piątek, 14 czerwca 2019

Dziennik emerytki - pożegnanie

Witam Was serdecznie.
Bardzo mnie poruszyła wczorajsza, smutna wiadomość. Odeszła nasza blogowa przyjaciółka Krysia.
Pod wpływem chwili spędziłam wieczór nad dziennikiem, nad wpisem poświęconym wspomnieniom. Krysia zawsze o mnie pamiętała - na każde Święta, na imieniny i na urodziny przysyłała mi śliczną kartkę i garść dobrych słów. Czasem pisałyśmy do siebie.
Zapewne gdyby nie jej choroba zrobiłaby dla mnie również kartę do dziennika. Zrobiłam wpis sama.
Z bogatego zbioru kartek wybrałam cztery ostatnie. Zachowam to piękne wspomnienie by ze wzruszeniem wracać myślami do wydarzeń, które już się nie powtórzą...
Nie wiem, gdzie Krysia ma teraz swój kącik ale w moim sercu pozostawiła trwały ślad.
Rodzinie Krysi składam najszczersze wyrazy współczucia.

44 komentarze:

  1. Ewuniu piękna ta karta i piękny gest. Będzie nam wszystkim brakowało Krysi i jej serdecznych komentarzy.
    .. Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy tu tylko chwilę, to ważne by pozostawić po sobie dobre wspomnienia.
      Dziękuję Anusiu :)

      Usuń
  2. To bardzo smutne że choroby zabierają nam najbliższych i przyjaciół.
    Pięknie zatrzymałaś Ewuniu wspomnienia o Krysi w swoim dzienniku.
    Serdeczne uściski i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne Elżuniu dlatego warto pielęgnować wspomnienia. Może i nas ktoś, kiedyś wspomni z sentymentem :)
      Mocno Cię ściskam.

      Usuń
  3. Życie jest takie kruche. Piękna pamiątka po Krysi Ewciu. A Krysia, ciepła, radosna i taka życzliwa, zawsze pozostanie w naszych sercach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie ją zapamiętam Agusiu...
      Serdeczności.

      Usuń
  4. Pięknie uczciłaś Ewuniu pamięć o Krysi. Bardzo poruszyła mnie Jej śmierć. Mimo, że nie znałyśmy się osobiście, dostałam wiele serdeczności z Jej strony. Ściskam serdecznie Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie znałam Krysi osobiście, niestety - jak większość z Was. Wirtualne przyjaźnie są równie wartościowe i ważne dla każdej z nas.
      Uściski Madziu :)

      Usuń
  5. Nie znałam Krysi ani jej bloga, ale śmierć każdego człowieka zasmuca nas.
    Na Twoich kartach i w Twoim sercu Krysia będzie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu wspaniały pomysł! Piękna pamiątka, na długie lata. Mnie też bardzo zasmuciła wczorajsza wiadomość, będzie mi brakowało Krysi i Jej wpisów. To już nasza druga wspaniała koleżanka blogowa odeszła do lepszej Krainy. Buziaki Ewuniu,
    p/s w najbliższym czasie mam zamiar popracować nad kartą dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już druga blogowa koleżanka Gosiu. Danusię często wspominam, w pracowni wita mnie jej kominiarczyk :) Pozostają nam tylko wspomnienia...
      Będzie mi miło dostać od Ciebie kartę, dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo dobry pomysł i ogromnie Ci współczuję... to takie przykre. NIby znamy się ,,tylko" z netu ale wydaje mi się, że są to równie wspaniałe znajomości i prawdziwe przyjażnie. Współczuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry jest ten nasz wirtualny świat a przyjaźnie bardzo prawdziwe dlatego i żal ogromny. Dziękuję Agatko.

      Usuń
  8. Tak mi przykro Ewo, że straciłaś swoją blogową przyjaciółkę. A jednocześnie mam nadzieję, że będzie Ci ona kibicowała w Twoich twórczych poczynaniach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne Krysia pozostanie w mojej pamięci jako wspaniała, ciepła osoba.
      Serdeczności Karolinko.

      Usuń
  9. Śmierć ludzka, a zwłaszcza bliskiej, o podobnych pasjach, myśli, jest ciężkim doświadczeniem... Piękne wspomnienie Krysi Ewuniu, na pewno teraz się zachwyca Twoimi pracami w górze ;) Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki to nasz los Maksiu choć trudno się pogodzić ze śmiercią.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. I ja nie znałam Krysi. Musiała być wyjątkową osobą. Wszyscy tak pięknie i ciepło Krysię wspominają. Kartę zrobiłaś piękną Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie była Izabelko - dobra, ciepła i serdeczna.
      Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  11. Ewuniu wspaniały gest z Twojej strony, chwycił mnie za serce, a łzy same napływają :(. Smutną wiadomość nam Lidzia przekazała :(. Karta śliczna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trudno mi w to uwierzyć Justynko, jeszcze niedawno wpadałyśmy do siebie z komentarzami... Wielka szkoda o żal ogromny.
      Uściski.

      Usuń
  12. To smutne. jeśli ktoś kogo znalismy nawet wirtualnie. nagle odchodzi. Krysia często i mnie odwiedziła. Ty Ewuniu pięknie o niej piszesz i uwiecznił as w swoim dzienniku. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu, na pewno będziemy Krysię często wspominać.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  13. Piękne kartki, mają w sobie to coś.
    Niech odpoczywa w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu, pięknie upamiętniłaś Krysię w swoim dzienniku. Będzie nam jej wszystkim brakowało.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu - Krysia była cudowną, blogową koleżanką. Zawsze z mnóstwem dobroci. I zawsze pamiętała o świętach, urodzinach, wysyłając nam piękne kartki.
    Piękny gest Ewuniu upamiętniający Krysię zrobiłaś....
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak zapamiętam Krysię, dziękuję Agatko.

      Usuń
  16. Pięknie wspominasz nasza Krysię. Mogłaby jeszcze być wśród nas. Stało się inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja miałam nadzieję, że Krysia pokona chorobę, wielka szkoda...

      Usuń
  17. Piękne wspomnienie Krysi i zarazem jej pożegnanie... Krysia pamiętała o każdej z nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Krysia pamiętała o każdej okazji. Miała ogromne, piękne serce...

      Usuń
  18. Kochana śliczna karta!!! Wspaniały gest z Twojej strony. Na zawsze pozostanie w naszej pamięci i w sercach....
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, tak właśnie będzie :)

      Usuń
  19. Ewuś wspaniałą kartę zrobiłaś. Pamięć po Krysi pozostanie. buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewuniu taka smutna wiadomość, to takie przykre jak odchodzi dobra i ciepła osoba jak piszecie o Krysi. Pięknie uwieczniłaś wspomnienia o Niej w swoim dzienniku, pamięć będzie na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro Basiu, przywiązujemy się do siebie tak, jakbyśmy się znały osobiście.
      Dziękuję za ciepły komentarz i serdecznie przytulam.

      Usuń
  21. Ewuniu kochana zamiast słów jest dużo łez, ale takich dobry po przeczytaniu Twojego wpisu. Z całego serca Ci kochana dziękuję za ten post, za ten wpis jaki uczyniłaś w swoim pamiętniku. Gdyby nie choroba mojej Mamusi na pewno miałabyś i od Niej swoją kartę. Ten wpis który Ty zrobiłaś jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Jestem pewna, że karta od Twojej mamusi przyleciałaby jako jedna z pierwszych bo ona zawsze o mnie pamiętała.
      Mam nadzieję, że jest szczęśliwa w swoim nowym kąciku.
      Ściskam Cię mocno.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.