wtorek, 13 sierpnia 2019

Kokarda

Serdecznie witam!
Kto się bawi z Anią ten wie, że w sierpniu obok znanej już palety kolorów mamy kokardę.
Znacie mnie już trochę więc wiecie, że lubię sobie powydziwiać a przy okazji złamać kilka reguł. Tym razem też powydziwiałam :) Każdą zabawę traktuję jako swoiste wyzwanie, uruchamiam szare komórki żeby się zbyt szybko nie starzały i kombinuję. Zastanawiacie się, co można nawydziwiać z kokardą? Często je dodaję do kartek bo są niewątpliwą ozdobą ale to byłoby zbyt proste.
Co powiecie na kartkę kokardę? Kursik na wykonanie prostej kokardki z papieru znalazłam w sieci, jest ich całe mnóstwo. No i zrobiłam ją ale w skali makro. Najpierw powstał prosty prototyp bo nie byłam pewna czy to ma sens. Powstało coś takiego:
No i spodobało mi się! Kokardę umieściłam na ozdobnym kółku na którym zmieścił mi się też napis.
Na odwrocie jest też miejsce na życzenia. Kolory z palety to żółty, czerwony i niebieski (napis).
Skoro forma się sprawdziła to mogłam spokojnie kombinować dalej. Może coś niebieskiego?
Oprócz zmiany koloru zmieniłam też nieco formę i powstała kartka sztalugowa.
Miejsce na życzenia podobnie z tyłu. Kolory z palety: biały, niebieski i zielony.
Dalej było mi mało więc zrobiłam jeszcze jedną kokardę. Kolory: czerwony, żółty i biały.
Tym razem to kartka namiocik.
A na tylnej ściance kieszonka i tag z życzeniami.
I kolaż moich kokardek:
Jak Wam się podobają takie kartki? Jestem bardzo ciekawa, która z nich podoba się Wam najbardziej.
Cieplutko pozdrawiam!

62 komentarze:

  1. Oryginalne i piękne karteczki kokardki :-)
    Podziwiam formę i wykonanie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wszystkie śliczne, ale niebieska na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieustannie mnie zaskakujesz, Ewo 😊 Kartki kokardy na żywo muszą wyglądać niesamowicie. Z tych 3 zaprezentowanych najbardziej podoba mi się pierwsza..
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej nocy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i mocno Cię ściskam :)

      Usuń
  4. Wspaniałe karteczki ,miałaś fajny pomysł na taka formę.Najbardziej podoba mi się niebieska.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam wrażenie, że niebieska jest kokarda jest najbardziej udana :)
      Dziękuję Elżuniu i serdecznie przytulam.

      Usuń
  5. Fajne karteczki zmajstrowałaś Ewuniu.:) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  6. Ewuś, Twoje kokardy są wspaniałe. Gratuluję pomysłu. Wysoko postawiłaś nam poprzeczkę, bo nie wiem, czy ktoś kokardę ujął lepiej. Wszystkie kokardy bardzo mi się podobają. Świetnie zestawiłaś kolory. Sztaluga i namiocik dodatkowo kokardę pięknie eksponują. Cuda stworzyłaś!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Izabelko, że spodobał Ci się mój pomysł :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewuniu świetny pomysł na nietypowe karteczki. Piękne kokardy a najbardziej podoba mi się ta niebieska. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieska górą :) Dziękuję Agniesiu i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  8. Piękne!!! Niebieska najbardziej mi się podoba. I jeszcze do kompletu jakieś pudełeczko by się przydało, z kokardą. Pospacerowałam też po Twoim pięknym ogrodzie. Pozdrawiam. U nas dziś od rana mocno pada. Pomimo deszczu i tak muszę pojechać po kwiaty i zioła na jutrzejsze święto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu, pomyślę o pudełeczkach :)
      U nas też dziś pada i wreszcie się ochłodziło - to miły odpoczynek od gorąca.
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  9. Przedni pomysł na wyzwanie z ,,kokardą,, no i wykonanie perfekcyjne ... brawo! Ja też uruchomiłam szare komórki ale ... ,,gdzie by tu kokardkę między kwiatki wcisnąć,, :D
    Gratuluję Ewo pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokarda zawsze dobrze wygląda na kartce wiec i Twoja Danusiu na pewno będzie piękna:)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. wow, świetny pomysł! wygląda pięknie i jest niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako ogromna miłośniczka i wielbicielka wszelakich kokard zakochałam się Ewuniu w Twoich kokardowych kartkach :)) Są przepiękne i jak perfekcyjnie wykonane! Wszystkie są zachwycające!!! Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Justynko, ślicznie dziękuję za ciepłe słowa :)
      Buziaczki!

      Usuń
  12. Świetne kokardziane karteczki :) niebieska, niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Ewuś przepiękne kokardziane kartki kolorki wyśmienite brawo pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż ja się powtórzę, zaskakujesz na całego. Ileż to można mieć pomysłów, nieskażoność. :) Boskie kartki, rewelacyjny pomysł i mnie znów słów brakuje. Takie osoby, jak TY, bardzo inspirują, motywują do działania i dodają wiary, że się uda. Ja robię makramy, coś zupełnie innego, a jednak inspiruję się od Ciebie na całego. Dziękuję. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie to cieszy Agnieszko, czy można usłyszeć coś milszego?
      Ja jestem oczarowana Twoimi makramami, są niezwykłe. Czasem mam ochotę spróbować sama i kto wie :))) Dziękuję Ci za serdeczny komentarz i ściskam bardzo mocno!

      Usuń
  15. Kokardki pięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kokardy Ewuniu, uwielbiam Twoje arcydzieła! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Podziwiam Twoją wyobraźnię i pomysłowość Ewuniu!!! Każda karteczka to wyższy stopień kreatywnośći. Gratuluję Ci!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło Alinko, serdecznie Ci dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  18. No pięknie Ewuniu zaszalałaś, a mnie się wydawało, że mam oryginalny pomysł;-)Bardzo fajna i niespotykana forma i oczywiście pięknie wykonana. Wszystkie są piękne wybrałabym pewnie niebieską, ale tylko dlatego, że bardzo ten kolor lubię. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko, Twoja pochwała to dla mnie zaszczyt :)
      Uściski.

      Usuń
  19. Kokardki wyszły przecudne. Podziwiamy talent, precyzję i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie Was witam wśród obserwatorów :)))
      Przesyłam serdeczności!

      Usuń
  20. Miałaś Ewuniu niesamowity pomysł na kokardkę, w tej formie mi sie bardzo podoba, a już szczególnie zachwyciła mnie ta sztalugowa, niebieska. Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lidziu i dziękuję za serdeczny komentarz :)

      Usuń
  21. Wspaniałe cudowne kokardy. Super pomysł. Podziwiam Twoja wyobraźnie. Tworzysz pięknie. Pozdrawiam i miłego popołudnia niedzielnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Elżuniu i wzajemnie :)))

      Usuń
  22. Ewciu, z Ciebie to prawdziwie kreatywna Artystka. Kokardy są wspaniałe. Najbardziej podoba mi się niebieska - wiadomo:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jesteś kochana :) Buziaczki!

      Usuń
  23. Jakie śliczne :D pomysłowe, oryginalne i cudne ^^ Każda inna i wyjątkowa, ze po prostu nie potrafię wskazać najlepszej. Hehe ale wiem które wybrałoby moje rodzeństwo. Najmłodsza księżniczka na pewno ostatnią, starsza kocha niebieski, a bratu pierwsza skojarzyłaby się z supermanem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, kochana z Ciebie siostrzyczka :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  24. Cóż Ewuniu można jeszcze dodać! Szczery zachwyt nad wykonaniem, pomysłem. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Prześliczne i mega pomysłowe kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewa myślałam , że mnie już nie zaskoczysz w temacie kartek.. nic mylnego :-)
    Piękne są Twoje kartki - kokardki. Nie wiem skąd Ty czerpiesz te pomysły, ale są doskonałe. Jak dla mnie rewelacja !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu, że lubię wydziwiać a dzięki Twojej zabawie mam okazję :)
      Dziękuję Ci bardzo i mocno ściskam!

      Usuń
  27. Ewuniu Twoja głowa jest pełna wspaniałych pomysłów, kokardkowe kartki są fantastyczne, fajnie i ciekawie wykonane :) Podobają mi się wszystkie, jednak jestem zachwycona niebieską, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, jesteś kochana! Przesyłam uściski :)

      Usuń
  28. Ewo niesamowite karteczki z kokardkami.Rewelacyjny pomysł, jeszcze takich nie widziałam. U Ciebie zawsze można zobaczyć coś nowego i pięknego.
    Ostatnia bardzo mi się podoba.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że to mój pomysł autorski - przynajmniej w kwestii rozmiaru :)
      Dziękuję Tereniu i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  29. Ciekawy i zarazem oryginalny pomysł na kartki- kokardki.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.