piątek, 20 marca 2020

Album bardzo kolorowy

Witam Was serdecznie i ciepło.
Dziękuję ślicznie za wszystkie ciepłe wpisy pod ostatnim postem, pod stronami dziennika poświęconymi Karolince.
W podziękowaniu za jej kartę zrobiłam bardzo kolorowy album.
To album przeznaczony głównie na zapiski i notatki bo Karolinka dużo pisze. Wnętrze wypełnione jest niezliczoną ilością kieszonek i zakamarków w których umieściłam mnóstwo kolorowych kartek i karteczek. Okładka tym razem nie jest mediowa. Ozdobiłam ją kolorowymi, papierowymi różyczkami a zrobiłam je przy użyciu wykrojnika. Kolory to radość więc mam nadzieję, że ten album będzie taką optymistyczną pamiątką:)
Zapraszam do obejrzenia.
Cieszę się, że Karolinka zadowolona z prezentu:)
Trzymajcie się kochani zdrowo!

57 komentarzy:

  1. Ewuniu, piękny jest ten album dla Karolinki - radosny i pełen optymizmu, idealny dla młodej kobiety pełnej pasji życia.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, mam nadzieję, że Karolinka wypełni go wieloma wspomnieniami.
      Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Tak, bardzo radosny i piękny Ewuś. Obejrzałam wszystkie zakamarki:) Cudo!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Izabelko, dziękuję za ciepłe słowa.
      Uściski:)

      Usuń
  3. Podziwiam te wszystkie kieszonki, zakamarki. Piękny album!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Ewuniu bardzo wiosennie i energetycznie prezentuje się Twoja praca♥ znakomity album na mnóstwo zapisków i małych tajemnic.
    ściskam wiosennie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu i równie wiosennie przytulam:)

      Usuń
  5. Fantastyczny albumik Ewciu :) ależ ma dużo zakamarków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Zmieści mnóstwo ciekawych myśli:)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Kolorystyka wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi na tym zależało i chyba się udało:)
      Dziękuję Ewuniu.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolorowy i radosny album☺ A jaka ilość zakamarków idealne na sekretne zapiski😊

      Usuń
    2. Karolinka dużo pisze więc dla niej to chyba dobre rozwiązanie.
      Dziękuję Agniesiu i mocno ściskam:)

      Usuń
  8. Cudo Ewuniu, te kwiaty i kolory zachwyciły mnie ogromnie, brawo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Śliczny album i jaki kolorowy.

    Nie wiem czy wiesz, ale założyłam firmę, gdzie prowadzę warsztaty kulinarne dla dzieci :)

    Poniżej daję link na mojego fb jakbyś chciała zobaczyć jak to wygląda :)
    https://www.facebook.com/Little-Cook-warsztaty-kulinarne-dla-dzieci-378068466170808/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio ale moje dzieci są już bardzo dorosłe:)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  10. Jak zwykle przepięknie :).
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i równie ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Świetny jest, ja uwielbiam jak coś ma tyle różnych schowków i zakamarków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, fajnie jest potem znaleźć ukryte zapiski:) Dziękuję Lidziu!

      Usuń
  12. Fantastyczny A okładka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorowy album przygotowałaś Ewuniu .Wspaniale wyglądają kieszonki i różne zakamarki,zachęcają do oglądania ,poznania ukrytej zawartości ,która po wypełnieniu będzie skarbczykiem myśli minionych lub tych wybiegających w przyszłość .Fantastyczna ilość bilecików ,tagów i karteluszek do zdobienia .Lubię takie prace .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko za ciepłe słowa i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Przecudowny kolorowy album. Obdarowana napewno zadowolona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję:) Ślicznie dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  15. Przepięknie ,kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudnie kolorowy prezent Karolinki. Dla niej to również ogromna pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się każdemu podziękować i ogromnie mi miło gdy prezent się podoba.
      Dziękuję Anusiu i serdecznie przytulam:)

      Usuń
  17. Kocham Twoje albumy. Ja bym to chyba co chwila ten album otwierała i zamykała. hehe Piękne barwy, dużo radości. Karolinka zadowolona i ja się nie dziwie wcale. :) Tyle różnych wzorów, ale Ty i tak je wszystkie pogodzisz ze sobą. Pokażesz im, że mogą ze sobą współgrać i utworzyć wspólnie wielkie piękno. Mają cos w sobie Twoje prace, powodują, że się uczę. :)

    Pozdrawiam cieplutko, bądź zdrowa. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze Agnieszko zawsze mnie "dopieszczają", jesteś kochana:)
      Serdecznie Ci dziękuję i życzę zdrówka na te trudne dni!

      Usuń
  18. Potwierdzam - album stworzony przez Ewunię jest prześliczny. Mam nadzieję Ewo, że się nie obrazisz, ale postanowiłam przekazać go mojej podopiecznej - Kropce. To dla niej bardzo trudny czas, a w takim albumie może zatrzymać najpiękniejsze wspomnienia z tego okresu. Gdybym miała większe zdolności plastyczne sama bym jej coś takiego zrobiła. Mam nadzieję Kochana, że zrozumiesz moją decyzję i nie będziesz się za to gniewać. Tym bardziej, że kiedy zaniosłam go Kropce to biedna z wrażenia i szczęścia nie mogła wydusić słowa. A potem oznajmiła, że to najpiękniejsza rzecz, jaką dostała. I to niech będzie najlepszym komentarzem do stworzonego przez Ciebie cuda. Dziękuję w imieniu swoim i Kropki.

    Ściskam mocno i ze zdwojoną siłą(w imieniu moim i Kropki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się nie gniewam, raczej jestem wzruszona. Jesteś Karolinko niezwykła, taki ziemski aniołek myślący tylko o innych. Mam nadzieję, że album będzie dobrze służył Kropce a trudny czas szybko minie. Uściskaj ją proszę ode mnie:)
      Serdecznie przytulam.

      Usuń
  19. Cudo ! Ma tyle barw, że samo patrzenie na jego zdjęcia jest przyjemnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Ewuniu i miło jest mi myśleć, że tą radość poczuje nowa właścicielka.
      Dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ewuniu jest cudowny, taki radosny i kolorowy . Karolinka będzie nim zachwycona !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już Kropka bo album powędrował dalej:) Miło mi Aniu, że Ci się podoba.
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  21. Album przepiękny, a gest Karolinki niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Basiu, Karolinka ma wielkie i dobre serce.
      Dziękuję i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Wspaniały album zrobiłaś Ewuniu dla Karolinki! Jest pełen barw i pozytywnej energii.
    Pozdrawiam w ten trudny czas:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  23. wow, album jest przepiękny, widać, ze włożyłaś dużo pracy <3, antastycznie wyszło, pozdrawiam i życzę dużo zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Tobie również życzę zdrówka!

      Usuń
  24. Piękny,kolorowy album Ewuniu!
    Pozdrawiam Cię miło i zdroweczka życzę oraz miłego tygodnia 😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ilonko i wzajemnie - zdróweczka i pomyślności:)

      Usuń
  25. Przepiękny Ewuniu!!! Taki radosny, kolorowy, aż dobra energia i radość z niego tryska :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Justynko, serdecznie dziękuję za ciepłe słowa. Buziaki!

      Usuń
  26. Bardzo ładny album... kolorowy to znaczy radosny... a tego mi ostatnio brakuje... radości życia
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trudny czas Joasiu ale musimy być dobrej myśli.
      Dziękuję i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Prześliczny album kolorki cudowne,a Karolinka będzie zachwycona ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również ściskam mocno!

      Usuń
  28. Ewuniu pełen życia i koloru album, a jak przeczytałam powyżej Karolinka przekazało go komuś, kto potrzebowała go bardziej niż ona. Jest niesamowitą osobą, to takie wzruszające. Piękne Wasze czyny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie wzruszył gest Karolinki, jest niezwykła.
      Dziękuję Basiu za ciepłe słowa i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.