sobota, 10 sierpnia 2019

Kolorowy album

Witajcie kochani.
Dziś chcę Wam zaprezentować album, który wykonałam dla Zosi w podziękowaniu za kartę do dziennika emerytki (możecie ją obejrzeć tutaj). Pobawiłam się trochę kolorami i mam nadzieję, że album sprawia radosne wrażenie. Okładka wygląda tak:
Na wewnętrznej stronie okładki umieściłam dużą kieszeń na tagi lub inne drobiazgi.
Kolejne strony są podobne, różnią się jednak kolorystyką.
Każda ze stron ma też wsuwaną, dwustronną kartę z miejscem na zdjęcia.
Ostatnia strona ma również dużą kieszeń a w niej ukryłam kopertę - niespodziankę.

W tej kopercie ukryłam drugą, mniejszą kopertę,

i jeszcze mniejszą,
i kolejną,
i jeszcze jedną.

A w ostatniej kopercie ukryłam tag z podziękowaniem :)


I jak Wam się taki pomysł podoba?

Życzę Wam kochani miłej niedzieli i pozdrawiam bardzo ciepło!

50 komentarzy:

  1. Genialny album Ewuniu! Jest śliczny i bardzo pomysłowy. To z tymi kopertami na koniec jest bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ann, jest mi bardzo miło. Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczności! Coś pięknego Ewuniu, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, jesteś przemiłą i ogromnie pracowitą Emerytką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny podarunek. Zosia na pewno się ucieszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album wysłałam już jakiś czas temu i wiem, że Zosi się spodobał :)
      Dziękuję Karolinko.

      Usuń
  5. U Ciebie Ewuś zawsze tak pięknie i kolorowo, wspaniale, a ten album cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wspaniały. Bardzo piękny, ciepły i pełen radości jeśli możnz tak powiedzieć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa i przesyłam uściski :)

      Usuń
  7. Świetny album. Podziwiam ilość kieszonek i różnorodnych zakamarków.Piękny podarunek przygotowałaś!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu. Ściskam Cię mocno :)

      Usuń
  8. Fantastyczna feeria kolorów :) Zrobiłaś rewelacyjny album Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Ewciu, ślicznie dziękuję!

      Usuń
  9. Bardzo się podoba Ewuś! Pomysł z kopertami jest świetny. Zachwycił mnie efekt fal z okładki - taki 3D. Kolory kart ładnie skomponowałaś. I te wszystkie skrytki... Cudo stworzyłaś.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko. Ten efekt to kilka warstw o takim samym kształcie (u mnie pozostałości po wykrojnikach) przesunięte lekko względem siebie.
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  10. A wonderful album and the envelopes are very cute :)

    Have a great Sunday, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Evi, cieszę się że album Ci się podoba :)
      Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  11. Prześliczny, nietuzinkowy, pomysłowy!!! Super album!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, serdecznie dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Koronkowa robota, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysłowy album pozdrawiam serdecznie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu, piękny i radosny album, na pewno skradnie serce Zosi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, byłoby wspaniale :) Uściski!

      Usuń
  15. Śliczne podziękowanie :) Bardzo mi przypadł do gustu pomysł z wysuwaną kartą na zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agnieszko, ślicznie dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Ewuniu śliczny jest ten albumik , taki radosny i bardzo kolorowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, piękny album! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny album same kolory przyciągają wzrok. Do tego dodać ażurowe róże
    i inne dodatki. Bardzo pomysłowy i przepiękny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  19. These are wonderful! You really made this yourself? I envy you for being so creative 😶

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu album jest piękny! Uwielbiam takie eksperymentalne łączenia kolorów bo zawsze efekt końcowy jest świetny i ciekawy. Super są te kopertki :))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewcuś śliczny albumik. Ten wykrojnik różany jest fantastyczny i robi fajną sprawę w ozdabianiu. Wspaniale obdarowujesz wszystkie osóbki-podziwiam:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Agniesiu :) Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa i bardzo mocno ściskam!

      Usuń
  22. Ewuś album -świetna robota, pomysłowy i niepowtarzalny :) Podziwiam Twoją szybkość w wykonywaniu wszystkich prac, szczególnie albumów, którymi nas obdarzasz, jesteś naprawdę bardzo pracowita i dobra, taka od serca :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko, bardzo się staram ale wciąż mam zaległości i mnóstwo rzeczy do pokazania. Najważniejsze, że dziennik pęcznieje :)))
      Buziaki!

      Usuń
  23. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.