wtorek, 6 lipca 2021

Lipcowe mapki z Anią

 

Witajcie kochani.

Jak co miesiąc wrzucam dziś kolejne kartki na zabawę z Anią. Pozwolę sobie przypomnieć, że kartki z całego roku trafią do albumu o tematyce dziecięcej. Obie mapki są dość przyjazne więc większego problemu nie miałam. Jak wynika z banerka dodatkowe wymogi to kolor żółty i koronka. Na obu kartkach uwzględniłam wszystkie wytyczne. Oto moje propozycje:




Druga kartka:



I jeszcze kolaż:

Kochani, znikam z sieci na dwa tygodnie:))) Wszystkim odpoczywającym i wybierającym się na urlop życzę wspaniałej pogody i udanego wypoczynku. Pozostałym dobrych i spokojnych dni - mam nadzieję, że w oczekiwaniu na urlop.
Cieplutko pozdrawiam!




47 komentarzy:

  1. Ewa jak zawsze jestem zachwycona Tymi kartkami. Są extra, choć tematyka dziecięca wcale prosta nie jest. życzę Ci Ewa udanego wypoczynki=u, resetuj szare komórki. I bardzo doceniam że zaliczyłaś moją zabawę przed urlopem.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zresetowałam się Anulko, czasem trzeba:) Dziękuję za przemiły komentarz i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kolaż jak marzenie, oba cudeńka są piękne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Maksiu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Przepiękne ,urocze karteczki.Wspaniale wzbogacą dziecię cy album.Dziewczynka w spódniczce z koronki cudna.Miłego urlopu Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i przesyłam uściski!

      Usuń
  4. Ewuś, śliczne kartki. Ten żółty kolor jeszcze podkreślił ich radosne oblicze:) Bardzo mi się podoba koronka wkomponowana w księżyc. Udanego wypoczynku:) Buziole:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izabelko, jest mi bardzo miło. Buziole!!!

      Usuń
  5. Jak uroczo Ewciu, śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niooo poprostu słodko :) Miłego urlopu Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było miło choć odrobinę za krótko:) Dziękuję Gabrysiu!

      Usuń
  7. śliczne obie, ta po prawej słodka, po lewej urocza, ale obie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna spódniczka z koronki u tej dziewczynki. Cudnie tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ewuniu, kolejne cudowne prace kojarzące się z beztroskim, szczęśliwym dzieciństwem. Koronkowa spódniczka dziewczynki mnie zachwyciła.
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki Ewuniu. Do tej radosnej dziewczynki aż chce się uśmiechać.:) Udanego wypoczynku oraz dobrej pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech najważniejszy:) Dziękuję Madziu.

      Usuń
  11. Przeurocze karteczki i takie wesołe z tymi dzieciaczkami. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Witam cię Ewuś bardzo serdecznie karteczki są prześliczne. Odpoczywaj i baw się dobrze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu kartki są piękne i radosne. Dodatki koronkowe to strzał w dziesiątkę :)). Kochana udanego i miłego wypoczynku życzę! Ja już odliczam godziny do urlopu :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Tobie również życzę wspaniałego wypoczynku!

      Usuń
  14. Obie urocze i radosne! Udanego odpoczynku Ewuniu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne obie kartki, podziwiam! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i równie gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Śliczne i pełne radości karteczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku i pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  17. Cudowności i słodkości w jednym!
    Udanego wypoczynku, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, bardzo i miło. Buziaki!

      Usuń
  18. Świetne obie, ale Dora jest rewelacyjna;)
    Udanego urlopu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, optymistyczne karteczki. Zwłaszcza ta ze śpiącym maluszkiem mnie rozczuliła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Karolinko, też mam słabość do tego śpiącego maluszka:) Ściskam.

      Usuń
  20. Jakie super kartki, na widok tej pierwszej nie sposób się nie usmiechnąć :) Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Radosne i przepiękne dziecięce karteczki. Będzie śliczny album :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Tereniu:) Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.