent musiała odziedziczyć po babci. Piękną kartkę zrobiła dla prababci-świetnie ułożyła wszystko a wujek musiał być szczęśliwy dostając taki piękny obrazek. Cudna ta kruszynka na zdjęciach, ma piękne włoski i ten wspaniały uśmiech.
    Upał doskwiera niemiłosiernie, ogród sobie narazie odpuściłam bo komary tak dają popalić że nic zrobic nie mogę a małą jak pogryzły to na oczko nie widzi tak zapuchła. Ech byle do chłodniejszych dni. Pozdrawiam Ewuniu i wypoczywaj te ostanie dni. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agniesiu!
      Mój ogród też zarasta a upał nie pozwala na ogrodowe sprzątanie. Wychodzę dopiero pod wieczór, gdy słońce nisko. Jedyny plus, że u nas nie ma komarów - o dziwo! Dziwne i trudne to lato, nawet wypocząć trudno.
      Przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  8. Śliczny składaczek Ci Ewciu wyszedł :-) Jest cudnie delikatny dzięki tym pergaminowym ściankom z wzorami :-) Może osiągnęłabyś zamierzony efekt przejrzystości wycinając ze sztywniejszego kartonu bazę ,ale wycinając w niej okienka .Roboty dużo ,ale pewnie też pięknie by to wyglądało . Mnie się bardzo podoba Twoja praca ,a pergaminki zawsze zachwycająco wyglądają :-)Wnusia przesłodka i utalentowana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz Ewuniu rację i to jest dobry pomysł, może kiedyś wykorzystam.
      Serdecznie dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ale masz cudną ta wnusię, jest tak śliczna i tak cudownie się na nią patrzy :)
    I widać utalentowana po babci, śliczne karteczki stworzyła. normalnie Ewuniu konkurencje Ci rośnie :) Twoja karteczka też super. Buziam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rośnie Lidziu :) To były najfajniejsze warsztaty w moim życiu.
      Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  10. Czas spędzony z Olgusią bezcenny, Twoja wnusia wyrosła i nadal jest do zacałowania. Zdolna po Babci wiadomo , śliczne kartki zrobiła.
    A Twoja karteczka Ewuniu jest przepiękna. Nie wiem jakie było Twoje pierwotne wyobrażenie, dla mnie to jest perfekcja w każdym calu. Co nieco wiem jak wygląda praca z pergaminem dlatego podziwiam podwójnie.
    Pozdrawiam serdecznie i ciesze się że pierwsza część urlopu udana.
    A uroczej wnuczki to Ci normalnie zazdroszczę, oj wyrośnie z niej przepiękna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci bardzo szybko. Jeszcze niedawno nosiłam ją na rękach a teraz sobie scrapujemy :) Mam nadzieję Aniu, że i Ty doczekasz wkrótce swojej wnusi albo wnusia.
      Cieszę się, że składaczek Ci się podoba. Miał być cały przeźroczysty, tak sobie wymyśliłam. Kiedyś znowu spróbuję, jak kupię grubszy i sztywniejszy pergamin.
      Mocno ściskam!

      Usuń
  11. Ewciu, ale masz uroczą wnusię. Śliczna roześmiana dziewczynka :) A składaczek wyszedł Ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Składaczek" cudny a kartki zrobione przez wnusię są naprawdę śliczne. Po kim może mieć taki talent??? :)))))))) Wiadomo przecież :D
    Miłego wypoczynku życzę i może trochę chłodu? Skoro u nas jest najchłodniej to jak musi być upalnie tam? W końcu te pożary nie biorą się z niczego :( ach, losie... Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko!
      Przydałoby się lekkie ochłodzenie bo w tych temperaturach trudno normalnie funkcjonować. Współczuję tym, co mają jeszcze goręcej :)
      Przesyłam serdeczności.

      Usuń
  13. Ewciu, składaczek jest świetny i prezentuję się naprawdę pięknie.
    Wnusię masz prześliczną i do tego jaka zdolniacha!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Małgosiu, ślicznie Ci dziękuję i również ściskam :)

      Usuń
  14. Ewuniu, widać u Wnusi talent odziedziczony po Babci - fantastyczne prace powstały i takie urocze, od serca a ile przy tym radości - aż buzia promienieje. to z pewnością był piękny, niezapomniany czas. Twój składaczek wyszedł efektownie dzięki oryginalnemu pomysłowi - pergamin jest wiotkim materiałem ale za to jak pięknie można na nim wytłoczyć wzór. Jestem zachwycona - jak zawsze :-))) Pozdrawiam z równie upalnego Krakowa :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Halinko :) Olguni spodobała się zabawa w tworzenie kartek, mam nadzieję że od czasu do czasu zechce "popracować" z babcią.
      Ja również pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło!

      Usuń
  15. Pergaminowy składaczek przepiękny.Takie cudeńka zawsze zachwycają.
    Z wnuczki śliczna dziewczynka i już pokazuję swój talent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na takie warsztaty to i ja bym się z miłą chęcią wybrała. Olga jest prawdziwą szczęściarą, że ma tak kreatywną babcię, a jej praca jest prawdziwym dziełem sztuki. Zresztą i Twój składaczek jest fantastyczny. Widać geny do robótek plastycznych są w Waszej rodzinie dziedziczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubimy sobie "potworzyć", to prawdziwa frajda :)
      Ślicznie dziękuję Karolinko i przesyłam uściski.

      Usuń
  17. Piękne karteczki wnusia wyczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki obie wyczarowałyście, każda inna, każda z wielkim smakiem!
    Pozdrawiam znad Bałtyku:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Składaczek jest bardzo interesujący. Pięknie wyglądają elementy pergaminowe :) A dziecięca kreatywność nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za serdeczny komentarz. Miłego weekendu!

      Usuń
  20. Rzeczywiście, Twoja Wnusia jest bardzo utalentowana, wszystko równiutko, estetycznie, wyjątkowy dar otrzymała. A na dodatek jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej bardzo dumna, Ty Basiu doskonale znasz to uczucie :)
      Dziękuję za ciepłe słowa i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  21. Wspaniale , twórczo i radośnie spędziłaś Ewuniu czas w towarzystwie wnusi .
    Piękne prace powstały ,podziwiam Was obie i jestem pewna ,że jeszcze nie raz pochwalisz się efektami kolejnych warsztatów .Cieszę się widząc nowy post i kolejną kreatywną piękną pracę .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko w imieniu swoim i wnusi. Ściskamy Cię bardzo mocno!

      Usuń
  22. Ewuś Olgunia wyrosła na śliczną dziewczynkę i zarazem utalentowaną zrobione przez nią kartki są prześliczne a składaczek jest fantastyczny odpoczywaj nabieraj sił buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Arletko, serdecznie dziękuję!

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.