poniedziałek, 19 lipca 2021

Na ludowo

 

Witam Was kochani po małej, wakacyjnej przerwie:)

Jak się domyślacie tematem dzisiejszego wpisu będzie kolejna odsłona zabawy z Izabelką. Jutro nowe wyzwanie więc zdążyłam na ostatnią chwilę:) Tym razem temat jest barwny i uroczy - inspiracją jest takie oto zdjęcie:

Jednym słowem - na ludowo! Nie wiem dlaczego miałam z nim problem. Dotychczas wszystkie interpretacje tworzyłam na kartach "Księgi", teraz nie wymyśliłam nic sensownego. Postanowiłam więc zrobić to inaczej. Od dłuższego już czasu próbuję zagospodarować swoje ścinki bo mam ich strasznie dużo. Wymyśliłam sobie ścinkowy album. Przygotowałam kilkanaście kart, których powierzchnię okleiłam kolorowymi ścinkami. Wszystkie karty mają taki sam wymiar - 15 x 20 cm. Dobrałam je parami i skleiłam ze sobą tak, by powstała kieszeń. W kieszeniach umieściłam czyste karty z ozdobnym brzegiem. Każdą ze stron dodatkowo ozdobiłam czarnymi ornamentami. W zasadzie na każdej powierzchni można umieścić zdjęcie więc miejsca jest sporo. Tak przygotowane wnętrze albumu czekało na swoje 5 minut i na .... okładkę. Postanowiłam więc skończyć album a okładkę zrobić w folkowym stylu. Może nie jest to typowa, ludowa kompozycja ale składa się z wielu charakterystycznych elementów - kolorystyka. wstążki, cekiny itp. Mam nadzieję Izabelko, że zaliczysz mi tą 9 już odsłonę:)

Do zabawy zgłaszam tylko okładkę ale zapraszam Was do obejrzenia całości.






































 Podobało się? Na wykonanie albumu zużyłam sporo ścinków ale wciąż mam ich cały karton. Może pomyślę o kolejnym:) 

Pozdrawiam Was cieplutko i wyruszam na zwiedzanie Waszych blogów bo mam ogromne zaległości. Miłego wieczoru!



 

46 komentarzy:

  1. Ewuś,cudny album i przepiękna kolorowa okładka -zachwycający !
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elżuniu i mocno ściskam:)

      Usuń
  2. Przepięknie - kolorowo - bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Gabrysiu, serdecznie dziękuję!

      Usuń
  3. Szczerze to szczęka mi opadła. Podziwiam te wszystkie karty. I te wykończenia z czarnych elementów świetnie się przypasowały. Okładka folkowa bardzo pasuje do całości.
    Dużo pracy włożyłaś w ten album ale efekt końcowy był tego wart. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba:) Dziękuję za miły komentarz i równie gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ewuniu, album na ludowo wyszedł nieziemsko, super, że też przełamałaś nieco temat tymi czarnymi wzorkami, no ja jestem zachwycony!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń świetnie pasuje do każdego koloru a w albumie jest ich mnóstwo:) Dziękuję Maksiu i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  5. Okładka jest śliczna Ewuś. Wiele ludowych elementów dostrzegłam:))) Super poradziłaś sobie z tematem i jak zwykle wspaniale zrealizowałaś wyzwanie. Cały album prezentuje się doskonale. Świetnie zagospodarowałaś ścinki. Cudna praca! Podziwiam i bardzo dziękuję za udział w 9 odcinku zabawy. Lecę uzupełnić galerię. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że zaliczone:) Dziękuję Izabelko za ciepłe słowa. Buziaki!

      Usuń
  6. U Ciebie Ewuniu nie zmarnuje sie nawet najmniejszy kawałek papieru, pieknie je zagospodarowujesz. A okładka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namiętnie zbieram ścinki i ścineczki, żal wyrzucić:) Dziękuję Lidziu.

      Usuń
  7. Ale SUPER!!! Okładka jest fantastyczna:)A album wspaniale Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Okładka piękna, folkowa z pewnością ! Wnętrze zachwyca mnie kolorystyką i czarnymi wykrojnikowymi zdobieniami 😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu i również gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Ewciu, praca pełna radości i dobrej energii, a okładka po prostu rewelacyjna. Podziwiam Cię za to wykorzystanie ścinków i ścineczków, na pewno wymagało to wiele pracy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, to było mnóstwo klejenia:) Tym bardziej mi miło, że efekt się podoba. Dziękuję Małgosiu i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam folk i kolory, więc ten album mi się MEGA podoba :) no i jeszcze zagospodarowanie ścinków - super Ewuniu :) Aż mnie ciągnie żeby rozłożyć swój warsztat i wziąć się za klejenie kartek :) jeszcze trochę i będę miała urlop, więc tym bardziej nie mogę się doczekać :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękujemy za tyle ciepłych słów:) Mam nadzieję, że będziesz miała cudowny urlop. Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  12. Cudna i pracochłonna praca mega kolorki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz Ewa to był doskonały pomysł na zagospodarowanie ścinków. Ja ich też mam mnóstwo i jakoś pomysłu mi na nie brak. Kto wiem może u Ciebie się zainspiruję !! Album jest rewelacyjny, a ta okładka no faktycznie bardzo ludowa!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam wrażenie, że ścinków wciąż przybywa:) Cieszę się Aniu, że album ci się podoba. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  14. Lubię folk, juz ten obrazek jest piekny, album jak zawsze u ciebie perfekcyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Tereniu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Lubię motywy ludowe, niosą w sobie swoistą magię. A stworzony przez Ciebie album wręcz hipnotyzuje swoją oryginalnością. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniały komplement Karolinko, dziękuję z całego serca. Buziaki:)

      Usuń
  16. Uderzyło kolorami! :D Przepiękny album, cudna okładka i bardzo ciekawe wnętrze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, kolorów tu nie brakuje:) Dziękuję Roksanko!

      Usuń
  17. On jest przecudny Ewuniu, wykorzystaj ścinki, bo takimi pracami ucieszyłabyś wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię Basiu:) Serdecznie dziękuję.

      Usuń
  18. Przecudna okładka, moc kolorów, bardzo folkowa. Cały album bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Izabelko, dziękuję z całego serca i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Ewciu album jest śliczny a okładka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny album, podziwiam! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuś, znów zaskoczyłaś mnie Twoją interpretacją! Fantastyczna okładka. Album też mi się podoba. Ciekawa jestem jak go zagospodarujesz?
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, to bardzo miłe. Może podaruję go komuś:) Uściski.

      Usuń
  22. świetny album , na ludowo :)super okładka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Ewo całkiem inny album niż zazwyczaj, ale naprawdę "czadowy" :) Pięknie Ci wyszedł i na pewno bym nie zgadła, że zużywasz ścinki, sądziłabym, że wszystko jest specjalnie pomyślane, docięte, a nawet zakupione pod ten album.
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To komplement Kasiu:) Lubię ścinkowe kolaże ale ich tworzenie zabiera mnóstwo czasu.
      Serdecznie dziękuję i przesyłam uściski!

      Usuń
  24. Wspaniały i bardzo kolorowy album !Cudnie Ewuniu ozdobiłaś okładkę i dobrałaś ścinki na stronach albumu .Czarne dodatki pięknie wpasowały się do wszystkich stron , a ich powtarzanie pomogło tworzyć jedna wspólną całość .Jestem zachwycona Twoją pracą i zazdroszczę tych resztek bo takie poszukiwania to wspaniała zabawa - u Ciebie bardzo owocna zabawa !Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca ze ścinkami jest jak tworzenie kolaży:) Zajmuje mnóstwo czasu ale to przyjemne zajęcie. Cieszę się Grażynko, że Ci się spodobał mój album. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.